quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee, ik lag nog heerlijk in mn nest toen jij de schrik van je leven kreeg en per ambulance werd weggevoerd
Er is onderzoek naar geweest en het bleek dat mannen die op vrouwen met kort haar vallen latent homo zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb prachtig lang haar en mijn ex ging bij me weg voor een vrouw met een pittig kort kapsel
Het lag aan hem, geen echte vent dus
uitzondering bevestigt de regelquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:12 schreef SeLang het volgende:
[..]
Er is onderzoek naar geweest en het bleek dat mannen die op vrouwen met kort haar vallen latent homo zijn.
Wil je even met een link komen van de wetenschappelijke bewijzen voor deze stelling?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:12 schreef SeLang het volgende:
[..]
Er is onderzoek naar geweest en het bleek dat mannen die op vrouwen met kort haar vallen latent homo zijn.
nou omdat er namelijk verschillende typen vrouwen zijn met allemaal verschillende gezichten. net als mannen overigens. Misschien, heeeeel erg misschien, is dat je wel es opgevallen. Dus de een staat lang haar beter en zou kort haar funest zijn... En bij de ander is het net andersom. En weer bij een ander staat het juist beide leuk. Gelukkig zijn niet alle mannen zo narrowminded als de mannelijke fokkers hieroquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:47 schreef Fastmatti het volgende:
Waarom geloven vrouwen nu gewoon niet dat kort haar gewoon nooit mooi is.
Want als je iets niet mooi vindt ben je narrowmindedquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:11 schreef Apotheose het volgende:
Gelukkig zijn niet alle mannen zo narrowminded als de mannelijke fokkers hiero
nee. kwestie van smaak idd. Maar er wordt hier geluld alsof het 't einde van de wereld is voor de vrouwen met kort haar. En ow jee , als vriendinlief waar je ZOVEEL van houdt thuis zou komen met een iets korter kapsel dan dat jij leuk vind.. nou dan kan ze meteen de koffers pakken. Overdrijven is idd ook een vak.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Want als je iets niet mooi vindt ben je narrowminded
Vrouwen
Ja, bij haar staat kort haar beterquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:11 schreef Apotheose het volgende:
nou omdat er namelijk verschillende typen vrouwen zijn met allemaal verschillende gezichten. net als mannen overigens. Misschien, heeeeel erg misschien, is dat je wel es opgevallen. Dus de een staat lang haar beter en zou kort haar funest zijn... En bij de ander is het net andersom. En weer bij een ander staat het juist beide leuk. Gelukkig zijn niet alle mannen zo narrowminded als de mannelijke fokkers hieroEr is nog hoop!!
Nee, het haar afknippen omdat de buit binnen is, is leuk voor de man die daar nog veertig jaar verder mee moet leven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee. kwestie van smaak idd. Maar er wordt hier geluld alsof het 't einde van de wereld is voor de vrouwen met kort haar. En ow jee , als vriendinlief waar je ZOVEEL van houdt thuis zou komen met een iets korter kapsel dan dat jij leuk vind.. nou dan kan ze meteen de koffers pakken. Overdrijven is idd ook een vak.
wie weet staat het haar wel leuk! Weet jij veel! En wie zegt dat ALLE vrouwen zo doen? En wie zegt dat ALLE mannen zo denken als half fok denktquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nee, het haar afknippen omdat de buit binnen is, is leuk voor de man die daar nog veertig jaar verder mee moet leven.
SeLang serieus nemen...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wil je even met een link komen van de wetenschappelijke bewijzen voor deze stelling?
Of baseer jij dit onderzoek op jezelf ofzo?
Echt, wat een onzin kan jij uitkramen.
"omdat mijn vriend/man zei dat 'ie me er prachtig uit vond zien toen ik m'n haar net kort had gekniptquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:47 schreef Fastmatti het volgende:
Waarom geloven vrouwen nu gewoon niet dat kort haar gewoon nooit mooi is.
ja hij heeft er zelf schuld aan dat ze zwanger is, dikke vette homo die je bentquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
"omdat mijn vriend/man zei dat 'ie me er prachtig uit vond zien toen ik m'n haar net kort had geknipt"
Ja, je man zegt waarschijnlijk ook niet dat je als een lelijk, onbeholpen nijlpaard eruit ziet die de voorraadkasten plundert, als je zwanger bent. Heeft niks met objectiviteit te maken, maar met wat anders.
Zeg ik ergens dat de man eigenlijk geen kind wil? Zeg ik ergens dat de man spijt heeft dat de vrouw zwanger is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:25 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja hij heeft er zelf schuld aan dat ze zwanger is, dikke vette homo die je bent
Waarom kan een zwangere vrouw niet mooi zijn? Tell me. Of moeten vrouwen gewoon slank zijn met lang haar en cup DD ofzo?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat de man eigenlijk geen kind wil? Zeg ik ergens dat de man spijt heeft dat de vrouw zwanger is?
Nee, jammer.
Maar dat betekent nog niet dat hij haar mooi hoeft te vinden, integendeel.. logisch.
Als een man op het figuur van een zwangere vrouw viel, dan date hij wel vrouwen die te allen tijde zo'n figuur hebben, hè. Dikke vrouwen dus. Niet hetzelfde, maar komen er wel meer in de buurt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Waarom kan een zwangere vrouw niet mooi zijn? Tell me. Of moeten vrouwen gewoon slank zijn met lang haar en cup DD ofzo?Welcome to the real world
een zwangere vrouw is iets heel anders dan een vrouw die gewoon dik is. Bij de laatste is het vet en bij de eerste is het een kindje dat groeit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als een man op het figuur van een zwangere vrouw viel, dan date hij wel vrouwen die te allen tijde zo'n figuur hebben, hè. Dikke vrouwen dus. Niet hetzelfde, maar komen er wel meer in de buurt.
Vrouwen moeten inderdaad slank zijn, lang haar en vrouwelijke vormen hebben (oa borsten). Anders kan je net zo goed met een man trouwen.
Real world? Sounds more like the ugly world.
Niks vrouwen moeten slank zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als een man op het figuur van een zwangere vrouw viel, dan date hij wel vrouwen die te allen tijde zo'n figuur hebben, hè. Dikke vrouwen dus. Niet hetzelfde, maar komen er wel meer in de buurt.
Vrouwen moeten inderdaad slank zijn, lang haar en vrouwelijke vormen hebben (oa borsten). Anders kan je net zo goed met een man trouwen.
Wel jammer trouwens dat je blijkbaar niet zo overtuigd bent van jouw prachtige bijdrage aan de wereld dat je ons even in je fotoboek laat gluren naar jouw geweldige mannelijke vormen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:35 schreef OldJeller het volgende:
Vandaar dat ik zei dat het niet hetzelfde was. Le-zen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:46 schreef Apotheose het volgende:
[..]
een zwangere vrouw is iets heel anders dan een vrouw die gewoon dik is. Bij de laatste is het vet en bij de eerste is het een kindje dat groeit.
En denk dat alle vrouwen wel borsten hebben. Denk ik hoor. Weet niet zekerAlleen niet iedereen heeft joekels. Maar goed, succes met zoeken naar de perfecte vrouw dan he
(nobodys perfect though)
Was inderdaad subjectief.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:49 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Niks vrouwen moeten slank zijn.Een vrouw met wat meer vlees vind ik veel geiler, en nee ik heb het niet over té dikke vrouwen.
Want? Dan kan ik hier in contact komen met deze en gene?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:15 schreef Hik het volgende:
[..]
Wel jammer trouwens dat je blijkbaar niet zo overtuigd bent van jouw prachtige bijdrage aan de wereld dat je ons even in je fotoboek laat gluren naar jouw geweldige mannelijke vormen.![]()
Maar dat terzijde...
gemakzucht?? Nou met kort haar ben je soms nog wel langer bezig als met lang haar heb ik me wel es laten vertellenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zei dat het niet hetzelfde was. Le-zen.![]()
Zijn "joekels" dan een voorwaarde?![]()
Het onderwerp van discussie is: "is er nog leven na een pittig kort kapsel?"
Mannen die onaangenaam worden verrast door hun vrouw die plots hun haar kort, "pittig", "hip", piekend en rood laten knippen/verven. Vaak gemakzucht.
Hoe dan ook, je hebt rekening te houden met je partner. Die moet dagelijks met je leven en heeft geen behoefte aan een onvrouwelijke persoon, hoogstwaarschijnlijk.
Zo ook met gewicht. Vaak blijven vrouwen na hun zwangerschap dik, omdat ze te lui zijn om flink te gaan sporten. Dat en een kort, pittig kapsel... nachtmerrie.
Als je met een man trouwt die atletisch gebouwd is, en na een aantal jaar plots thuisblijft, veel gaat eten en 100 kilo aankomt, dan word je ook niet vrolijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |