Da's hun eigen schuld. Moeten ze het maar beveiligen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:49 schreef blckbb het volgende:
Aangezien ik op 't netwerk van de buren zit hoop ik dat ze dit lezen
HOU DIE GRAFKINDEREN VAN JE EENS STIL, JANKJANKJANK, IK WORDT ER 'SOCHTENDS WAKKER VAN EN KAN ER 'S AVONDS NIET VAN SLAPEN.
Klacht: jankende kinderen bij buren
ps: sorry van 't downloaden van pr0n en 't verbruiken van jullie downloadsnelheid enzulks
ik schreeuwde al door 't raam ophouden jullie maar volgens mij hoorden ze 't niet en dat kind pleurt telkens van d'r fiets af en dan gaat hij/zij/het janken en dan moet ik m'n raam dichtdoen maar dan wordt 't te heet in deze kamer en dat is niet fijn dus moet ik 't gejank maar aanhoren enzulksquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:54 schreef gabberklaas het volgende:
Anders loop je er ff heen en zeg je er wat van?
Autist. Loop er gewoon even heen en anders niet zeiken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:57 schreef blckbb het volgende:
[..]
ik schreeuwde al door 't raam ophouden jullie maar volgens mij hoorden ze 't niet en dat kind pleurt telkens van d'r fiets af en dan gaat hij/zij/het janken en dan moet ik m'n raam dichtdoen maar dan wordt 't te heet in deze kamer en dat is niet fijn dus moet ik 't gejank maar aanhoren enzulks
Maar dan moet ik naar... buitenquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:59 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Autist. Loop er gewoon even heen en anders niet zeiken.
Gewoon je leuter laten zien, houden ze de kinderen wel binnen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:57 schreef blckbb het volgende:
[..]
ik schreeuwde al door 't raam ophouden jullie maar volgens mij hoorden ze 't niet en dat kind pleurt telkens van d'r fiets af en dan gaat hij/zij/het janken en dan moet ik m'n raam dichtdoen maar dan wordt 't te heet in deze kamer en dat is niet fijn dus moet ik 't gejank maar aanhoren enzulks
Jeweeeeeeeeeeeet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:02 schreef blckbb het volgende:
[..]
Level 42 zit al in m'n platenspeler, gek
Ik ben bij lvl 74, heb nu net de Wacko Jacko Boots geunlockedquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:02 schreef blckbb het volgende:
[..]
Level 42 zit al in m'n platenspeler, gek
Zo totaal niet grappig.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:17 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Nee, anders kreeg ik slagen met een moker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |