Ik kon mezelf niet bedwingen.quote:
In dit geval is deze situatie van toepassing op mij.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:25 schreef Biogarde het volgende:
Ja, zou wat zijn wanneer je digitale TV neemt bij een provider en je niet kan kijken omdat je geen decoder hebt.
Weet je zeker dat je TV hebt via een provider en niet via de kaasboer?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:26 schreef ManianMan het volgende:
[..]
In dit geval is deze situatie van toepassing op mij.
Jah duh heb ziggo en bevindt mij helaas in dezelfde woning. Kun je dan een 2de gratis decoder bestellen of gaat dit niet lukken?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je TV hebt via een provider en niet via de kaasboer?
3 pasjes op een abbo max dus dat gaat. Maar ik wil wel een decoder met HDMI uitgang en die zal 150 euro kosten dus dat is nog even sparen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:39 schreef DEiE het volgende:
gratis bestellen betwijfel ik. Ik heb echter bij de mediamarkt een tijdje terug voor 40¤ een decoder gekocht, +smartcard (wij hadden ook al digitale tv). Ik kon het kaartje toen op een gratis abo overzetten. Wellicht kan jij ook nog ergens zo'n decoder vandaan weten te halen. Of je een tweede smartcard kan bestellen op hetzelfde abo betwijfel ik echter, zou je de ziggo even moeten bellen.
Jochie toch het mag aan elkaar geschreven worden, nieuwe spelling van de Nederlandse taal heet dat.quote:
Ik kan het wel lezen als pas geleden. Het is namelijk zonder streepje.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Jochie toch het mag aan elkaar geschreven worden, nieuwe spelling van de Nederlandse taal heet dat.
Pasgeleden kun je niet anders lezen dan pas-geleden of kun je dat wel dan?
Joh ga jij eens Nederlands leren ja, zo heb ik het geleerd namelijk. Als je iets niet anders kan lezen dan dat je het normaal uitspreekt mag het aan elkaar.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:46 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Ik kan het wel lezen als pas geleden. Het is namelijk zonder streepje.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Joh ga jij eens Nederlands leren ja, zo heb ik het geleerd namelijk. Als je iets niet anders kan lezen dan dat je het normaal uitspreekt mag het aan elkaar.
Geloof je het niet? Zoek maar eens naar P. Berserik dat is mijn leraar en als je nog wat te mekken hebt ga maar naar hem toe. Ik heb het zo geleerd en niet anders!quote:
op LOM school geleerd?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Joh ga jij eens Nederlands leren ja, zo heb ik het geleerd namelijk. Als je iets niet anders kan lezen dan dat je het normaal uitspreekt mag het aan elkaar.
Gratis woordenboek, in dat woordenboek zitten niet alle woordenquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/van(...)zoekwoord=pasgeleden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |