gay alert!quote:
Sympathieke mannen zoals Coltz40.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
gay alert!
wie draagt er nu witte schoenen?
hmpf, gewoon eerst een kwartierke aan een touw achter dn wage aan slepen!quote:
ik nuquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
gay alert!
Nee, sandalen met sokken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
gay alert!
DAT WAREN GEEN SANDALEN!quote:
go figurequote:Op woensdag 29 juli 2009 16:01 schreef bleiblei het volgende:
Die Nikes.
Wel voorspelbaar dat alleen Amaranta ze tof vindt.
quote:
Schoenen met gaten worden alleen geaccepteerd bij vrouwenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
DAT WAREN GEEN SANDALEN!
FUFR draagt geen sandalen.
zeg, jij droeg toch slippers?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Schoenen met gaten worden alleen geaccepteerd bij vrouwen.
Bij kerels is dat gewoon een no go.
Mijn uber getrashte zwarte 'RED" All-Stars met gaten zijn echt heel hip hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
omg...sandalen, slippers...was het een thema BBQ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
zeg, jij droeg toch slippers?
Ik rust mijn koffer..
broeken met gaten ook?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je me ooit met slippers rond zien banjeren?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
zeg, jij droeg toch slippers?
Ik rust mijn koffer..
ja!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je me ooit met slippers rond zien banjeren?
Nuff said.
Zelfs nog meer dan dat, billenafveegdoekjesquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef amaranta het volgende:
Die zijn wel gaaf.
Hadden jullie trouwens je spullen nog teruggevonden. Ik had alles op de bar gelegd.
En stoepkrijtquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zelfs nog meer dan dat, billenafveegdoekjes
Af en toe slipperen is goed voor de voeten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je me ooit met slippers rond zien banjeren?
Nuff said.
vuile? ;')quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Af en toe slipperen is goed voor de schimmel.
heb je die net samen met Inu geïnstalleerd?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:22 schreef r8ality het volgende:
Eigenwijze dreamboxen/satellietschotelmotoren.
Met 1 euro slippers zou ik ook niet naar buiten gaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:25 schreef bleiblei het volgende:
Maar mijn 1 euro slippers zijn na 3 jaar gebruik beetje vergaan, dus kmoet binnenkort maar neue halen.
Het waren echt bij far de beste slippers die ik ooit heb gehad.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Met 1 euro slippers zou ik ook niet naar buiten gaan.
Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het waren echt bij far de beste slippers die ik ooit heb gehad.
Kunnen die Havaiiana's en Reefs niet tegenop.
slipper man!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het waren echt bij far de beste slippers die ik ooit heb gehad.
Kunnen die Havaiiana's en Reefs niet tegenop.
das iets wijfsquote:
Ik doe niet aan mode, ik koop wat ik leuk vind.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Weet je hoe dat komt?
Doordat je zoon 21 jaar achterloopt qua schoenenmode.
Hoe kan je nu weten wat er leuk is, als je geen flauw idee hebt waar de hederdaagsche mens op rond wandeltquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan mode, ik koop wat ik leuk vind.
Jij zou de politiek in moeten gaanquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:03 schreef FUFR het volgende:
het zijn gvd hele dure open schoenen, bestemd voor de zelfverzekerde man, die er geen moeite mee heeft een mode statement te maken door er sokken in te dragen.
Dat bedoel ik bb, daar het ik schijt aan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe kan je nu weten wat er leuk is, als je geen flauw idee hebt waar de hederdaagsche mens op rond wandelt.
ja die doekjes mag je houden en dat stoepkrijt in principe ookquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou, dan mis je iig. een hoop toffe schoenen die stukken beter zijn dan die witte nikesquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik bb, daar het ik schijt aan.
als er iets een reden is om te janken dan is het wel een slipperimagoquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kijk, mijn imago gaat er (volgens jullie) aan, maar ik zit niet eens te janken!
Het kan wel![]()
.
Says who?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Weet je hoe dat komt?
Doordat je zoon 21 jaar achterloopt qua schoenenmode.
Hey, ik koop gewoon wat ik tof vindquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:53 schreef amaranta het volgende:
je bent wel de dieptriestheid zelve BB.
Je ziet een keer een hippe homovlegel in een wit pak en schaft er direct zelf een aan, van HugoBoss notabene. Ik bedoel, voor iets dat je wss zelden gaat dragen volstaat een pak uit een willekeurige andere winkel ook.
En dan loop je hier een partij op te scheppen over je euro slippers.
Euroslippers zitten idd erg lekker, heb ze van de zeeman. Maar er gaat werkelijk niks boven mijn havaianas. Die zitten echt goed. Zooltje is net wat zwaarder en dat loopt heerlijk.
je hebt niet eens een imago!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kijk, mijn imago gaat er (volgens jullie) aan, maar ik zit niet eens te janken!
Het kan wel![]()
.
ROFL!!!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:53 schreef amaranta het volgende:
je bent wel de dieptriestheid zelve BB.
Je ziet een keer een hippe homovlegel in een wit pak en schaft er direct zelf een aan, van HugoBoss notabene. Ik bedoel, voor iets dat je wss zelden gaat dragen volstaat een pak uit een willekeurige andere winkel ook.
En dan loop je hier een partij op te scheppen over je euro slippers.
gij spuit 11quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:55 schreef Juup© het volgende:
Patricia Paay 'stort zich op seks'
Gadverdamme, wie wil sex hebben dat oude lelijke lijk?
Als ze van de HenM bamboe serie zijn dan heb je waarschijnlijk net zo veel betaald als voor een paar havaianas.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hey, ik koop gewoon wat ik tof vind.
Of het nu euroslippers (van de H&M, met een bamboezool, stoffenbandjes en een leuk printje), een wit pak, een jaren 30 huis of een gigantisch konijn is
.
Maar als je toffe dingen wil zien, moet je er wel voor open staan en weten wat er zoal verkocht wordt/bestaat.
Niewoar?
Dat Coltz 21 jaar oude schoenen koopt, naja, retro is ook erg tof maar die gabbermode ligt mij niet zo. Is just a case of taste. Ik zou weer best graag een originele eerste walkman willen.
meer iets voor Colt bij zijn 90's maxjesquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:58 schreef amaranta het volgende:
Ik heb nog wel 3 walkmans liggen. Mag je zo hebben.
1 euroos!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als ze van de HenM bamboe serie zijn dan heb je waarschijnlijk net zo veel betaald als voor een paar havaianas.
Die overigens bij de Coach (markt eindhoven) voor 5 euro al te koop zijn.
doe maar niet, is niet goed voor je imagoquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zal hier maar geen gevatte opmerking op geven
Heb ik sowieso niet en boeit mij ook geheel niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
doe maar niet, is niet goed voor je imago
echt welquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb ik sowieso niet en boeit mij ook geheel niet.
Jij hebt wel een imago van een geflipte autist met humor oid.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb ik sowieso niet en boeit mij ook geheel niet.
ik doe alleen aan de oudejaarsloterij mee, verder nooitquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:06 schreef bleiblei het volgende:
Wie heeft er al een staatslot?
Gegarandeerd 27,5 miljoen euro die eruit gaat.
Correctie, Alex Turner wil ik tussen zijn billetjes nemenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij hebt wel een imago van een geflipte autist met humor oid.
En ik van een gigantische chagrijnige brombeer die altijd alles het beste weet maar nog wel met lego speelt.
En Feb zou het liefste Obama tussen zijn billetjes willen nemen.
En en en en Coltz is vanaf vandaag in 1988 blijven hangen met zijn Golf II, BMW petje en Nikies.
En SQ en ArTiC en Coltz zijn alcoholico's!
En FUFR wil jong blijven, maar is het niet met zijn schandalen!
Dussch... ofzow.
Wie de F is Alex Turner *googlen gaat*quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:08 schreef febster het volgende:
[..]
Correctie, Alex Turner wil ik tussen zijn billetjes nemen.
Ik heb mijn bankpas van mijn studievereniging binnen.
frontman van the arctic monkeysquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wie de F is Alex Turner *googlen gaat*
Interesseert mij dus echt niets een imago.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En ik van een gigantische chagrijnige brombeer die altijd alles het beste weet maar nog wel met lego speelt.
En Feb zou het liefste Obama tussen zijn billetjes willen nemen.
En en en en Coltz is vanaf vandaag in 1988 blijven hangen met zijn Golf II, BMW petje en Nikies.
En SQ en ArTiC en Coltz zijn alcoholico's!
Dussch... ofzow.
HEB IK AL.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
meer iets voor Colt bij zijn 90's maxjes
skoen aan, walkman op, ouderwetsch trainingsjack aan en foto's hier posten aubquote:
ik heb geen sandalen, gast! nog effe en ik laat een paar bezorgen op de spoorstraat!quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En ik van een gigantische groot hoofd hebbende chagrijnige brombeer die altijd alles het beste denkt te weten maar nog wel met lego speelt.
Dussch... ofzow.
kom maar effe, zo gepiept.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Goed idee, moet weer eens gebeuren bij mij.
Doe ik zelf wel, dank je.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
kom maar effe, zo gepiept.
ik doe geen schaamstreeks
hoe vet vind je dat als we dat in Tillieburg laten doen, uiteraard rondom lunchtijdquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
doen ze dat in nl ja? hoe vet is dat
Walkman doet het niet meerquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
skoen aan, walkman op, ouderwetsch trainingsjack aan en foto's hier posten aub
Walkmanquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Walkman doet het niet meer, trainingsjack heb ik niet meer.
Ipod erin bouwenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Walkman
Als ze die nu ff in iPodvariant maken
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mopper...
Exen
En nee, meer wil ik er niet over kwijt, gewoon weer een bevestiging van hoe goed het is geweest om weg te gaan...
Gewoon zo'n clipje-iPod in het casseteding doenquote:
als ik kom houden ze me voor de gekquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgen komt Ado
A vroeg of ie niet vandaag al kon komen
Liefquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgen komt Ado
Ze vinden het wel leukquote:
je hebt ont-zettend komische kinderenquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze vinden het wel leuk
En dat was niet expres om je te plagen
Wel komisch though
Ik wil ookquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Gewoon zo'n clipje-iPod in het casseteding doen
Mijn bacon-salami-paprika-broccoli-rode saus-kaas-lasagne staat in de ovenHele bak zit vol en heb maar 2 bladen gebruikt
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja he
[..]
en je vond het zelf ook wel grappig
ga dan...dan kun je hier weer posten dat je met Inu zit te etenquote:
Die houdt het nog geen 2 sec vol daarquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:51 schreef ArTiC het volgende:
Inu...dat poolen bij Dadas he?
is dat incl of excl r8?
de hele voetbalploeg op laten draven, tssquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgen komt Ado
ik heb die al, ik zal een plaatje postenquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:07 schreef febster het volgende:
The new Apple iPhone
http://www.theonion.com/c(...)utm_source=a-section
Nee!quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
de hele voetbalploeg op laten draven, tss
quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb die al, ik zal een plaatje posten
.
.
mooi he?
pubers uitnodigen op jouw leeftijds, ook tssquote:
Ik vind vooral de sms-all functie erg handig voor als ik ga poepenquote:
tis er maar 1quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
pubers uitnodigen op jouw leeftijds, ook tss
ow, nee dan is het goed. *quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
ow, nee dan is het goed. *
I wish you lots of happiness and anal sex
das het belangrijkste!quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dank je, denk ik
Hijs lief voor me
Ja..quote:
En hij zorgt ervoor dat je je minder onzeker voelt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja..
Ik kan best lastig zijn en stom doen en onzeker om niks en hij wordt nooit boos.
Ik begrijp er niets van, maar fijn is het wel
Nou ja, hij geeft me reden om het niet te zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:27 schreef Inu het volgende:
[..]
En hij zorgt ervoor dat je je minder onzeker voelt?
Fijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, hij geeft me reden om het niet te zijn.
Dus ben ik het idd ook minder (o, en geen reden om het wel te zijn natuurlijk)
Neanderthalerquote:
Voorrrquote:
je hebt toch wel verteld dat dat verhaal een fabeltje is hequote:Op woensdag 29 juli 2009 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
K was net een boekje aan het lezen over de ark van Noach.
Zij: Is dat de zee (plaatje)
Ik: nee, dat is de aarde die overstroomd is door de regen
Zij: Hadden ze toen dan nog geen putjes?
Ik heb gezegd dat er mensen zijn die geloven dat dat echt is en dat ik het niet geloofquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt toch wel verteld dat dat verhaal een fabeltje is he
laat die film van laatst maar zien, dat is hoe het echt gebeurdequote:Op woensdag 29 juli 2009 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat er mensen zijn die geloven dat dat echt is en dat ik het niet geloof
Moralisme ftwquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laat die film van laatst maar zien, dat is hoe het echt gebeurde
met putjesquote:
moralisme met putjesquote:
pas op met je imago hequote:Op woensdag 29 juli 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
moralisme met putjes
Ik moest laatst een rapport inwerken over de Natte natuurparel
Ik vind het zo'n stomme naam voor een natuurgebied, kan er maar niet over uit wat die mensen in hun hoofd gehad hebben om het zo te noemenquote:
dat bedoel ik!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:12 schreef ArTiC het volgende:
wat ga je morgen doen Henk?
- ik denk dat ik eens ff de natte natuurparel ga bekijken
ik neem aan dat je een klacht ingediend hebtquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat bedoel ik!
Dat wéét je toch als je zo'n naam verzint! WAAA
het was te laatquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik neem aan dat je een klacht ingediend hebt
http://www.platformwaspik.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=95:informatiebijeenkomst-natte-natuurparelquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://www.platformwaspik.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=95:informatiebijeenkomst-natte-natuurparel
bijeenkomst over de natte natuurparel in waspik
wat heb nog meer voor spannende avonturen beleefd?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das op zich wel een goede plek ervoor
Ik ontdekte een fout bij een van de aanvullingenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat heb nog meer voor spannende avonturen beleefd?
OHNOES1!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ontdekte een fout bij een van de aanvullingen
ze hadden een blaadje erin gelaten wat er al lang uit had moeten zijn
En en en en!quote:
ook nog post gesorteerd?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En en en en!
Ik ontdekte dat er dingen ingeboekt waren die nog helemaal niet binnen zijn
Ja, elke dag, op woensdag t meest!quote:
dan zijn de stapels hoger...nieuwe paint!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, elke dag, op woensdag t meest!
maar nu niet zo heel veel, want het is vakantietijd en de tijdschriften zijn nu allemaal dubbele nummers
neenee, lager juist!'quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan zijn de stapels hoger...nieuwe paint!
dus daardoor heb je nu de tijd om je druk te maken over natte natuurparelsquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
neenee, lager juist!'
de meeste zijn vorige maand al geweest en die heten dan 7/8 ofzo, dus krijg ik m in aug niet meer
ja...ik kwam vandaag thuis stond de balkondeur openquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
iemand moet het doen!
Jij nog spannende dingen meegemaakt?
ja, dat denk ik ook, wat een boeven daar in Helmond!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...ik kwam vandaag thuis stond de balkondeur open
TV niet gejat![]()
ws ben ik hem vergeten op slot te doen
het is gewoon kei veilig hier....heb ook wel eens mijn oude auto een weekend niet op slot aan straat laten staan per ongelukquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat denk ik ook, wat een boeven daar in Helmond!
maken niet eens misbruik van een openstaande balkondeur!
en toen was ie wegquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is gewoon kei veilig hier....heb ook wel eens mijn oude auto een weekend niet op slot aan straat laten staan per ongeluk
nee hoorquote:
dat begreep ik, het stelde me alleen teleur *melo* mn beeld van Helmond zal nooit meer hetzelfde zijnquote:
vroeger toen de Monroe's nog open was en daar een meisje uit Eindhoven achter de bar stond...toen was Helmond nog een rovershol...nu lijkt het meer op Oisterwijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat begreep ik, het stelde me alleen teleur *melo* mn beeld van Helmond zal nooit meer hetzelfde zijn
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vroeger toen de Monroe's nog open was en daar een meisje uit Eindhoven achter de bar stond...toen was Helmond nog een rovershol...nu lijkt het meer op Oisterwijk
Ik was die jongen die vanaf de dichtsbijzijnde pooltafel verliefd naar je stond te kijkenquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik was die jongen die vanaf de dichtsbijzijnde pooltafel verliefd naar je stond te kijken
Met andere woorden: de eerste eindhoven topic meet was in helmond al lang voor deze reeks bestondquote:
Wij gingen daar altijd warme chocomel drinken in de winter en ijsthee in de zomerquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Met andere woorden: de eerste eindhoven topic meet was in helmond al lang voor deze reeks bestond
*liedje in zijn hoofd heeft*quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Wij gingen daar altijd warme chocomel drinken in de winter en ijsthee in de zomerMaar JB werkte daar dus?
En om naar het barmeisje te starenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En ik kwam er om te poolen met vrienden.
Dus jullie doen de voordeur niet dicht als je boodschappen gaat doen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:43 schreef bleiblei het volgende:
jullie weten toch dat er in pauperwijken het minst gestolen wordt? niemand jat bij de buren.
En leuke meisjes die ijsthee dronkenquote:
ik woon niet in een discutabele volksbuurt! hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus jullie doen de voordeur niet dicht als je boodschappen gaat doen?
Dan mocht je niet binnenquote:
Ik was er ook altijd alleen overdagquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan mocht je niet binnen
JB had je buiten moeten gooien
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik woon niet in een discutabele volksbuurt! hoe kom je daar bij?
goeiesmoggersquote:
al gehad...tijd om de spullen te pakken en in de auto te springenquote:
tot over een uurtje danquote:Op donderdag 30 juli 2009 06:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
al gehad...tijd om de spullen te pakken en in de auto te springen
of 2 uur dus, ondertussen nog een servertje vervangenquote:
Dan zou het bij mij 2 dagen later zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of 2 uur dus, ondertussen nog een servertje vervangen
Dan moet mij het idd lukken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:42 schreef ArTiC het volgende:
ligt eraan wat je moet doen denk ik, dit kon iedereen die weet hoe een schroevendraaier werkt
stukadoor dus, hij stukt met stucquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan moet mij het idd lukken.![]()
De stucadoor komt nu al.
Als de stukadoor een Chinees is....dan hij welquote:
ipv zaterdagquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan moet mij het idd lukken.![]()
De stucadoor komt nu al.
het is meer dat je in de OP zegt dat dat ding gaaf is en dat moppie post dat er een beschadiging op zitquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:31 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het is maar een vraagprijs en op mp zijn ze vanaf 75 euro te vinden.
Ik tip hem wel bij met een lakstift.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is meer dat je in de OP zegt dat dat ding gaaf is en dat moppie post dat er een beschadiging op zit
Nee hoor, hoe kom je daarbij?!quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:50 schreef amaranta het volgende:
gezellig, heb je geldjes nodig?
kom maar op!quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:50 schreef amaranta het volgende:
laten we een leuk gespreksonderwerp aansnijden.
verhuizen dan maarquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:59 schreef amaranta het volgende:
Nee, en je zit super centraal!
Zou het incl. zijn? Volgens mij wel.
Best groot ook!
Ach dan kunnen we in ieder geval lekker slapen nadat we zijn uitgefeestquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:06 schreef amaranta het volgende:
Niet altijd. Het kan 's avonds wel flink afkoelen enzo.
Maargoed, je kan er goed Spaans leren en er komen best veel Nederlanders
Beetje Salou in het westen
Ik ben niet zo goed in les geven. HEb geen geduld.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ach dan kunnen we in ieder geval lekker slapen nadat we zijn uitgefeest![]()
En ik zou best Spaans willen leren inderdaad, of ga jij me priveles geven?!
Ik ook niet, wil alles meteen kunnen dus je hoeft het per keer maar 1 keer uit te leggen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in les geven. HEb geen geduld.
arme kindersquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in les geven. HEb geen geduld.
Van zoveel dingen, maar niet van de babyquote:
Zeg nooit nooit, maar het leven bevalt ons zo prima.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hebben jullie eigenlijk een kinderwens?
Ooit..
Niet nu...
Spannend, je snapt natuurlijk wel dat heel het ehv topic meteen voor de deur staat als het zover is he Juup.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van zoveel dingen, maar niet van de babyHet rommelt wel van binnen bij DuchessX en de verweking van de baarmoedermond is aan de gang. Wil niets zeggen over de bevallingsdatum, maar is wel een goed teken.
Dat zal lastig worden aangezien niemand van jullie ons adres heeftquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Spannend, je snapt natuurlijk wel dat heel het ehv topic meteen voor de deur staat als het zover is he Juup.
Ik denk dat ze volgende week zaterdag geboren wordtquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van zoveel dingen, maar niet van de babyHet rommelt wel van binnen bij DuchessX en de verweking van de baarmoedermond is aan de gang. Wil niets zeggen over de bevallingsdatum, maar is wel een goed teken.
Veeeel aardiger, ik zal haar nooit een lompe trut noemen iig.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ben jij ook zo aardig voor je vrouw
Dan wachten we jullie op bij jullie nieuwe huis.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zal lastig worden aangezien niemand van jullie ons adres heeften wij toch de deur niet open doen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Veeeel aardiger, ik zal haar nooit een lompe trut noemen iig.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan wachten we jullie op bij jullie nieuwe huis.
verweken beschouw ik al als 25%.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Je hebt nog tot december om um te zoekenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
verweken beschouw ik al als 25%.
Als de baarmoeder verweekt is kan de rest gaan beginnen.
Voorweeen. Ontsluitingsweeen en tot slot heerlijke persweeen.
Waar is tcoh die navelsleutel
Hmmquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je hebt nog tot december om um te zoeken
dat is helemaal niet grappigquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:13 schreef -moppie- het volgende:
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)uidegom__.html?p=1,1
dan heb ik liever een gebruiktequote:Op donderdag 30 juli 2009 11:31 schreef -moppie- het volgende:
Dat is het, nou ik offer daarvoor met alle liefde een gloedjenieuwe op!
Ik heb er geen, maar ik denk dat er genoeg andere vrouwen in de dit topic komen die er wel een hebben.quote:
Die is er niet altijdquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is die van Colt niet goed genoeg.
Ghe, het is juist hartstikke leuk om samen met die dingen te spelenquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Die is er niet altijd
maar moet eerlijk zeggen dat ie er ligt maar nog niet vaak gebruikt is.
liftquote:
johquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ghe, het is juist hartstikke leuk om samen met die dingen te spelen.
past niet in ons nisjequote:Op donderdag 30 juli 2009 12:08 schreef ColtZ40 het volgende:
http://www.redcoon.nl/ind(...)0709/refId/xqueueNL/
Dat is wel erg goedkoop.
geen full HD, geen VGA aansluiting, geen HD Component aansluitingquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:08 schreef ColtZ40 het volgende:
http://www.redcoon.nl/ind(...)0709/refId/xqueueNL/
Dat is wel erg goedkoop.
voor op de slaapkamer is dat niet zo spannendquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen full HD, geen VGA aansluiting, geen HD Component aansluiting
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen full HD, geen VGA aansluiting, geen HD Component aansluiting
inderdaadquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Met het recente onderwerp en zonder op de link te klikken vond ik die opmerking heel vreemd
tv op je slaapkamer is funest voor je sekslevenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
voor op de slaapkamer is dat niet zo spannend
Tv op mn slaapkamer is funest voor mn nachtrust... toch jammer dat bij mij slaapkamer en woonkamer hetzelfde zijnquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tv op je slaapkamer is funest voor je seksleven
volgens bb tenminste
ja, maar ik zou er geen blu-ray via mijn PS3 mee kunnen bekijken en geen 1080p films/series via mijn PCquote:
Welnee, met de tv aan kan je nog een beetje zien wat je aan het doen bent.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tv op je slaapkamer is funest voor je seksleven
volgens bb tenminste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |