abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:13:46 #26
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71458199
Mevrouw Röver heeft de volgende mailing de wereld in geschopt:
De komende vaccinaties als startsein

voor de lang aangekondigde ‘griep’pandemie

De 1918-strategie opgepoetst:

de VN, de WHO en uw eigen overheid

als uitvoerders van een ongeëvenaarde volkenmoord

door Désirée L. Röver Ⓒ 18 juli 2009

medisch research journalist

Weinig mensen zijn zich er op dit moment van bewust wat er precies speelt rond de ‘Mexicaanse griep’ -- een evolutionair onmogelijke, dus in het laboratorium gemanipuleerde entiteit, bestaande uit virale elementen afkomstig van drie continenten en vier verschillende vogel-, varkens- en menselijke griepstammen.

Velen voelen op dit moment intuïtief de dreiging van ernstig negatieve krachten.

Om hier goed op te kunnen reageren, geldt: kennis is macht.

Daarom volgen hieronder enige belangrijke feiten:

Vanaf 2007 zijn de WHO International Health Regulations (IHR) ondertekend door 194 landen. Dit betekent dat na de afkondiging van fase 6 -- NU dus -- de WHO daadwerkelijk de macht in handen heeft om in al die landen, ook in Nederland, gedwongen vaccinaties te verordineren. De IHR-ondertekening annuleert de respectieve nationale wettelijke regelingen aangaande de soevereiniteit van het individuele lichaam. WHO International Health Regulations (IHR), http://whqlibdoc.who.int/publications/2008/9789241580410_eng.pdf .
In Nederland zijn deze IHR zelfs opgenomen in de Wet Publieke Gezondheid... Staatsblad 2008, http://www.rivm.nl/cib/bi(...)-56792.pdf#%20class= .
1. Wanneer gelezen met de bril van de duivel, blijken twee WHO-Memoranda uit 1972, in wetenschappelijke termen verhuld, het gedetailleerde recept te bevatten tot hoe vaccins kunnen worden gemaakt tot wapens van genocide.

1. De WHO 3-fasen virusstrategie van ‘immuunsysteem uitschakelen / virussen inladen / immuunsysteem voluit aanzetten, met als gevolg een cytokinenstorm’ is uitvoerig gedocumenteerd in de Memoranda 1& 2, Bulletin World Health Organ, 1972;47(2):257-274. http://www.pubmedcentral.nih.gov/tocrender.fcgi?iid9484 .

HET WHO 3-FASEN RECEPT VOOR PANDEMIE EN GENOCIDE

Schakel het immuunsysteem uit;
Introduceer virussen in iedere cel van het lichaam;
Zet het immuunsysteem aan op volle kracht: de cytokinenstorm -- de opgeroepen afweercellen -- vallen de eigen lichaamsweefsels aan, en de patiënt verdrinkt in zijn eigen bloed: net als in 1918....

Ad 1:

Schakel het immuunsysteem uit

Zorg dat de bevolking uitvoerig is gevaccineerd met kinkhoest en tetanus toxinen (DKTP-vaccinaties voor baby’s en militairen);
kinkhoest toxine schakelt het immuunsysteem uit (neutrofielen);
tetanus toxine versnelt de groei van virussen;
Wetenschappers van de Marine Biological Laboratory in Woods Hole, Massachusetts, en Dartmouth Medical School stelden vast dat arsenicum het vermogen tot een immuunrespons aantast, http://www.ehponline.org/members/2007/10131/10131.pdf; op alledrie van de ver van elkaar verwijderde plaatsen in Mexico (op resp. 200 en 1200 mijl afstand van Mexico Stad) waar gelijktijdig de H1N1-uitbraken begonnen, bevat het bronwater veel arsenicum!

Ad 2: Introduceer virussen in iedere cel van het lichaam

Verspreid gemanipuleerde ‘varkensgriep’ H1N1-virussen op drie plaatsen in Mexico (begin maart 2009);
laat ampullen met Mexicaanse H1N1 ontploffen in de coupé van een volle Zwitserse passagierstrein; stuur alle betrokkenen daarna gewoon naar huis.
Baxter International besmette H3N2 (seizoens)griepvirus met dodelijke H5N1 en verstuurde in februari 2009 daarvan 7 2 kilo naar een aantal laboratoria in Europa. Een daarvan testte dit materiaal op fretten, die prompt dood gingen. Wanneer dit niet aan het daglicht was gekomen, was dit vaccinmateriaal als ‘normaal’ griepvaccin weggespoten in onder meer Duitsland, Oostenrijk, Tsjechië. En niemand heeft tot nu tot gevraagd of die 72 kilo de gehele Baxter voorraad was...
en nogmaals: tetanus toxine versnelt de groei van virussen.

Ad 3: Zet het immuunsysteem aan op volle kracht: cytokinenstorm

Nadat de bevolking in 1915 al verplicht met kinkhoest was gevaccineerd (fase 1), kregen de soldaten in 1916/17 een tyfusvaccin toegediend. Welke andere ziektekiemen daarin zaten (virussen waren nog onbekend) weet niemand. Aangekomen in Spanje werden zij, in het kader van oefeningen voor WO-I , blootgesteld aan gassen, gebaseerd op arsenicum en chloor.

Moderne varianten om het immuunsysteem weer op volle toeren aan te zetten en een cytokinenstorm te veroorzaken, kunnen zijn:

stoffen in voeding, drinkwater en/of chemtrails,
signalen van FM-radio en digitale televisie (S-quad technologie),
elektromagnetische impulsen vanuit MTS-masten of satellieten.
Al die technologieën zijn vandaag de dag beschikbaar en operationeel.

Vanuit deze voorkennis zouden ALLE artsen, politici en hulpverleners deze WHO-Memoranda nauwkeurig moeten lezen:

http://www.pubmedcentral.nih.gov/tocrender.fcgi?iid9484

Memoranda 1& 2, Bulletin World Health Organ, 1972;47(2):257-274

Virus-associated immunopathology: animal models and implications for human disease: 1. Effects of viruses on the immune system, immune-complex diseases, and antibody-mediated immunologic injury, Bull World Health Organ, 1972;47(2):257–264.

PMCID: PMC2480894 | Summary | Page Browse | PDF–1.2M |

Virus-associated immunopathology: animal models and implications for human disease: 2. Cell-mediated immunity, autoimmune diseases, genetics, and implications for clinical research, Bull World Health Organ, 1972;47(2):265–274.

PMCID: PMC2480896 | Summary | Page Browse | PDF–1.5M |

Korte achtergrond schets

In februari 2009 verspreidde Baxter Laboratories International onder 18 laboratoria in Europa 72 kilo ‘gewone’ H3N2-griepvirussen, met opzet gemengd met gemanipuleerd en dodelijk H5N1. Uit hun eigen documenten blijkt dat de WHO al vanaf veel vroeger datum is bezig geweest met het realiseren van plannen voor een mondiale vaccinatie agenda.

Heeft nooit iemand zich afgevraagd hoe al die kilo’s met Baxter virussen tot stand zijn gekomen, terwijl de epidemie nog niet eens was begonnen?

En 72 kilo virusmateriaal... er passen 250 miljoen virussen op een vierkante inch!

Net zoals is gebeurd in 1918, zijn het de (gedwongen) vaccinaties -- gebaseerd op materiaal zoals dat van Baxter -- die de aftrap geven tot een pandemie die specifiek is gericht op het ruimen van 90-95% van de huidige wereldbevolking. Met andere woorden:

U EN IK WORDEN GEACHT ER VOLGEND JAAR NIET MEER TE ZIJN!

Of deze vaccins nu bij Baxter vandaan komen of niet, ALLE farmaceutische bedrijven die hierin zijn verwikkeld (bv. GlaxoSmithKline, SanofiPasteur, Novartis), hebben daarvoor ‘zaad-virus’ gekregen van de WHO, die ze nauwkeurig selecteerde op de grootste virulentie.

Deze plannen tot een grote kunstmatige opruiming van de wereldbevolking worden door verschillende bronnen genoemd. De tekst in 8 talen op de Georgia Guide Stones in Elberton, Georgia, beschrijft een wereldbevolking van ‘een permanente 500 miljoen’.

Dave Foreman, stichter van Earth First zegt: “Mijn drie hoofddoelen zijn 1) het reduceren van de wereldbevolking tot ongeveer 100 miljoen, 2) het vernietigen van de industriële infrastructuur, en 3) het terugbrengen van de wildernis, met over de hele wereld terugkeer naar de volledige scala van species.” Ted Turner, oprichter van CNN: “ Een totale wereldbevolking van 300 miljoen mensen zou ideaal zijn.” En prins Philip van Engeland heeft ooit geschreven dat hij wil reïncarneren als een gevaarlijk virus, om zo te helpen de wereldbevolking te verminderen.

Dat is de basis waarop de moedige Oostenrijkse journalist Jane Bürgermeister op 10 juni 2009 bij de FBI in de Amerikaanse ambassade in Wenen tegen de WHO, de VN en Baxter International een aanklacht indiende ‘wegens bioterrorisme en plannen tot massamoord’.

Ik vraag iedereen op eigen titel in zijn/haar eigen woonplaats hetzelfde te doen.

Zie: http://birdflu666.wordpre(...)d-mass-vaccinations/

Mocht dit de desbetreffende criminelen niet rechtstreeks stoppen, het is wel de perfecte manier gebleken om buiten de zwijgende reguliere media om de aandacht van het grote publiek te trekken.

Artsen, politici, hulpverleners en politiepersoneel die de op handen zijnde (gedwongen) vaccinatieplannen steunen, moeten zich terdege realiseren dat zijzelf en hun gezinsleden vroeger of later eveneens slachtoffer zullen zijn van deze WHO-plannen.

Het enige antwoord op wat enkelen met de wereldburgerij van plan zijn,

is dat ALLE burgers

zich hiervan bewust zijn, en vervolgens
deze levensgevaarlijke, nooit geteste, en op volkenmoord ontworpen MASSAAL VACCINS WEIGEREN,
ZODAT DEZE GEPLANDE VOLKENMOORD GRANDIOOS MISLUKT!!!
:-)
pi_71458388

Er zitten zoveel fouten in die mail, die al zo vaak weerlegd zijn, is gewoon om te huilen zo slecht

Zelfs chemtrails worden erbijgehaald

[ Bericht 19% gewijzigd door Dragorius op 30-07-2009 14:25:01 ]
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71458439
Mevrouw Röver is goed op weg. Nog net iets meer doorslaan en er is niemand meer die haar nog serieus neemt, op een paar alu-hoedjes na die toch al niet meer te redden zijn.
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:30:04 #29
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71458730
ja baxter mengt H3N2 met H5N1 en verspreid het wereldwijd en nu hebben we allemaal H1N1... uhmmmm right...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:31:29 #30
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71458778
De link van die memoranda doet het (bij mij?) niet, hier kun je ze downloaden: http://www.pubmedcentral.nih.gov/tocrender.fcgi?iid=169484

Als je ze leest zul je zien dat bij beide het woord 'vaccine' alleen in de recommendations voorkomt, en wel om te kijken of en hoe de in het artikel behandelde effecten bij sommige vaccins misschien ook voorkomen. Het artikel zelf geeft (uiteraard) helemaal geen recepten. Dit is gewoon echt pure laster.

Zoals die hele mail. Dat 72 kg virusmateriaal is ook een keiharde leugen. Ja, eigenlijk alles is kansloos. Toch is het storend, want zelfs als iemand denkt 'nou, zo erg zal het niet zijn, maar misschien dat er 10% waarheid in zit', dan krijgt ze nog te veel eer.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_71458800
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:31 schreef Iblis het volgende:
De link van die memoranda doet het (bij mij?) niet, hier kun je ze downloaden: http://www.pubmedcentral.nih.gov/tocrender.fcgi?iid=169484

Als je ze leest zul je zien dat bij beide het woord 'vaccine' alleen in de recommendations voorkomt, en wel om te kijken of en hoe de in het artikel behandelde effecten bij sommige vaccins misschien ook voorkomen. Het artikel zelf geeft (uiteraard) helemaal geen recepten. Dit is gewoon echt pure laster.

Zoals die hele mail. Dat 72 kg virusmateriaal is ook een keiharde leugen. Ja, eigenlijk alles is kansloos. Toch is het storend, want zelfs als iemand denkt 'nou, zo erg zal het niet zijn, maar misschien dat er 10% waarheid in zit', dan krijgt ze nog te veel eer.
En als ook maar 1% het gaat geloven, zijn dat toch mensen die een gezondheidsrisico lopen (met name zwangere vrouwen etc.) die dus door haar schuld gevaar kunnen lopen.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:34:03 #32
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71458855
Oh ja, en het is ook weer mooi dat de WHO eigenlijk niet te vertrouwen valt, tenzij het documenten betreft die (zogenaamd) hun boze plannen beschrijven, dan zijn die documenten wel te vertrouwen. Logisch.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 15:46:57 #33
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_71492275
Erg verassend ook dat zowel de commentaar- als beoordelingsfunctie op youtube bij dat filmpje zijn uitgezet.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:03:48 #34
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71502243
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 15:46 schreef Lente_ninja het volgende:
Erg verassend ook dat zowel de commentaar- als beoordelingsfunctie op youtube bij dat filmpje zijn uitgezet.
Er wordt helaas ook niet gerageerd op Email die critisch zijn. Ik namelijk mijn commentaar op het filmpje door gemailt naar hen. En gevraagd of ze op de hoogte zijn dat het filmpje laster is en smaad.

Ik wacht nog op een reactie
pi_71502470
De kans dat er in het wild kruizing plaatsvindt tussen 3 verschillende influenza type's, uit 3 verschillende continenten, is praktisch 0.

De enigen die profijt hebben van zulke ziektes zijn de farmaceutische bedrijven die de vaccins en inentingen verkopen.

Trek je eigen conclusies maar.

Ik laat me niet volspuiten met die nazishit wat ze in vaccins stoppen.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:14:11 #36
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71502526
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:11 schreef Salvad0R het volgende:
De kans dat er in het wild kruizing plaatsvindt tussen 3 verschillende influenza type's, uit 3 verschillende continenten, is praktisch 0.

De enigen die profijt hebben van zulke ziektes zijn de farmaceutische bedrijven die de vaccins en inentingen verkopen.

Trek je eigen conclusies maar.

jij mag best dit soort dingen roepen. Maar dat is pas aannamelijk als het meer is dan een loze kreet. Dus een goed wetenschappelijk onderzoek naar de onmogelijk van kruising tussen virusussen zou ik graag in ontvangst nemen
pi_71502556
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:14 schreef Dartanion het volgende:

[..]

jij mag best dit soort dingen roepen. Maar dat is pas aannamelijk als het meer is dan een loze kreet. Dus een goed wetenschappelijk onderzoek naar de onmogelijk van kruising tussen virusussen zou ik graag in ontvangst nemen
Ik voorspel een joetoep filmpje.
pi_71502622
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:15 schreef Antaresje het volgende:

[..]

Of een scheldkannonade vol verwijten over schaapjesgedrag en onwetendheid
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:17:36 #39
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71502625
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:15 schreef Antaresje het volgende:

[..]

Ik verwacht onderzoeken van wetenschappers die hun licentie kwijt zijn en deze ook.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:21:17 #40
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71502727
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:11 schreef Salvad0R het volgende:
5cc is gelukkig vrij weinig ten opzichte van een mensenlichaam, dus je hoeft niet bang te zijn dat je volgespoten wordt.
pi_71503024
Searchengine maar op Russia Today : "Swine Flu was Man made in a USA laboratory"

http://www.bcast.co.nz/watch.php?type=youtube&v=I5pUftqEle0

BTW, Dartanion, tekenend, die doktoren die ontslagen worden omdat ze niet meedoen met de big pharma corporation slaveship omzetverhoging.
pi_71503056
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:31 schreef Salvad0R het volgende:
Searchengine maar op Russia Today : "Swine Flu was Man made in a USA laboratory"

BTW, Dartanion, tekenend, die doktoren die ontslagen worden omdat ze niet meedoen met de big pharma corporation slaveship omzetverhoging.
Ik wist dat die ging komen.

Als mijn dokter gaat roepen dat ze Ghandi met tieten is ga ik ook twijfelen aan haar kennis hoor.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_71503093
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:31 schreef Salvad0R het volgende:

JOETOEP FILMPJE. IK WIN!
pi_71503113
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:17 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Of een scheldkannonade vol verwijten over schaapjesgedrag en onwetendheid
Opleiding: Biomedische Wetenschappen

Jij kan het weten. Hoe groot is de kans dat drie verschillende influenzatype's uit drie verschillende continenten kruizen in het wild?

Praktisch gezien zouden dan uitwerpselen/lijken van vogels uit Azië, van mensen uit Europa en van zwijnen uit Amerika op één plaats verzameld moeten zijn, toch?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:40:56 #45
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71503288
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:34 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Opleiding: Biomedische Wetenschappen

Jij kan het weten. Hoe groot is de kans dat drie verschillende influenzatype's uit drie verschillende continenten kruizen in het wild?

Praktisch gezien zouden dan uitwerpselen/lijken van vogels uit Azië, van mensen uit Europa en van zwijnen uit Amerika op één plaats verzameld moeten zijn, toch?
Hoe kom je er bij dat er een deel vogelgriep in zit??

En nu doe je alsof er geen mensen in Amerika leven
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:49:28 #46
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71503544
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:40 schreef Dartanion het volgende:
quote:
The 2009 flu pandemic is a global outbreak of a new strain of influenza virus, identified in April 2009, and commonly referred to as "swine flu". It is thought to be a mutation—more specifically, a reassortment—of four known strains of the influenza A virus, subtype H1N1: one endemic in (normally infecting) humans, one endemic in birds, and two endemic in pigs (swine). Experts assume the virus "most likely" emerged from pigs in Asia, and was carried to North America by infected persons.There is also evidence that the new strain had been circulating among pigs on other continents for years before infecting humans. Virtually all transmission is human to human, with cooked pork products safe to eat as the virus cannot be transmitted by eating foods.
bron, via Wikipedia.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:51:27 #47
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71503615
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:49 schreef Iblis het volgende:

[..]

[..]

bron, via Wikipedia.
Oke
pi_71503733
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:40 schreef Dartanion het volgende:

[..]

En nu doe je alsof er geen mensen in Amerika leven
http://www.answers.com/topic/swine-influenza

As of 2009, the known SIV strains include influenza C and the subtypes of influenza A known as H1N1, H1N2, H3N1, H3N2, and H2N3.

H1N2 is a subtype of the species Influenza A virus (sometimes called bird flu virus).

En wat ijl je over Amerika?
pi_71503819
Ik wil nog even uitbreiden op mijn vorige vraag aan Cerbie.

Niet alleen zouden er uitwerpselen/lijken van aziatische vogels, europese mensen en amerikaanse zwijnen bij elkaar verzameld moeten zijn... Die lijken en/of uitwerpselen zouden ook nog besmet moeten zijn met de betreffende types influenza. Dit is een praktische onmogelijkheid.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:58:23 #50
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71503860
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:56 schreef Salvad0R het volgende:
Niet alleen zouden er uitwerpselen/lijken van aziatische vogels, europese mensen en amerikaanse zwijnen bij elkaar verzameld moeten zijn... Die lijken en/of uitwerpselen zouden ook nog besmet moeten zijn met de betreffende types influenza.
Het hoeft niet tegelijk te gebeuren. Het moet achtereenvolgens gebeuren. Ik ben benieuwd of men daar onderzoek naar doet ,maar dit hele proces kan natuurlijk wel een paar jaar in beslag genomen hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')