Dat zowiesoquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:47 schreef wapwip het volgende:
Het lijkt mij dat jij het pas stuurt als hij betaald toch? Dus je zou het kunnen proberen.... denk ik
Kan dat? Overgemaakt geld kun je toch niet weer terugboeken?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
En zodra jij je geld binnen hebt en de laptop opstuurt is de volgende dag het geld opeens weer van je rekening.
Nee, niet aan beginnen.
De bank zal het terugboeken naar zijn rekening, omdat zijn saldo niet toereikend is voor die 400e. Bij bepaalde (online) banken kan dat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:49 schreef wapwip het volgende:
[..]
Kan dat? Overgemaakt geld kun je toch niet weer terugboeken?
Weet niet precies hoe het zit, maar ik geloof iets met ongedekte cheques. Is wel genoeg over te vinden op het internet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:49 schreef wapwip het volgende:
[..]
Kan dat? Overgemaakt geld kun je toch niet weer terugboeken?
Jij ook al. Ik heb net 1000 euro gestort om 10.000 te kunnen krijgen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:51 schreef Winner_Taco het volgende:
Nigerianen !
[ afbeelding ]
Kreeg gisteren ook een mailtje dat ik geld van M.Jackson geërfd had...
Ik zeg: doen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:19 schreef terror623 het volgende:
mag een bank wel geld terugboeken als het op mijn rekening is gestort ?
Lijkt mij dat als ik geld te goeder trouw ontvang (gaat niet meer op omdat ik weet dat het fraude is:P) voor de verkoop aan een particulier dat een bank dat geld niet van mijn rekening zou mogen halen.
Ga nou geen rare dingen in je hoofd halen. Dat geld krijg je niet en de laptop ben je kwijt als je hem verstuurd. Klaar, punt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:19 schreef terror623 het volgende:
Lijkt mij dat als ik geld te goeder trouw ontvang (gaat niet meer op omdat ik weet dat het fraude is:P) voor de verkoop aan een particulier dat een bank dat geld niet van mijn rekening zou mogen halen.
Het bedrag wordt betaald met een ongedekte cheque. De bank haalt het binnen enkele weken weer van je rekening terug.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:46 schreef terror623 het volgende:
Natuurlijk wordt de laptop pas verstuurd als het geld binnen is.
Ja, in het geval er betaald wordt met een cheque, dan schiet de bank het voor. Als vervolgens blijkt dat die cheque ongedekt is boeken ze het gewoon weer terug. Daar gaat vaak wel een maandje overheen en heb jij waarschijnlijk het product al lang en breed verzonden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:19 schreef terror623 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |