abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71529604
tvp
pi_71529718
Ik hou eig meer van paling als van gerookte makreel..jeetje wat een hoop graten.4 uur terug gegeten
Love music!
pi_71530017
Ramona vind ik het type blondje van 13 in een dozijn? (maar als vrouw heb ik mischien een verkeerde kijk?).
Liza vind ik een stuk leuker om te zien.
Yolanthe vind ik een mooie meid,maar zoals gezegt ook erg overtuigd van haar eigen uiterlijk,en dus koel,kil en dat maakt haar minder mooi.
In ogenschouw genomen,dat yolanthe eventueel bedrogen is,kan ik me wel weer een wat hardere en koelere uitstraling voorstellen.
Jantje vind ik een slappe panty,die zijn moeder niet eens de bek kan snoeren,en daardoor glad voor lul staat omdat ma lief dr bek niet kan houden.
Kan me niet voorstellen dat een jonge knul die bezig is met zn carriere,blij kan zijn met een moeder die zn reet nog wil afvegen.
Eens moet een moeder haar kind loslaten......en blijkbaar heeft mama jan.. dat moment gemist...
pi_71531117
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:49 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

niet op elke foto staat iedereen charmant , plaats dan ook de mooie en niet alleen de minder mooie
Miinder mooie? Ik heb opzettelijk gezocht naar een foto waar ze er voor haar doen nog goed uitziet. Maar goed , smaken verschillen ( thank God )
If you let your fears keep you from flying, you will never reach your high
pi_71531479
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 02:45 schreef cindy10 het volgende:
Ramona vind ik het type blondje van 13 in een dozijn? (maar als vrouw heb ik mischien een verkeerde kijk?).
Liza vind ik een stuk leuker om te zien.
Yolanthe vind ik een mooie meid,maar zoals gezegt ook erg overtuigd van haar eigen uiterlijk,en dus koel,kil en dat maakt haar minder mooi.
In ogenschouw genomen,dat yolanthe eventueel bedrogen is,kan ik me wel weer een wat hardere en koelere uitstraling voorstellen.
Jantje vind ik een slappe panty,die zijn moeder niet eens de bek kan snoeren,en daardoor glad voor lul staat omdat ma lief dr bek niet kan houden.
Kan me niet voorstellen dat een jonge knul die bezig is met zn carriere,blij kan zijn met een moeder die zn reet nog wil afvegen.
Eens moet een moeder haar kind loslaten......en blijkbaar heeft mama jan.. dat moment gemist...

haha..
mama heeft idd dat momont gemist. en japio ook!
pi_71537396
Paul de Leeuw heeft weer ideeen zat,twittert

Paul de Leeuw | Blaricum
@MichielBlijboom En Carry tefsen speelt Jaap Buys de manager?Topidee. Penny de Jager doet choreografie en vishandel Smit de decors en paling 32 minutes ago
Love music!
  zondag 2 augustus 2009 @ 15:24:19 #167
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_71538942
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:47 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ach, kom op, meen je dat nu écht serieus? Dat is toch gewoon een standaardblondje met een bolle kop en biggenoogjes?

[ afbeelding ]
Helemaal mee eens!!!
quote:
Ik ben dan geen man, maar ik zou het wel weten hoor.

[ afbeelding ]
Ik ben ook geen man, maar ik weet het ook wel!!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zondag 2 augustus 2009 @ 15:31:36 #168
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_71539140
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:20 schreef Raug het volgende:
[ afbeelding ]

veel mooier dan Yolanthe inderdaad
Vanaf het moment dat Yolanthe in ONM speelde hoorde ik vaak dat ze op mij leek. Vond ik altijd wel een leuk compliment, maar de hemel verhoede dat ze gaan zeggen dat ik op Ramona lijk.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_71539844

ramona en sylvie 2 hartsvriendinnen
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_71542286
Dumb and dumber
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')