Juist.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:01 schreef Cerbie het volgende:
Ja hoor, dat kan prima. Ik was niet op de hoogte van het bevatten van delen van andere stammen, maar dat is ook weer niet zo ongewoon. Het hoeft ook niet in één keer in één persoon te zijn gebeurd, het kan in stapjes zijn gebeurd.
Persoon A heeft normale griep en krijgt een milde vorm van die vogelgriepstam, het normale griepvirus neemt een beetje informatie over van de vogelgriepstam. Dit virus wordt verspreid zich rustig verder, misschien met een kleine verbetering of verslechtering vanwege de nieuwe informatie, en komt iemand tegen die een griepvirus van de varkensstam heeft. Combineer deze twee, en je hebt een virus dat informatie van zowel de normale, de vogel- als de varkensstam bevat.
Natuurlijk gebeurt dit niet zo vaak en zullen er veel meer tussenstappen zijn, maar het is niet zo vreemd om informatie van griepstam A bij griepstam B aan te treffen. Influenza is een vaak voorkomend virus met veel mensen waarin dat soort informatieoverdrachten kunnen plaatsvinden.
Hoezo? Vogelgriep is behoorlijk 'in the wild' in Azië.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:07 schreef Salvad0R het volgende:
Er is ook een vogelgriepvariant aanwezig in het huidige virus, wat de mogelijkheid nog kleiner maakt dat zoiets in het wild plaatsvindt.
Mja, ik bedoel dat er naast kruizing tussen Amerikaanse zwijngriep en een Europese variant ook een derde kruizing heeft moeten plaatsvinden, met die vogelgriep.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:12 schreef Iblis het volgende:
[..]
Hoezo? Vogelgriep is behoorlijk 'in the wild' in Azië.
Die getallen weet je toch al? Jij verklaard het onmogelijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Mja, ik bedoel dat er naast kruizing tussen Amerikaanse zwijngriep en een Europese variant ook een derde kruizing heeft moeten plaatsvinden, met die vogelgriep.
Ik wil wel een statistisch plaatje zien. Cijfers over hoe vaak die virussen kruizen, en in welke omstandigheden, etc.
Wat zeg je nou, een spelfout verblindt mijn zicht als een enorm stuk vogelschijt op de voorruit van een auto.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:19 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Die getallen weet je toch al? Jij verklaard het onmogelijk
kun je ook normaal reageren, je mag best een mening hebben maar ga niet lopen strooien met nazi vergelijkingen, dat heeft geen enkele toegevoegde waarde.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:11 schreef Salvad0R het volgende:
De kans dat er in het wild kruizing plaatsvindt tussen 3 verschillende influenza type's, uit 3 verschillende continenten, is praktisch 0.
De enigen die profijt hebben van zulke ziektes zijn de farmaceutische bedrijven die de vaccins en inentingen verkopen.
Trek je eigen conclusies maar.
Ik laat me niet volspuiten met die nazishit wat ze in vaccins stoppen.
Niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:32 schreef Re het volgende:
[..]
kun je ook normaal reageren, je mag best een mening hebben maar ga niet lopen strooien met nazi vergelijkingen, dat heeft geen enkele toegevoegde waarde.
so fucking what, dat is 60 jaar geleden, er wordt hier gewoon niet vergeleken met ancient history, conspiracy mag in het desbetreffende forum, niet hier...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Niet?
Bayer Farmaceuticals was anders best actief tijdens het regime van fascistisch Duitsland.
Het heeft niets te maken met conspiracy.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:42 schreef Re het volgende:
[..]
so fucking what, dat is 60 jaar geleden, er wordt hier gewoon niet vergeleken met ancient history, conspiracy mag in het desbetreffende forum, niet hier...
Aha. Als mensen samenzweren, in dit geval farmaceuten, dan mogen topics daarover meteen naar BNW.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:00 schreef Re het volgende:
verplichte vaccinatie is een conspiracy dus dat mag in desbetreffend BNW forum alhier
Omdat het een stukje dieper gaat dan winst alleen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:35 schreef Re het volgende:
en om het even te beantwoorden, waarom zou de farmaceutische industrie 80% van de wereldbevolking dood willen hebben met eem suf vaccin, de winst die nu gemaakt zou worden zou compleet teniet gedaan worden door de significante afname van de afzetmarkt die er over blijft... lijkt me nou niet echt een goeie strategie voor de lange termijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |