doe maar nietquote:
Of hij zit op z'n buurjongen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij de kiosk vast en zeker wijn aan het zuipen
ik zit ook al aan mijn vino.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij de kiosk vast en zeker wijn aan het zuipen
ja, je hebt een goed geheugen. Uncanny. Je weet nog precies wat ik in het begin hier zei etc. namen, locaties, sets etc....freaky.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben hier het pratende archief met het olifantengeheugen van een paar Tera byte![]()
en als je lang genoeg hier bij ons blijft krijg je vanzelf onze verhalen over vroeger wel te horen![]()
dat is ook het enige dat er voor mij rest, vertellen over die goede oude tijd
oud? nog niet. Maar als de tijd rijp is, flink botoxen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen dat andere je oud vinden
nu lijkt je HIW welquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oud? nog niet. Maar als de tijd rijp is, flink botoxen.![]()
who gives a fuck about expression, i want smooth.
et tu Brute?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:27 schreef Xiance het volgende:
ja..
Mieke op de rubberen poef
beentjes in de hoogte..
OMG.. KIND!!
WE'VE SEEN IT ALL!
Like that'll stop him from fucking aroundquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij niet de jetlag lis nog niet voorbij
i will make you eat your words.quote:
Ja als er iemand een feitjesboek van H kan uitbrengen is het Stroek welquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, je hebt een goed geheugen. Uncanny. Je weet nog precies wat ik in het begin hier zei etc. namen, locaties, sets etc....freaky.
Nee, dat kan ik niet.quote:
Wanneer gaan we daten? jij bent toch heel jong?quote:
loop je achter?quote:
liefje, jij moet helemaal niks meer willenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wanneer gaan we daten? jij bent toch heel jong?
Ik wil mijn jongens hebben net zoals mijn whiskey erg jong en mixed up with coke.
Datenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wanneer gaan we daten? jij bent toch heel jong?
Ik wil mijn jongens hebben net zoals mijn whiskey erg jong en mixed up with coke.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:40 schreef Xiance het volgende:
[..]
liefje, jij moet helemaal niks meer willen
je mag al blij zijn als je een ouwe vent weet te strikken
You're always closing your doorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |