Sinds ik ga welquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Fok he! echt waar? DAt was in het begin niet eens.![]()
Ja die jaquote:La Place? die van V&D?
Die van Flamman ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Abraxas? die van Flamman?
ik heb nog met 1 van die twee jointjes gerookt in Amstleveen.
geen Thai?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want? LL stata bekend om de wereldse keuken. Ze hebben Surinaams, Hollands, Mexicaans, Aziatisch, Frans, etc. La Place doet een groot gedeelte van de catering.
Tekst is niet zo erg hierquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:13 schreef Peter het volgende:
Stalletje ransballen ook he
en dat vliegt allemaal voorbij op mijn scherm @ work
Dat schaar ik onder Aziatischquote:
andere fokkers lopen hem diep in de nacht ergens in de kerkstraat tegen het lijfquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Abraxas? die van Flamman?
ik heb nog met 1 van die twee jointjes gerookt in Amstleveen.
Kijk daar heb je meneer frustie 2quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:13 schreef Peter het volgende:
he jongen!quote:
Je lijkt wel een vriend van mequote:
is 1 van de twee dan een handtas?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
andere fokkers lopen hem diep in de nacht ergens in de kerkstraat tegen het lijf
ransballen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:13 schreef Peter het volgende:
Yes. Abraxas.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen!![]()
hoe is het me je? SSDD?
Hij is sinds kort DNPIquote:
ik geloof dat ik maar voortaan maar moet teruglezen. All the good shit happens als ik er niet ben.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kijk daar heb je meneer frustie 2![]()
![]()
![]()
ik kreeg een pot ketel gevoel toen ik vannacht teruglas
Nee hoor, je hoeft niet terug te lezen!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik geloof dat ik maar voortaan maar moet teruglezen. All the good shit happens als ik er niet ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
dudesnudes private dick?quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, je hoeft niet terug te lezen!OMG bonnieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |