Je kan toch ook een gewone vriend zijn volgens zijn vrienden?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:11 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Maar het valt op als hij vrijwel elk weekend met mij gaat 'chillen'.
valt nog meer op als ie elke week een of anders lul smoesje heeftquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:11 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Maar het valt op als hij vrijwel elk weekend met mij gaat 'chillen'.
Maar het valt al op, hij woont in zo'n echt dorp waar iedereen iedereen kent, zijn ouders vonden het al raar dat hij nu iemand in Groningen kent die zijn broer dan weer niet kent.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je kan toch ook een gewone vriend zijn volgens zijn vrienden?
En door de weeks gaat niet? Wonen jullie beiden nog thuis?
Volgens mij zijn zijn ouders vrij naïef op dat gebied.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
valt nog meer op als ie elke week een of anders lul smoesje heeft
De passpartout zat in m'n kontzakquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een bekende had zijn/haar mond voorbij gepraat?
of had je flyers/bonnetjes laten slingeren in je kleding?
gelukkig heb ik daar geen last van. Thank God.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:17 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Maar het valt al op, hij woont in zo'n echt dorp waar iedereen iedereen kent, zijn ouders vonden het al raar dat hij nu iemand in Groningen kent die zijn broer dan weer niet kent.
Doordeweeks gaat helaas op het moment niet, hij werkt hele dagen (bijbaan). En ja, we wonen beiden nog thuis. Alleen verschil is dat ik al helemaal out ben.
En dat was je cumming out?quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:21 schreef Stroekie het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omdat mijn bloehoese collega morgen vrijgenomen heeft komt hij nu al met een bos bloemen voor me aanlopen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bloehoese? Is het een handtas?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:21 schreef Stroekie het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omdat mijn bloehoese collega morgen vrijgenomen heeft komt hij nu al met een bos bloemen voor me aanlopen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij kent niemand in groningen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gelukkig heb ik daar geen last van. Thank God.
Nee. Die had ik al semi gehad.quote:
MisterO had toch ook zo iets met een Pannkaartje ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja dan is het wel makkelijk voor je ouders he
Nee die zijn allemaal gearresteerd inmiddels.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij kent niemand in groningen?
nee een gemend boeket van het Westlands Bloemenuis aan de Strijpsestraatquote:
Ze wisten het al wel sort of half half maar ze accepteerden het niet en wilden ook niet echt dat ik er aan toegaf. Een dagje maastricht konden ze dan ook niet waarderen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja dan is het wel makkelijk voor je ouders he
dacht van wel jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
MisterO had toch ook zo iets met een Pannkaartje ?
Wees blij!quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee een gemend boeket van het Westlands Bloemenuis aan de Strijpsestraat![]()
maar ik zie nog nergens het kaartje waarin het huwelijksaanzoek zou moeten staan
ik moest heel hard lachenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die zijn allemaal gearresteerd inmiddels.
jawel dat wel. Een meisje Jannetjequote:Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij kent niemand in groningen?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie op die foto geen kale plekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |