abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:50:01 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_71647310
* Leandra roept iets over schoenen die passen.... en niet voor het eerst
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_71647330
Jij voelt je denk ik wel aangesproken. En hup, in de tegenaanval.

Spellingfouten is dan weer een erg grappig woord.
(was dus een reactie op Jeetjuh).
pi_71647622
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:14 schreef Vivi het volgende:
Leandra.

En @ Greys, ik detecteer toch wel een verschil tussen een Cc en een Duderinnetje bijvoorbeeld die lustig medefantaseren over de ins & outs van SHOW, en de eenzame huisvrouwen met spinazieacademie oftewel hun intellectueel uitgedaagde verre offspring die elkaar hier gevonden hebben, niet grappig zijn maar slechts "GOLDDIGGER" kunnen blaten, 18829 posts achter elkaar, en het echt allemaal veel te serieus menen. En dat gelardeerd met een hoop spelfouten. Sadness.
Toevallig ben ik hoger afgestudeerd dan de SPINAZIEACADEMIE maar kijk er niet op neer ,t zou mij toch benieuwen hoe jij had gereageerd als t een situatie was als bijv. de broer van Liza die nu op stel en sprong met Monique had aangepapt,dat zou meer koren op jouw molen zijn ,maar t is nu ff andersom ,jammer he.?
pi_71647720
quote:
Leandra.

En @ Greys, ik detecteer toch wel een verschil tussen een Cc en een Duderinnetje bijvoorbeeld die lustig medefantaseren over de ins & outs van SHOW, en de eenzame huisvrouwen met spinazieacademie oftewel hun intellectueel uitgedaagde verre offspring die elkaar hier gevonden hebben, niet grappig zijn maar slechts "GOLDDIGGER" kunnen blaten, 18829 posts achter elkaar, en het echt allemaal veel te serieus menen. En dat gelardeerd met een hoop spelfouten. Sadness.
Wat zoek jij hier dan nog ,meid, ga lekker op intelligenter niveau je conversaties aan.Hoef je je ook niet aan t gepeupel te ergeren.
pi_71647779
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Groot gelijk geniet er lekker van op het strand Jan staat op nummer 1 met die Surinaamse zanger.
Ja ik zal Jan vragen de cd te signeren, stuur ik m op naar Vivi, zal ze blij mee zijn.
pi_71647794
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:50 schreef bloodymary het volgende:
Jij voelt je denk ik wel aangesproken. En hup, in de tegenaanval.

Spellingfouten is dan weer een erg grappig woord.
(was dus een reactie op Jeetjuh).
Nee niet in het geheel voel ik mij aangesproken.
Wel dat @Vivi ,dikwijks mensen aanvalt op hun spelfouten en de mensen mogelijk voor een lage schoolachtergrond zouden hebben.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_71647807
Haha, zo lekker voorspelbaar die reacties.
pi_71647826
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:07 schreef bloodymary het volgende:
Haha, zo lekker voorspelbaar die reacties.
Ja dat vond ik andersom ook ,zoooo voorspelbaar, heerlijk.
pi_71648264
quote:
Leandra.

Op zo een manier andere/mede forummers neerzetten is pas Sad!
En ook niet OT op dit Golddiggers topic
"Verloren illusies zijn gevonden waarheden."
pi_71648419
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:26 schreef silence_s het volgende:

[..]

Op zo een manier andere/mede forummers neerzetten is pas Sad!
En ook niet OT op dit Golddiggers topic
Ja en als er iemand als een kat op een muis springt als t om off-topic geneuzel gaat is t Vi.. wel..... Zelf menigmaal aan den lijve ondervonden....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')