abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:18:20 #251
264631 SalvadorSati
^^daar moest nog een E achter
pi_71632194
Ik vind dat liedje met 'die vreselijk genante titel' best leuk eigenlijk.
pi_71632949
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:18 schreef SalvadorSati het volgende:
Ik vind dat liedje met 'die vreselijk genante titel' best leuk eigenlijk.
Is niet erggg Je bent de enige niet neem ik aan
Love music!
pi_71634378
quote:
Jan Smit: 'Mijn moeder lacht weer'

AMSTERDAM - Jan Smit heeft onthuld dat zijn moeder na zijn breuk met Yolanthe weer kan lachen "En dat vind ik het belangrijkst."

De zanger liet in Shownieuws weten dat het hem niet zo veel kon schelen dat zijn moeder haar ongenoegen over zijn ex Yolanthe Cabau van Kasbergen op tv uitte.

Jan: "Natuurlijk heb ik het met mijn moeder besproken. Ze wilde haar verhaal kwijt en zei 'het maakte me niet uit wat de rest ervan vindt, ik wil het kwijt'. Nu ze het kwijt is, kan ze weer lachen. Dat vind ik het belangrijkst."

Ook bekende Jan dat hij verliefd is op Liza. "Maar ik weet niet of serieus is. Dat moet blijken. Ik heb geleerd dat je niet in de toekomst kunt kijken."
bron
pi_71635933
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:29 schreef Eef999 het volgende:
En we hebben een nieuwe verhaallijn, Yo en Fleur schoonzusjes
Maar die Rodney, da's toch alles behalve een vent

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Om je te bescheuren dit.T is een complot.!!!
pi_71636015
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:36 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Zooo liev toch. Wat is er mooier ,een zoon die blij is dat zijn moeder weer kan lachen, zij houden tenminste van elkaar. .......Kom maar op met jullie commentaar,Hatsjeee
pi_71636758

wat een saaie bedoeling
  donderdag 6 augustus 2009 @ 00:37:40 #257
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_71639838
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:26 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Om je te bescheuren dit.T is een complot.!!!
wat is dat toch met die 2 meiden?

ipv een goede studie te volgen hebben ze beiden maar besloten van och! wij slaan wel een rijke vent aan de haak en dan kijken wie de vetste vangt?

en het is toch raar dat waar Yo gaat Fleur volgt!

en een Yo die nog doodleuk met Fleur kan omgaan terwijl deze beweerd te hebben gewipt met Jan terwijl hij nog met Yo ging? neh neh neh dit zaakje stinkt! sterker nog deze 2 meiden stinken en de verliefde heren stinken er allemaal in

ik zou wel eens willen weten wat Yo en Fleur allemaal met elkaar bespreken als ze denken alleen te zijn
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_71641996
http://www.telegraaf.nl/p(...)heiding__.html?p=1,1
quote:
Commotie rond Volendam-scheiding

van onze redactie
AMSTERDAM - Het gonst in Volendam van de geruchten over de scheiding van Jan Smits nieuwe liefde Liza Plat en haar ex Wim Visscher. De 23-jarige zanger zou de kosten daarvan voor zijn rekening willen nemen.

„Niets van waar”, reageert zijn manager Aloys Buys. „Waarom zou Jan dat doen? De scheiding is iets tussen Liza en Wim. Bovendien weet ik uit eigen ervaring dat er nauwelijks kosten aan een scheiding zijn verbonden. Je stapt naar een advocaat, die maakt een brief op en klaar is Kees. Dat loopt echt niet in de papieren.”
pi_71642824
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 00:37 schreef snetje het volgende:

[..]

wat is dat toch met die 2 meiden?

ipv een goede studie te volgen hebben ze beiden maar besloten van och! wij slaan wel een rijke vent aan de haak en dan kijken wie de vetste vangt?

en het is toch raar dat waar Yo gaat Fleur volgt!

en een Yo die nog doodleuk met Fleur kan omgaan terwijl deze beweerd te hebben gewipt met Jan terwijl hij nog met Yo ging? neh neh neh dit zaakje stinkt! sterker nog deze 2 meiden stinken en de verliefde heren stinken er allemaal in

ik zou wel eens willen weten wat Yo en Fleur allemaal met elkaar bespreken als ze denken alleen te zijn

Die 2 lachen zich rot, misschien was Jan toen idd nog vrijgezel en probeerden ze alle 2 die te versieren maar viel hij voor Yo.
Nou eindelijk heeft ze het toegegeven om met Wes te zijn nu maar hopen en bidden dat hij haar een huwlijksaanzoek doet.Daar zal die slang wel naar toe werken.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_71642866
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:00 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Bron
hypocriette heks dat ze is.
schijnheillig als de pest dat is ze , maar ze valt nog wel eens hard op dr muil.
pi_71642867
Volgens mij loopt die Fleur lekker achter Yo aan en pakt ze de leftovers, of regelt Yo ff een scharreltje voor haar vriendinnetje. Bij Jan lukte het echter niet of iets dus besprong Fleur 'm zelf maar...

Vond het eerst nog ergens wel sneu voor Yo, toen bleek dat Jan nou ook niet echt netjes was, maar moet zeggen dat hoe meer er over dat wijf naar boven komt hoe meer ze echt op een golddigger begint te lijken... Samen met haar vriendinnetje lekker rijke kerels af gaan en zo ff een toekomst veiligstellen waarin ze zelf niet hoeven te werken
pi_71642939
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom Wes dan meteen met een huwlijksaanzoek dreigt

Waarom zo'n haast om te trouwen, laat ze eerst van elkaar genieten en trouwen kan altijd nog .... of niet.
hahaha dat hij maar uitkijkt , Waar ramona weg ging met 6 miljoen zal Yo wel het dubbele willen hebben , let maar op die is heeeeeeeeeeeeeeeel snel zwanger dan kan ze meer geld vragen straks.
pi_71642961
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 08:57 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij loopt die Fleur lekker achter Yo aan en pakt ze de leftovers, of regelt Yo ff een scharreltje voor haar vriendinnetje. Bij Jan lukte het echter niet of iets dus besprong Fleur 'm zelf maar...

Vond het eerst nog ergens wel sneu voor Yo, toen bleek dat Jan nou ook niet echt netjes was, maar moet zeggen dat hoe meer er over dat wijf naar boven komt hoe meer ze echt op een golddigger begint te lijken... Samen met haar vriendinnetje lekker rijke kerels af gaan en zo ff een toekomst veiligstellen waarin ze zelf niet hoeven te werken
Goedemorgen ........en je hebt helemaal gelijk
We hoeven alleen nog maar te wachten en we zullen het allemaal zien, die is binnen notime zwanger.
pi_71643004
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

,die"vaak jonge" voetbalvrouwen zijn vaak veel te onervaren wat betreft goede voeding geven aan hun voetballende mannetjes.:Proteine enzo..Veel pasta's neem ik aan enz..Of zouden ze allemaal een persoonlijke kok in huis hebben die al hun eten klaarmaakt?Weet dat eigenlijk niet..
Yo is goed in 1 ding en das geld uitgeven.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:08:46 #265
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71643067
Deze topic kan beter omgedoopt worden tot "Het doucheputje van Fok!" zo langzamerhand .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_71643103
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:03 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Goedemorgen ........en je hebt helemaal gelijk
We hoeven alleen nog maar te wachten en we zullen het allemaal zien, die is binnen notime zwanger.
Precies, al is natuurlijk de vraag wat er bij Wesley te halen valt na z'n scheiding, maar dit soort wijven vergeet ineens 'per ongeluk' de pil
pi_71643578
Maar die Rodney Sneijder is toch helemaal niet rijk? Die staat net aan het begin van zijn eventuele voetbalcarriere en voorzover ik weet zijn ze opgegroeid in heel arme omstandigheden. Dus daar hoeft die Fleur het niet voor te doen hoor.
pi_71643636
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:33 schreef bloodymary het volgende:
Maar die Rodney Sneijder is toch helemaal niet rijk? Die staat net aan het begin van zijn eventuele voetbalcarriere en voorzover ik weet zijn ze opgegroeid in heel arme omstandigheden. Dus daar hoeft die Fleur het niet voor te doen hoor.
Allicht als 'broertje van' boert hij niet slecht, en denk meer dat Fleur gewoon dichtbij 't vuur (Yo en Wes) wil zitten. Als wesley zoveel miljoenen heeft zal z'n broertje allicht niet in armoe leven
pi_71643785
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:08 schreef Vivi het volgende:
Deze topic kan beter omgedoopt worden tot "Het doucheputje van Fok!" zo langzamerhand .
Tsja als je dat zo noemt als niet iedereen op een lijn zit, trouwens topics zat zou ik zeggen.......
pi_71644064
he goedemorgen allemaal!
tsjonge wat een gedoe.
vind het wel vreemd dat er in het vorige topic werd gezegd dat jan 1 miljoen vor een snelle scheiding wou betalen en er nu ook wat over geld boven komt borrelen..
misschien toch een kern van waarheid?
al lijkt me een miljoen een bedrag wat zo is verzonnen, maar goed..
er zijn weer ontwikkelingen dames! (en heren)
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:55:47 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_71644224
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, al is natuurlijk de vraag wat er bij Wesley te halen valt na z'n scheiding, maar dit soort wijven vergeet ineens 'per ongeluk' de pil
Tuurlijk, omdat Yolanthe de golddigger is, is het een type dat "per ongeluk" de pil vergeet zodra ze verkering heeft met een voetballer die de helft van z'n vermogen al aan z'n ex kwijt is... en dat allemaal terwijl ze zeer gewenst zwanger had kunnen worden van een zanger die over 30 jaar nog steeds z'n geld kan verdienen en nog nooit eerder getrouwd is geweest.

En over Fleur en Rodney; Rodney heeft natuurlijk nog geen cent maar is wel een potentiele grootverdiener.... en tsja, als Fleur die aan de haak weet te slaan dan is ze iig een stuk slimmer dan die simpele zielen die in dit topic alleen maar "Golddigger " kunnen roepen, want het getuigt van een stuk meer inzicht als je al bij een man hoort terwijl hij nog rijk moet worden dan wanneer je er alleen maar achteraan huppelt als ze al een vette bankrekening hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:57:20 #272
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71644256
Leandra
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_71644274
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tuurlijk, omdat Yolanthe de golddigger is, is het een type dat "per ongeluk" de pil vergeet zodra ze verkering heeft met een voetballer die de helft van z'n vermogen al aan z'n ex kwijt is... en dat allemaal terwijl ze zeer gewenst zwanger had kunnen worden van een zanger die over 30 jaar nog steeds z'n geld kan verdienen en nog nooit eerder getrouwd is geweest.

En over Fleur en Rodney; Rodney heeft natuurlijk nog geen cent maar is wel een potentiele grootverdiener.... en tsja, als Fleur die aan de haak weet te slaan dan is ze iig een stuk slimmer dan die simpele zielen die in dit topic alleen maar "Golddigger " kunnen roepen, want het getuigt van een stuk meer inzicht als je al bij een man hoort terwijl hij nog rijk moet worden dan wanneer je er alleen maar achteraan huppelt als ze al een vette bankrekening hebben.
Het blijft hetzelfde, het maakt haar alleen maar sluwer dat ze zó gecalculeerd te werk gaat dat ze nu al eentje aan de haak slaat die later wellicht rijk word. Feit blijft in beide gevallen dat het puur om geld gaat.

En ga mij nou niet vertellen dat er geen vrouwen zijn die zo denken als ik beschreef in dat 'pil vergeten' verhaaltje, gelukkig zijn het er niet veel, maar je hebt echt wel vrouwen die op die manier hun eigen levensonderhoud veilig willen stellen...

Dus ja, dan:

G O L D D I G G E R
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:00:22 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71644335
Ik vind het zo grappig dat alle eventuele slechte vrouweneigenschappen hier zonder enige grond worden toegedicht aan Yolanthe. Met nonsens die als feiten worden gepresenteerd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_71644350
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het zo grappig dat alle eventuele slechte vrouweneigenschappen hier zonder enige grond worden toegedicht aan Yolanthe. Met nonsens die als feiten worden gepresenteerd.
Het is SHO, voor feiten moet je in NWS zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')