De bruid is toch niet aanwezig op het vrrijgezellenfeest van de bruidegom?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
waar was de bruid eigenlijk? hahah
300.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er zijn vast voordeligere foto's van deze meneer
in 300 was het wel een hot bitch. Maar ja, die film is natuurlijk zwaar gefotoshopped.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er zijn vast voordeligere foto's van deze meneer
In de kast..quote:
Met beetje geluk deze zaterdag, maar hij moet nog even smoes verzinnen voor zijn ouders.quote:
homewrecker? was een grapje..quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg homewrecker hou je eens in
zit daar een beetje te stoken in prille liefde
o god ja, dat lees ik nu pas.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De bruid is toch niet aanwezig op het vrrijgezellenfeest van de bruidegom?
Ja dat weet jij niet wat je met een broekie moet doen....jij hebt je broekie meestal uit op de set!quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
homewrecker? was een grapje...... en wat moet ik met een broekie?
kan toch gewoon zeggen dat ie met een vriend gaat 'hangen'quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:58 schreef Eustace. het volgende:
Met beetje geluk deze zaterdag, maar hij moet nog even smoes verzinnen voor zijn ouders.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, dat lees ik nu pas.
Ja, multitasken he....
daar buiten niet dan ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat weet jij niet wat je met een broekie moet doen....jij hebt je broekie meestal uit op de set!
maar ik houd wel mijn sokken aan!quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat weet jij niet wat je met een broekie moet doen....jij hebt je broekie meestal uit op de set!
Ouders weten datquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan toch gewoon zeggen dat ie met een vriend gaat 'hangen'
pluspunt is wel dat ze niet wit warenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar ik houd wel mijn sokken aan!
Dan weten ze het lekkerquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ouders weten datIk ging ook met vrienden hangen.
En toen ik thuiskwam wisten ze toch echt dat ik naar de gay pride in maastricht was geweest.
een bekende had zijn/haar mond voorbij gepraat?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ouders weten datIk ging ook met vrienden hangen.
En toen ik thuiskwam wisten ze toch echt dat ik naar de gay pride in maastricht was geweest.
o.k. ik was aan het typen met 1 hand.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
altijd maar die smoesjes van jou
Hij woont in een of ander kudt-dorp nabij Leeuwarden, iedereen kent iedereen. Zijn broer kent al zijn vrienden, dus die kan er dan zo achter komen dat hij niet is wezen hangen met 'wat vrienden'.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan toch gewoon zeggen dat ie met een vriend gaat 'hangen'
Dat is niet in alle gevallen even simpel.quote:
hoeft toch niet. Als vrienden eruit zien als die gast van Dead or Alive (Pete Burns) dan zijn woorden overbodig.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een bekende had zijn/haar mond voorbij gepraat?
of had je flyers/bonnetjes laten slingeren in je kleding?
maar kan jij dan niet 1 van de 'vrienden' zijn? gewoon hangen and stuff? Of zie er uit als een handtas, want dat is dan moeilijker.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:06 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Hij woont in een of ander kudt-dorp nabij Leeuwarden, iedereen kent iedereen. Zijn broer kent al zijn vrienden, dus die kan er dan zo achter komen dat hij niet is wezen hangen met 'wat vrienden'.
Maar het valt op als hij vrijwel elk weekend met mij gaat 'chillen'.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar kan jij dan niet 1 van de 'vrienden' zijn? gewoon hangen and stuff? Of zie er uit als een handtas, want dat is dan moeilijker.
Ik ben overigens één brok mannelijkheid met overheersende tonen van stijl en gevoel voor mode.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar kan jij dan niet 1 van de 'vrienden' zijn? gewoon hangen and stuff? Of zie er uit als een handtas, want dat is dan moeilijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |