Zoals elke avond fietst ik om aan mijn conditite te werken. Ook is fietsen een goede manier om je hoofd te legen. Maar bijna elke avond kom ik wel iemand tegen die een praatje willen maken.
Ik vind het best als je even iets zegt bij het stoplicht maar om na het stoplicht de hele tijd naast mij te fietsen en tegen mij aan te praten stel ik minder op prijs. Als je nou een bekende was oke maar als een onbekende mij allemaal dingen gaat vertellen wat mij niet interesseert. Als je nou een oorlogsveteraan was die een mooi verhaal vertelde maar als je mij gaat vertellen dat je net een nieuw zadel hebt en dat je naar tante bep fietst dan kan je beter doorfietsen of langzamer fietsen.
Laatst kwam ik ook een stereotype breezer tegen(Overtollig make-up, lang blond haar en een vest met een bontkraag

) Natuurlijk is TS geen homo en zegt hij hier geen nee tegen maar als je daar langer dan 5 minuten mee praat dan sterven er gewoon hersencellen af
Klacht:Mensen die een praatje willen maken als je bezig bent met je conditite. Praten doe je maar in de kroeg in plaats van tijdens het fietsen
En ja ik heb de hyves van die breezer in kwestie en nee die ga ik hier niet neerzetten anders krijg ik het zelfde als sexpistol