Moet ik daaruit concluderen dat je ook een harde koele uitstraling hebtquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat Yolanthe in ONM speelde hoorde ik vaak dat ze op mij leek. Vond ik altijd wel een leuk compliment, maar de hemel verhoede dat ze gaan zeggen dat ik op Ramona lijk.
Lijk je ook qua karakter op Yolanthe? ivm voorkeur voor gastendoekjes na gesop of whateverquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat Yolanthe in ONM speelde hoorde ik vaak dat ze op mij leek. Vond ik altijd wel een leuk compliment, maar de hemel verhoede dat ze gaan zeggen dat ik op Ramona lijk.
laat me raden.. dan ben je vast emma uit den haag.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Njah Eddem twittert dat ie ready is in 5 min,maar kan ook betekenen dat ie opgehaald wordt of zoquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:22 schreef roosje77 het volgende:
ligt het aan mij? of is het zo rustig hier?
we wachten op spannende ontwikkelingen.! hihi
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:25 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Njah Eddem twittert dat ie ready is in 5 min,maar kan ook betekenen dat ie opgehaald wordt of zo
ben BLONT, wie is eddem?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nou ja,of ach ja,of maar ja,of tja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |