quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:22 schreef Trannellius het volgende:
Ik werd net aangevallen door de Duitsers ja.
Wat hij/zij/het zei....quote:
uitkering ftw?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:30 schreef Pakspul het volgende:
Werken is toch voor de onderlaag van de maatschappij?
WTF, die is nog irritanterquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:37 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dat was ik me net trouwens af aan het vragen;quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
TS wilde bulksmilies. U vraagt, wij draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |