Blijft natuurlijk wel Storyquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom Wes dan meteen met een huwlijksaanzoek dreigt
Waarom zo'n haast om te trouwen, laat ze eerst van elkaar genieten en trouwen kan altijd nog .... of niet.
Dat wel natuurlijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:13 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk wel Story, maar we zullen zien
Die vrouwen willen natuurlijk hun toekomst zo snel mogelijk veilig stellenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk![]()
Maar ik van dat voetballers vaak zo snel gaan trouwen en kindjes maken en als je dan ziet hoeveel er ook weer gaan scheiden. Maar ja, dat schijnt allemaal part of the game te zijn.
Omdat Yo er na de breuk wel met de helft vandoor wil, dus die heeft nu al zitten aandringen op een huwelijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom Wes dan meteen met een huwlijksaanzoek dreigt
Waarom zo'n haast om te trouwen, laat ze eerst van elkaar genieten en trouwen kan altijd nog .... of niet.
,die"vaak jonge" voetbalvrouwen zijn vaak veel te onervaren wat betreft goede voeding geven aan hun voetballende mannetjes.:Proteine enzo..Veel pasta's neem ik aan enz..Of zouden ze allemaal een persoonlijke kok in huis hebben die al hun eten klaarmaakt?Weet dat eigenlijk niet..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk![]()
Maar ik van dat voetballers vaak zo snel gaan trouwen en kindjes maken en als je dan ziet hoeveel er ook weer gaan scheiden. Maar ja, dat schijnt allemaal part of the game te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |