de meesten hebben het alleen gekocht omdat de opbrengst naar SOS gaatquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb een tuintje in mijn harrrt voor jououw,Toch wel grappig voor de Jan-haters, weer van nix op 1
Ja als je K3 en megaMindy prefereert moet je dat doen....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:43 schreef bloodymary het volgende:
Jan Smit is een van de redenen dat ik alleen nog naar de Belgische radio luister (StuBru).
Mompelt iets met tuintje op buikquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb een tuintje in mijn harrrt voor jououw,Toch wel grappig voor de Jan-haters, weer van nix op 1
Nee hoor, dat is een zender voor grote mensen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja als je K3 en megaMindy prefereert moet je dat doen....
Daar typeer je precies zijn fans!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:38 schreef Anniebab het volgende:
ook, en zijn fans willen alles van hem hebben , al boert hij een cd vol....
Ja die schare fans die jij bedoelt bestaat ook......maar er zijn ook heel gewone mensen fan hoor..die staan dagelijks voor zijn poort,of vragen ons de weg waar hij woont,gister nog toevallig een knap stel die wilden even kijken waar ie woonde ,en misschien even een glimp van m opvangen vroegen aan mij de weg .Hij heeft in ieder geval nog fans zat volgens mij ,ondanks alle perikelen om hem heen.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja die schare fans die jij bedoelt bestaat ook......maar er zijn ook heel gewone mensen fan hoor..die staan dagelijks voor zijn poort,of vragen ons de weg waar hij woont,gister nog toevallig een knap stel die wilden even kijken waar ie woonde ,en misschien even een glimp van m opvangen vroegen aan mij de weg .Hij heeft in ieder geval nog fans zat volgens mij ,ondanks alle perikelen om hem heen.
Wat aardig van jou maar het is me niet waard om er voor helemaal naar Amsterdam toe te rijden en met de wetenschap dat ie waarschijnlijk toch is uitverkocht.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:23 schreef SalvadorSati het volgende:
[..]
Ik lees al een tijdje heimelijk mee in deze thread en zie steeds die vraag weer geopperd worden. Ik weet waar dat kan, maar had geen zin om een account aan te maken. Maar aangezien die vraag nog steeds brandend rondzingt: bij Raak in de Leidsestraat te Amsterdam! Tada!Alhoewel het inmiddels natuurlijk uitverkoop is en, en , en... Nou ja, Doe ermee wat u blieft!
Hilarische thread trouwens.
'Tralalalla op je buik', is dat een zojuist door een nichtje onthulde sexuele voorkeur van ons Jantje?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
tralalala Jan weer op 1 tralalalla op je buik![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
'Tralalalla op je buik', is dat een zojuist door een nichtje onthulde sexuele voorkeur van ons Jantje?
Het is 'een tuintje in mijn hart"quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
'Tralalalla op je buik', is dat een zojuist door een nichtje onthulde sexuele voorkeur van ons Jantje?
idd Yo ging niet vreemd want het was al uitquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:31 schreef Kapara het volgende:
Gatverdamme dat Yolanthe met die sleutelhanger Wesley Sneijder vreemd gaat.. Wat een goedkope hoer zeg!
Terecht dat Jan haar gedumpt heeft voor mooie Liza.
Die Wesley Sneijder heeft wel smaak zeg, z'n ex Ramona is wel een knappe meidquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:31 schreef Kapara het volgende:
Gatverdamme dat Yolanthe met die sleutelhanger Wesley Sneijder vreemd gaat.. Wat een goedkope hoer zeg!
Terecht dat Jan haar gedumpt heeft voor mooie Liza.
Was toch ook iets met een timmerman in NL die ze later ook toevallig nog eens tegenkwam op een olifant in Thailand.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:55 schreef Ole het volgende:
[..]
idd Yo ging niet vreemd want het was al uit
in mijn ogen is er maar 1 hoer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:59 schreef silence_s het volgende:
Yo flirt en feest graag (mooie jonge dame), Jan zingt graag en woont in Volendam.
Yo doet graag olifantje rijden en is gek op keukenrollen, Jan heeft wel een tuintje in zijn hart, maar geen keukenrollen.
Fale!![]()
(m.a.w. Yo is een hoerrrrr en Jan zingt over tuintjes)
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:52 schreef roosje77 het volgende:
[..]
in mijn ogen is er maar 1 hoer.
liza, die werkt kerels een kerel, die ook nog eens een vriend van je man is af in de plee als getrouwde mama..
kan ze wel mooi zijn(in mijn ogen is ze trouwens niet mooi, maar smaken verschillen, gelukkig!)
, maar met een mooie buitenkant wordt het innerlijk niet opeens een supermeid..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |