Hersenbloedinkje?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:14 schreef Sapstengel het volgende:
Want ik had al een paar dagen een apart gevoel rondom mijn mond. Nouja, eigenlijk kon ik mijn hele rechter gezichtshelft niet meer bewegen, dus ik vond het vrij apart.
Mjah zoiets dacht ik eerst ookquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:19 schreef error_404 het volgende:
[..]
Hersenbloedinkje?
onee, dan is het links....
Dat is een hele geruststelling danquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:21 schreef beelz het volgende:
24 uur niet roken
De pijn van verstandskies trekken enzo is echt minder erg dan 24 uur niet mogen roken.
Sterkte TS...
kettingrokerquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is een hele geruststelling dan.
En nee, ik ben geen kettingroker, rook er zo'n vijf per dag en later in de avond vaak een jointje, nu het vakantie is.
Meh, zoveel rook ik ook ongeveer. Neemt niet weg dat het gewoon kut is dat je niet kunt roken als je er zin in hebt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is een hele geruststelling dan.
En nee, ik ben geen kettingroker, rook er zo'n vijf per dag en later in de avond vaak een jointje, nu het vakantie is.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat die medicijnen het alleen maar leuker maken om toch te drinken...quote:Klopt ja. En ik mag waarschijnlijk ook niet drinken want ik krijg antibiotica en pijnstillers .
Die verdoving ben ik inmiddels wel aan gewend. Al een paar keer gehad bij de tandarts en ben al een keer eerder naar de kaakchirurg geweest voor een operatie. Het is idd die week pijn daarna waar ik tegenop ziequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:45 schreef Cat_Tank het volgende:
Heb ze zelf in juni laten trekken. Het kutte is de verdoving van de hele gezichtshelft. Ik heb een paar keer zonder het te voelen op m'n wang en tong gebeten. Het voelt gewoon heel raar een paar uur. Ik heb een week pijn gehad, maar die zakjes Brufen die je op recept meekrijgt helpen daar heel goed tegen
Keigoed manquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:42 schreef Sapstengel het volgende:
En terug. De kaakchirurg zei trouwens dat het beter was om 5!! dagen niet te roken. Omg.
Nouja, kan ik net zo goed direct stoppen. Als je eenmaal voorbij die eerste paar dagen bent...
Zodra de verdoving eruit is gaat het pijn doenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:48 schreef Sapstengel het volgende:
Dankje.
Ik heb idd al een voorraad vla en kwark ingeslagen.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, geen idee wat ze daar deden. Eentje deed alleen de foto's trouwens, dus misschien was zij er speciaal voor dat soort dingen of een mondhygieniste of zoiets.
Gelukkigquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:16 schreef Sapstengel het volgende:
Geen idee, ik ben verzekerd. En ken eigenlijk ook geen tandartsen die verstandskiezen trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |