abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71783773
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:41 schreef Apotheose het volgende:

[..]

nee, ik lag nog heerlijk in mn nest toen jij de schrik van je leven kreeg en per ambulance werd weggevoerd
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:12:30 #277
78918 SeLang
Black swans matter
pi_71784166
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb prachtig lang haar en mijn ex ging bij me weg voor een vrouw met een pittig kort kapsel
Het lag aan hem, geen echte vent dus
Er is onderzoek naar geweest en het bleek dat mannen die op vrouwen met kort haar vallen latent homo zijn.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_71784567
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:12 schreef SeLang het volgende:

[..]

Er is onderzoek naar geweest en het bleek dat mannen die op vrouwen met kort haar vallen latent homo zijn.
uitzondering bevestigt de regel
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:31:02 #279
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_71784647
By the way: er zijn natuurlijk ook gradaties binnen het pittige korte kapsel genre. Zo heb ik persoonlijk iets tegen het kippenkont-kapsel.

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_71784689
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:12 schreef SeLang het volgende:

[..]

Wil je even met een link komen van de wetenschappelijke bewijzen voor deze stelling?
Of baseer jij dit onderzoek op jezelf ofzo?

Echt, wat een onzin kan jij uitkramen.
pi_71785101
Waarom geloven vrouwen nu gewoon niet dat kort haar gewoon nooit mooi is.
pi_71785826
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:47 schreef Fastmatti het volgende:
nou omdat er namelijk verschillende typen vrouwen zijn met allemaal verschillende gezichten. net als mannen overigens. Misschien, heeeeel erg misschien, is dat je wel es opgevallen. Dus de een staat lang haar beter en zou kort haar funest zijn... En bij de ander is het net andersom. En weer bij een ander staat het juist beide leuk. Gelukkig zijn niet alle mannen zo narrowminded als de mannelijke fokkers hiero Er is nog hoop!!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:15:20 #283
78918 SeLang
Black swans matter
pi_71785935
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:11 schreef Apotheose het volgende:

Gelukkig zijn niet alle mannen zo narrowminded als de mannelijke fokkers hiero
Want als je iets niet mooi vindt ben je narrowminded
Vrouwen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_71786037
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:15 schreef SeLang het volgende:

[..]

Want als je iets niet mooi vindt ben je narrowminded
Vrouwen
nee. kwestie van smaak idd. Maar er wordt hier geluld alsof het 't einde van de wereld is voor de vrouwen met kort haar. En ow jee , als vriendinlief waar je ZOVEEL van houdt thuis zou komen met een iets korter kapsel dan dat jij leuk vind.. nou dan kan ze meteen de koffers pakken. Overdrijven is idd ook een vak.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:20:11 #285
8369 speknek
Another day another slay
pi_71786072
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:11 schreef Apotheose het volgende:
nou omdat er namelijk verschillende typen vrouwen zijn met allemaal verschillende gezichten. net als mannen overigens. Misschien, heeeeel erg misschien, is dat je wel es opgevallen. Dus de een staat lang haar beter en zou kort haar funest zijn... En bij de ander is het net andersom. En weer bij een ander staat het juist beide leuk. Gelukkig zijn niet alle mannen zo narrowminded als de mannelijke fokkers hiero Er is nog hoop!!
Ja, bij haar staat kort haar beter

Nou, hebben we die uitzondering ook weer gehad.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_71786124
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:18 schreef Apotheose het volgende:

[..]

nee. kwestie van smaak idd. Maar er wordt hier geluld alsof het 't einde van de wereld is voor de vrouwen met kort haar. En ow jee , als vriendinlief waar je ZOVEEL van houdt thuis zou komen met een iets korter kapsel dan dat jij leuk vind.. nou dan kan ze meteen de koffers pakken. Overdrijven is idd ook een vak.
Nee, het haar afknippen omdat de buit binnen is, is leuk voor de man die daar nog veertig jaar verder mee moet leven.
pi_71788120
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:21 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Nee, het haar afknippen omdat de buit binnen is, is leuk voor de man die daar nog veertig jaar verder mee moet leven.
wie weet staat het haar wel leuk! Weet jij veel! En wie zegt dat ALLE vrouwen zo doen? En wie zegt dat ALLE mannen zo denken als half fok denkt Maak jij mij niet wijs. Met welk argument je ook komt en met welke onbenullige cijfers
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:16:26 #288
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_71789295
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:32 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wil je even met een link komen van de wetenschappelijke bewijzen voor deze stelling?
Of baseer jij dit onderzoek op jezelf ofzo?

Echt, wat een onzin kan jij uitkramen.
SeLang serieus nemen...

Echt, hoe lang kom je hier al
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_71789417
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:47 schreef Fastmatti het volgende:
"omdat mijn vriend/man zei dat 'ie me er prachtig uit vond zien toen ik m'n haar net kort had geknipt "

Ja, je man zegt waarschijnlijk ook niet dat je als een lelijk, onbeholpen nijlpaard eruit ziet die de voorraadkasten plundert, als je zwanger bent. Heeft niks met objectiviteit te maken, maar met wat anders.
pi_71789559
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:20 schreef OldJeller het volgende:

[..]

"omdat mijn vriend/man zei dat 'ie me er prachtig uit vond zien toen ik m'n haar net kort had geknipt "

Ja, je man zegt waarschijnlijk ook niet dat je als een lelijk, onbeholpen nijlpaard eruit ziet die de voorraadkasten plundert, als je zwanger bent. Heeft niks met objectiviteit te maken, maar met wat anders.
ja hij heeft er zelf schuld aan dat ze zwanger is, dikke vette homo die je bent
pi_71789692
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:25 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja hij heeft er zelf schuld aan dat ze zwanger is, dikke vette homo die je bent
Zeg ik ergens dat de man eigenlijk geen kind wil? Zeg ik ergens dat de man spijt heeft dat de vrouw zwanger is?

Nee, jammer.
Maar dat betekent nog niet dat hij haar mooi hoeft te vinden, integendeel.. logisch.
pi_71789750
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:30 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Zeg ik ergens dat de man eigenlijk geen kind wil? Zeg ik ergens dat de man spijt heeft dat de vrouw zwanger is?

Nee, jammer.
Maar dat betekent nog niet dat hij haar mooi hoeft te vinden, integendeel.. logisch.
Waarom kan een zwangere vrouw niet mooi zijn? Tell me. Of moeten vrouwen gewoon slank zijn met lang haar en cup DD ofzo? Welcome to the real world
pi_71789827
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:32 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Waarom kan een zwangere vrouw niet mooi zijn? Tell me. Of moeten vrouwen gewoon slank zijn met lang haar en cup DD ofzo? Welcome to the real world
Als een man op het figuur van een zwangere vrouw viel, dan date hij wel vrouwen die te allen tijde zo'n figuur hebben, hè. Dikke vrouwen dus. Niet hetzelfde, maar komen er wel meer in de buurt.

Vrouwen moeten inderdaad slank zijn, lang haar en vrouwelijke vormen hebben (oa borsten). Anders kan je net zo goed met een man trouwen.
Real world? Sounds more like the ugly world.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:43:50 #294
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71790048
rustig aan he
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_71790140
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:35 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Als een man op het figuur van een zwangere vrouw viel, dan date hij wel vrouwen die te allen tijde zo'n figuur hebben, hè. Dikke vrouwen dus. Niet hetzelfde, maar komen er wel meer in de buurt.

Vrouwen moeten inderdaad slank zijn, lang haar en vrouwelijke vormen hebben (oa borsten). Anders kan je net zo goed met een man trouwen.
een zwangere vrouw is iets heel anders dan een vrouw die gewoon dik is. Bij de laatste is het vet en bij de eerste is het een kindje dat groeit.

En denk dat alle vrouwen wel borsten hebben. Denk ik hoor. Weet niet zeker Alleen niet iedereen heeft joekels. Maar goed, succes met zoeken naar de perfecte vrouw dan he (nobodys perfect though)
pi_71790221
quote:

[..]

Niks vrouwen moeten slank zijn. Een vrouw met wat meer vlees vind ik veel geiler, en nee ik heb het niet over té dikke vrouwen.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:15:20 #297
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_71791020
quote:

Wel jammer trouwens dat je blijkbaar niet zo overtuigd bent van jouw prachtige bijdrage aan de wereld dat je ons even in je fotoboek laat gluren naar jouw geweldige mannelijke vormen.

Maar dat terzijde...
pi_71791449
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:46 schreef Apotheose het volgende:

[..]

een zwangere vrouw is iets heel anders dan een vrouw die gewoon dik is. Bij de laatste is het vet en bij de eerste is het een kindje dat groeit.

En denk dat alle vrouwen wel borsten hebben. Denk ik hoor. Weet niet zeker Alleen niet iedereen heeft joekels. Maar goed, succes met zoeken naar de perfecte vrouw dan he (nobodys perfect though)
Vandaar dat ik zei dat het niet hetzelfde was. Le-zen.
Zijn "joekels" dan een voorwaarde?

Het onderwerp van discussie is: "is er nog leven na een pittig kort kapsel?"
Mannen die onaangenaam worden verrast door hun vrouw die plots hun haar kort, "pittig", "hip", piekend en rood laten knippen/verven. Vaak gemakzucht.
Hoe dan ook, je hebt rekening te houden met je partner. Die moet dagelijks met je leven en heeft geen behoefte aan een onvrouwelijke persoon, hoogstwaarschijnlijk.
Zo ook met gewicht. Vaak blijven vrouwen na hun zwangerschap dik, omdat ze te lui zijn om flink te gaan sporten. Dat en een kort, pittig kapsel... nachtmerrie.
Als je met een man trouwt die atletisch gebouwd is, en na een aantal jaar plots thuisblijft, veel gaat eten en 100 kilo aankomt, dan word je ook niet vrolijk.
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:49 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Niks vrouwen moeten slank zijn. Een vrouw met wat meer vlees vind ik veel geiler, en nee ik heb het niet over té dikke vrouwen.
Was inderdaad subjectief.
Volslank?
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:15 schreef Hik het volgende:

[..]

Wel jammer trouwens dat je blijkbaar niet zo overtuigd bent van jouw prachtige bijdrage aan de wereld dat je ons even in je fotoboek laat gluren naar jouw geweldige mannelijke vormen.

Maar dat terzijde...
Want? Dan kan ik hier in contact komen met deze en gene?
Ik ben hier niet om vrienden te maken of een partner te zoeken. Hoe mensen er hier uit zien kan me barweinig interesseren. Dit is internet en staat volkomen los van mijn privé-leven, wat ook zo zal blijven.
pi_71795826
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:28 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Vandaar dat ik zei dat het niet hetzelfde was. Le-zen.
Zijn "joekels" dan een voorwaarde?

Het onderwerp van discussie is: "is er nog leven na een pittig kort kapsel?"
Mannen die onaangenaam worden verrast door hun vrouw die plots hun haar kort, "pittig", "hip", piekend en rood laten knippen/verven. Vaak gemakzucht.
Hoe dan ook, je hebt rekening te houden met je partner. Die moet dagelijks met je leven en heeft geen behoefte aan een onvrouwelijke persoon, hoogstwaarschijnlijk.
Zo ook met gewicht. Vaak blijven vrouwen na hun zwangerschap dik, omdat ze te lui zijn om flink te gaan sporten. Dat en een kort, pittig kapsel... nachtmerrie.
Als je met een man trouwt die atletisch gebouwd is, en na een aantal jaar plots thuisblijft, veel gaat eten en 100 kilo aankomt, dan word je ook niet vrolijk.
gemakzucht?? Nou met kort haar ben je soms nog wel langer bezig als met lang haar heb ik me wel es laten vertellen Dus die vlieger gaat dan ook niet op En nee, word ook niet vrolijk van mannen met een dikke vette gore bierbuik. Maar vaak gebeurt dat ook En dus denkt de vrouw: Mooi dan knip ik mn mooie lange blonde lokken eraf en verf het knalrood met een flinke lading gel erin. Doe ik lekker een tuinbroek aan en laat mn okselhaar mooi staan. Zelfde als met al dat andere lichaamshaar

zoiets?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:40:59 #300
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_71797939
Wat een heerlijke kortzichtige reacties weer hier.

Overigens vond mijn man me heel mooi tijdens de zwangerschap, blijkbaar meerdere manen aangezien ik nog best veel sjans had toen ik zwanger was.
En ja hij vond me echt heel mooi, hij zei dat niet zomaar en bla bla bla...

Kort haar is vaak bewerkelijker dan lang haar, het is dus echt niet altijd gemakszucht.

Vind het ook wel erg leuk dat sommige met foto's van onaantrekkelijke vrouwen met kort haar komen, wat, zou ze knapper zijn met lang haar?

wat is bij jullie overigens kort?

Is dit al kort?

Of echt zo kort?

Jennifer Tilly vind ik overigens met kort haar aantrekkelijker dan met lang haar.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')