abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71436620
Aangezien ik mijn collectie iets wil verslanken voor meer platen van mijn eigen smaak, doe ik deze weg. Gewoon omdat ik ze niet veel aan vind en ze anders in mijn kast liggen te rotten

De titels:
The Carpenters collection (2 LP ''TV advertised'' record set - nummers op aanvraag)
Neil Diamond - Serenade
Art Garfunkel - Fate for Breakfast (incl. no.1 hit Bright Eyes)
BZN - 28 Golden Hits (mag eventueel weg als cadeautje of iets dergelijks )
Nat King Cole - 16 unforgettable hits (Sponsor LP gemaakt in België/Frankrijk, deel van 't aankoopgeld gaat/ging naar het Nat King Cole kankerfonds - nummers op aanvraag)
Lionel Richie - Can't Slow Down (met nummers als All Night Long, Running with the Night en Hello)
The Alan Parsons Project - Ammonia Avenue

't kan zijn dat ik later wat meer titels toevoeg, moet even goed nadenken over welke platen ik hou en welke niet

Vraagprijs? Doe maar iets leuks, 2 / 2,50 euro per stuk? Uiteraard is een goed bod toegestaan.

Bieden graag exclusief verzendkosten, de hele zooi mag weg voor 12,50 excl.

Ruilen kan ook tegen (een) toffe pla(a)t(en), ik zoek iets in de rock-richting (60's zoals Beatles, Rolling Stones, ed, mogen evt. ook goede singles zijn)

[ Bericht 0% gewijzigd door blckbb op 30-07-2009 13:22:48 (Vraagprijs gewijzigd ;)) ]
pi_71437457
Singles
Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love For You
The Housemartins - Caravan of Love, Bkant - When I First Met Jesus (beide songs acapella)
The Communards - Don't Leave Me This Way
Vicki Brown - Stay With Me 'Til the Morning

¤1/1,50 per stuk?
pi_71438465
Jammer dat Bradley is gestopt met platen kopen, anders had die ze vast wel gekocht.
Nee.
pi_71440584
Update
Kate Bush - The Kick Inside
Roxy Music - Avalon
pi_71456686
-kick-
Ze zijn trouwens op te halen in Culemborg, verzenden geen probleem, verzendkosten zijn volgens mij ¤6,75 als ik me niet vergis. En singles kunnen met 4 postzegels mee als ik 't goed heb
pi_71485140
Wie o wie zal er vandaag een leuk bod doen
pi_71485164
Vragen over de staat, tracklist en fotos mag altijd
pi_71485560
Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love For You
The Communards - Don't Leave Me This Way

deze 2 voor mij aub, pm maar het totaalbedrag inc. verzending maak ik het meteen over.
pi_71486527
Komt in orde, ik handel 't met Domestic nog af. Helaas verblijf ik vanaf vanavond op een ander adres en kan ik dus niet over deze LP's beschikken. Daarom nu een slotje en zal ik over 3 weken weer een nieuwe advertentie plaatsen
pi_71487063
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')