vlak G_E niet uitquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als er iemand een feitjesboek van H kan uitbrengen is het Stroek wel
Mieke's uitstapje naar het oude mannen rusthuis de roze rimpel is ook eenrichtingsverkeerquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:40 schreef Xiance het volgende:
[..]
liefje, jij moet helemaal niks meer willen
je mag al blij zijn als je een ouwe vent weet te strikken
Jonge whiskyquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wanneer gaan we daten? jij bent toch heel jong?
Ik wil mijn jongens hebben net zoals mijn whiskey erg jong en mixed up with coke.
zo, jij pakt uit!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:53 schreef Vlarp het volgende:
Oke, HELP!
Hoe lang moet ik kipfilet in de oven bakken? En op welke temperatuur?
En hoe maak ik van die rijstbaaltjes voor op het bord?
Tot het een interne temperatuur van 160F heeft bereikt, op 350F geloof ik, 20 minuten tot een half uur.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:53 schreef Vlarp het volgende:
Oke, HELP!
De vraag is: Voor wie?quote:
o goed, dus ik kan altijd nog bij jou terecht?quote:
Zeg veramerikaanst mens, we hebben hier C, geen Fquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tot het een interne temperatuur van 160F heeft bereikt, op 350F geloof ik, 20 minuten tot een half uur.
30 minuten op 200gr?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:53 schreef Vlarp het volgende:
Oke, HELP!
oude whiskey is natuurlijk ook lekker.quote:
Kan jij goed koken?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tot het een interne temperatuur van 160F heeft bereikt, op 350F geloof ik, 20 minuten tot een half uur.
Ik meet niet in Fahrenheitquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
heb je een date ofzo?quote:
maar wel met veen aroma van The Isle of Islayquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oude whiskey is natuurlijk ook lekker.
hell, ik haal zelfs de alcohol uit de deodorant als ik niets in huis heb.
Rein wil mij niet hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vraag is: Voor wie?
Zou Rein komen eten?
Zilvervliesrijst is vast niet goed.. nou ja, we zien welquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
30 minuten op 200gr?
en die rijst is gewoon een kwestie van de goeie rijst kopen, in een koffiekopje beetje aanduwen en op t bord zetten, klein tikje bovenop geven zodat het los komt en et voila!
jaaaaaaaa, dat ken ik nog van vroeger.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat moet je ook niet meten maar dragen achter je oren en op je polsen
Dat boekje heb ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |