Miinder mooie? Ik heb opzettelijk gezocht naar een foto waar ze er voor haar doen nog goed uitziet. Maar goed , smaken verschillen ( thank God )quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:49 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
niet op elke foto staat iedereen charmant , plaats dan ook de mooie en niet alleen de minder mooie
quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:45 schreef cindy10 het volgende:
Ramona vind ik het type blondje van 13 in een dozijn? (maar als vrouw heb ik mischien een verkeerde kijk?).
Liza vind ik een stuk leuker om te zien.
Yolanthe vind ik een mooie meid,maar zoals gezegt ook erg overtuigd van haar eigen uiterlijk,en dus koel,kil en dat maakt haar minder mooi.
In ogenschouw genomen,dat yolanthe eventueel bedrogen is,kan ik me wel weer een wat hardere en koelere uitstraling voorstellen.
Jantje vind ik een slappe panty,die zijn moeder niet eens de bek kan snoeren,en daardoor glad voor lul staat omdat ma lief dr bek niet kan houden.
Kan me niet voorstellen dat een jonge knul die bezig is met zn carriere,blij kan zijn met een moeder die zn reet nog wil afvegen.
Eens moet een moeder haar kind loslaten......en blijkbaar heeft mama jan.. dat moment gemist...
Helemaal mee eens!!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, kom op, meen je dat nu écht serieus? Dat is toch gewoon een standaardblondje met een bolle kop en biggenoogjes?
[ afbeelding ]
Ik ben ook geen man, maar ik weet het ook wel!!quote:
Vanaf het moment dat Yolanthe in ONM speelde hoorde ik vaak dat ze op mij leek. Vond ik altijd wel een leuk compliment, maar de hemel verhoede dat ze gaan zeggen dat ik op Ramona lijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:20 schreef Raug het volgende:
[ afbeelding ]
veel mooier dan Yolanthe inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |