abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:17:35 #276
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_71644776
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:49 schreef yvonne het volgende:
Is Anniekebab al terug van ferkansie?
Onze Annie is terug.. Yvonne, wat een moeilijke naam heb jij in je tag
pi_71645087
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het zo grappig dat alle eventuele slechte vrouweneigenschappen hier zonder enige grond worden toegedicht aan Yolanthe. Met nonsens die als feiten worden gepresenteerd.
Zo presenteerd Yolanthe zich .
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_71645118
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:33 schreef bloodymary het volgende:
Maar die Rodney Sneijder is toch helemaal niet rijk? Die staat net aan het begin van zijn eventuele voetbalcarriere en voorzover ik weet zijn ze opgegroeid in heel arme omstandigheden. Dus daar hoeft die Fleur het niet voor te doen hoor.
dat is voor het geval hij ooit rijk zal worden, het valt minder op nu
pi_71645204
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:17 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Onze Annie is terug.. Yvonne, wat een moeilijke naam heb jij in je tag
Hoi Haaibaaike, ook weer terug zie ik ,en hopelijk heb je t leuk gehad.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:41:04 #280
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_71645357
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:34 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Hoi Haaibaaike, ook weer terug zie ik ,en hopelijk heb je t leuk gehad.
Hoi Annie, ik was zaterdagavond al thuis..Wij hebben leuke vakantie gehad in Duitsland mooi weer Jij ook leuke vakantie gehad Annie ?
pi_71645596
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:41 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Hoi Annie, ik was zaterdagavond al thuis..Wij hebben leuke vakantie gehad in Duitsland mooi weer Jij ook leuke vakantie gehad Annie ?
Ja hoor erg leuk ,en ben nu 2 dagen naar strand geweest ,lekker nog ff genieten.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:57:59 #282
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_71645804
Groot gelijk geniet er lekker van op het strand Jan staat op nummer 1 met die Surinaamse zanger.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 augustus 2009 @ 11:04:59 #283
163650 Greys
pi_71646001
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het zo grappig dat alle eventuele slechte vrouweneigenschappen hier zonder enige grond worden toegedicht aan Yolanthe. Met nonsens die als feiten worden gepresenteerd.
Als we het bij feiten hadden gehouden zaten we nu nog in Deeltje 1 van Palinggate ipv Deeltje 33 denk ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:09:16 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71646109
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:04 schreef Greys het volgende:
Als we het bij feiten hadden gehouden zaten we nu nog in Deeltje 1 van Palinggate ipv Deeltje 33 denk ik
Is ook. En het is ook erg vermakelijk.
Ware het niet dat ik er sommigen hier van verdenk serieus te denken dat iemand met voorbedachte rade een vriendje neemt dat eventueel in de verre toekomst wel eens rijk kan worden .
Maar ook dat is op zijn eigen manier wel weer een bron van vermaeck.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:14:33 #285
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71646269
Leandra.

En @ Greys, ik detecteer toch wel een verschil tussen een Cc en een Duderinnetje bijvoorbeeld die lustig medefantaseren over de ins & outs van SHOW, en de eenzame huisvrouwen met spinazieacademie oftewel hun intellectueel uitgedaagde verre offspring die elkaar hier gevonden hebben, niet grappig zijn maar slechts "GOLDDIGGER" kunnen blaten, 18829 posts achter elkaar, en het echt allemaal veel te serieus menen. En dat gelardeerd met een hoop spelfouten. Sadness.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 augustus 2009 @ 11:20:06 #286
163650 Greys
pi_71646417
Oh maar daar ben ik het helemaal mee eens hoor Viev.
Ik bedoelde alleen maar dat het - als we ons allemáál alleen maar met feiten bezig zouden houden hier - maar een saaie bedoel zou worden
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Is ook. En het is ook erg vermakelijk.
Ware het niet dat ik er sommigen hier van verdenk serieus te denken dat iemand met voorbedachte rade een vriendje neemt dat eventueel in de verre toekomst wel eens rijk kan worden .
Maar ook dat is op zijn eigen manier wel weer een bron van vermaeck.
Precies, zo moet je het maar zien. Ze weten niet beter!

Ik vond het meest vermakelijk aan dat 'Marco Borsato had bijna Mex. griep' topic het feit dat sommigen het sarcasme, de grap, niet zien. En dan gewoon serieus daar posten 'dat het hele land heus niet in rep en roer zou zijn als Marco B. zou bezwijken hoor!'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:26:31 #287
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71646614
Oeh, dat topic kende ik nog niet *zoekt* :.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_71646630
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:26 schreef Vivi het volgende:
Oeh, dat topic kende ik nog niet *zoekt* :.
MET DIE CAPS ISSIE BIJNA NIET TE MISSEN
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:36:02 #289
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71646917
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:20 schreef Greys het volgende:

Ik vond het meest vermakelijk aan dat 'Marco Borsato had bijna Mex. griep' topic het feit dat sommigen het sarcasme, de grap, niet zien. En dan gewoon serieus daar posten 'dat het hele land heus niet in rep en roer zou zijn als Marco B. zou bezwijken hoor!'
Geweldig inderdaad. Of Duchess die meldt dat ze vanwege dit soort non-nieuws nooit in SHO kijkt . De tegenspraak alleen al.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_71646965
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:14 schreef Vivi het volgende:
Leandra.

En @ Greys, ik detecteer toch wel een verschil tussen een Cc en een Duderinnetje bijvoorbeeld die lustig medefantaseren over de ins & outs van SHOW, en de eenzame huisvrouwen met spinazieacademie oftewel hun intellectueel uitgedaagde verre offspring die elkaar hier gevonden hebben, niet grappig zijn maar slechts "GOLDDIGGER" kunnen blaten, 18829 posts achter elkaar, en het echt allemaal veel te serieus menen. En dat gelardeerd met een hoop spelfouten. Sadness.
en telkens maar op de personen zelf spelen, zoals bovenstaande en op spellingfouten.
Tot nu toe doe je nog steeds mee met die arme eenzame vrouwen van de spinazie academie.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:50:01 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_71647310
* Leandra roept iets over schoenen die passen.... en niet voor het eerst
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_71647330
Jij voelt je denk ik wel aangesproken. En hup, in de tegenaanval.

Spellingfouten is dan weer een erg grappig woord.
(was dus een reactie op Jeetjuh).
pi_71647622
quote:
Leandra.

Toevallig ben ik hoger afgestudeerd dan de SPINAZIEACADEMIE maar kijk er niet op neer ,t zou mij toch benieuwen hoe jij had gereageerd als t een situatie was als bijv. de broer van Liza die nu op stel en sprong met Monique had aangepapt,dat zou meer koren op jouw molen zijn ,maar t is nu ff andersom ,jammer he.?
pi_71647720
quote:
Leandra.

Wat zoek jij hier dan nog ,meid, ga lekker op intelligenter niveau je conversaties aan.Hoef je je ook niet aan t gepeupel te ergeren.
pi_71647779
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Groot gelijk geniet er lekker van op het strand Jan staat op nummer 1 met die Surinaamse zanger.
Ja ik zal Jan vragen de cd te signeren, stuur ik m op naar Vivi, zal ze blij mee zijn.
pi_71647794
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:50 schreef bloodymary het volgende:
Jij voelt je denk ik wel aangesproken. En hup, in de tegenaanval.

Spellingfouten is dan weer een erg grappig woord.
(was dus een reactie op Jeetjuh).
Nee niet in het geheel voel ik mij aangesproken.
Wel dat @Vivi ,dikwijks mensen aanvalt op hun spelfouten en de mensen mogelijk voor een lage schoolachtergrond zouden hebben.
pi_71647807
Haha, zo lekker voorspelbaar die reacties.
pi_71647826
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:07 schreef bloodymary het volgende:
Haha, zo lekker voorspelbaar die reacties.
Ja dat vond ik andersom ook ,zoooo voorspelbaar, heerlijk.
pi_71648264
quote:
Leandra.

Op zo een manier andere/mede forummers neerzetten is pas Sad!
En ook niet OT op dit Golddiggers topic
"Verloren illusies zijn gevonden waarheden."
pi_71648419
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:26 schreef silence_s het volgende:

[..]

Op zo een manier andere/mede forummers neerzetten is pas Sad!
En ook niet OT op dit Golddiggers topic
Ja en als er iemand als een kat op een muis springt als t om off-topic geneuzel gaat is t Vi.. wel..... Zelf menigmaal aan den lijve ondervonden....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')