Is niet ergggquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:18 schreef SalvadorSati het volgende:
Ik vind dat liedje met 'die vreselijk genante titel' best leuk eigenlijk.
bronquote:Jan Smit: 'Mijn moeder lacht weer'
AMSTERDAM - Jan Smit heeft onthuld dat zijn moeder na zijn breuk met Yolanthe weer kan lachen "En dat vind ik het belangrijkst."
De zanger liet in Shownieuws weten dat het hem niet zo veel kon schelen dat zijn moeder haar ongenoegen over zijn ex Yolanthe Cabau van Kasbergen op tv uitte.
Jan: "Natuurlijk heb ik het met mijn moeder besproken. Ze wilde haar verhaal kwijt en zei 'het maakte me niet uit wat de rest ervan vindt, ik wil het kwijt'. Nu ze het kwijt is, kan ze weer lachen. Dat vind ik het belangrijkst."
Ook bekende Jan dat hij verliefd is op Liza. "Maar ik weet niet of serieus is. Dat moet blijken. Ik heb geleerd dat je niet in de toekomst kunt kijken."
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:29 schreef Eef999 het volgende:
En we hebben een nieuwe verhaallijn, Yo en Fleur schoonzusjes![]()
![]()
Maar die Rodney, da's toch alles behalve een vent![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zooo liev toch.quote:
wat is dat toch met die 2 meiden?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Om je te bescheuren dit.T is een complot.!!!
quote:Commotie rond Volendam-scheiding
van onze redactie
AMSTERDAM - Het gonst in Volendam van de geruchten over de scheiding van Jan Smits nieuwe liefde Liza Plat en haar ex Wim Visscher. De 23-jarige zanger zou de kosten daarvan voor zijn rekening willen nemen.
„Niets van waar”, reageert zijn manager Aloys Buys. „Waarom zou Jan dat doen? De scheiding is iets tussen Liza en Wim. Bovendien weet ik uit eigen ervaring dat er nauwelijks kosten aan een scheiding zijn verbonden. Je stapt naar een advocaat, die maakt een brief op en klaar is Kees. Dat loopt echt niet in de papieren.”
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:37 schreef snetje het volgende:
[..]
wat is dat toch met die 2 meiden?
ipv een goede studie te volgen hebben ze beiden maar besloten van och! wij slaan wel een rijke vent aan de haaken dan kijken wie de vetste vangt?
en het is toch raar dat waar Yo gaat Fleur volgt!
en een Yo die nog doodleuk met Fleur kan omgaan terwijl deze beweerd te hebben gewipt met Jan terwijl hij nog met Yo ging? neh neh nehdit zaakje stinkt! sterker nog deze 2 meiden stinken en de verliefde heren stinken er allemaal in
![]()
ik zou wel eens willen weten wat Yo en Fleur allemaal met elkaar bespreken als ze denken alleen te zijn![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |