abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71642867
Volgens mij loopt die Fleur lekker achter Yo aan en pakt ze de leftovers, of regelt Yo ff een scharreltje voor haar vriendinnetje. Bij Jan lukte het echter niet of iets dus besprong Fleur 'm zelf maar...

Vond het eerst nog ergens wel sneu voor Yo, toen bleek dat Jan nou ook niet echt netjes was, maar moet zeggen dat hoe meer er over dat wijf naar boven komt hoe meer ze echt op een golddigger begint te lijken... Samen met haar vriendinnetje lekker rijke kerels af gaan en zo ff een toekomst veiligstellen waarin ze zelf niet hoeven te werken
pi_71642939
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom Wes dan meteen met een huwlijksaanzoek dreigt

Waarom zo'n haast om te trouwen, laat ze eerst van elkaar genieten en trouwen kan altijd nog .... of niet.
hahaha dat hij maar uitkijkt , Waar ramona weg ging met 6 miljoen zal Yo wel het dubbele willen hebben , let maar op die is heeeeeeeeeeeeeeeel snel zwanger dan kan ze meer geld vragen straks.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_71642961
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 08:57 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij loopt die Fleur lekker achter Yo aan en pakt ze de leftovers, of regelt Yo ff een scharreltje voor haar vriendinnetje. Bij Jan lukte het echter niet of iets dus besprong Fleur 'm zelf maar...

Vond het eerst nog ergens wel sneu voor Yo, toen bleek dat Jan nou ook niet echt netjes was, maar moet zeggen dat hoe meer er over dat wijf naar boven komt hoe meer ze echt op een golddigger begint te lijken... Samen met haar vriendinnetje lekker rijke kerels af gaan en zo ff een toekomst veiligstellen waarin ze zelf niet hoeven te werken
Goedemorgen ........en je hebt helemaal gelijk
We hoeven alleen nog maar te wachten en we zullen het allemaal zien, die is binnen notime zwanger.
pi_71643004
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

,die"vaak jonge" voetbalvrouwen zijn vaak veel te onervaren wat betreft goede voeding geven aan hun voetballende mannetjes.:Proteine enzo..Veel pasta's neem ik aan enz..Of zouden ze allemaal een persoonlijke kok in huis hebben die al hun eten klaarmaakt?Weet dat eigenlijk niet..
Yo is goed in 1 ding en das geld uitgeven.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:08:46 #265
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71643067
Deze topic kan beter omgedoopt worden tot "Het doucheputje van Fok!" zo langzamerhand .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_71643103
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:03 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Goedemorgen ........en je hebt helemaal gelijk
We hoeven alleen nog maar te wachten en we zullen het allemaal zien, die is binnen notime zwanger.
Precies, al is natuurlijk de vraag wat er bij Wesley te halen valt na z'n scheiding, maar dit soort wijven vergeet ineens 'per ongeluk' de pil
pi_71643578
Maar die Rodney Sneijder is toch helemaal niet rijk? Die staat net aan het begin van zijn eventuele voetbalcarriere en voorzover ik weet zijn ze opgegroeid in heel arme omstandigheden. Dus daar hoeft die Fleur het niet voor te doen hoor.
pi_71643636
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:33 schreef bloodymary het volgende:
Maar die Rodney Sneijder is toch helemaal niet rijk? Die staat net aan het begin van zijn eventuele voetbalcarriere en voorzover ik weet zijn ze opgegroeid in heel arme omstandigheden. Dus daar hoeft die Fleur het niet voor te doen hoor.
Allicht als 'broertje van' boert hij niet slecht, en denk meer dat Fleur gewoon dichtbij 't vuur (Yo en Wes) wil zitten. Als wesley zoveel miljoenen heeft zal z'n broertje allicht niet in armoe leven
pi_71643785
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:08 schreef Vivi het volgende:
Deze topic kan beter omgedoopt worden tot "Het doucheputje van Fok!" zo langzamerhand .
Tsja als je dat zo noemt als niet iedereen op een lijn zit, trouwens topics zat zou ik zeggen.......
pi_71644064
he goedemorgen allemaal!
tsjonge wat een gedoe.
vind het wel vreemd dat er in het vorige topic werd gezegd dat jan 1 miljoen vor een snelle scheiding wou betalen en er nu ook wat over geld boven komt borrelen..
misschien toch een kern van waarheid?
al lijkt me een miljoen een bedrag wat zo is verzonnen, maar goed..
er zijn weer ontwikkelingen dames! (en heren)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')