Sorry, maar volgens mij zit Bilbo niet in the Two Towers... en wel in Return of the King...quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:24 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
In dat geval hebben we het allebei goed, want dan konden we nooit met zekerheid zeggen welke film het was
Geen punt maar eenquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:26 schreef Patch het volgende:
we zien Bilbo helemaal over het hoofd !
Die zat niet in TTT
Jij hebt 'm goed !
Ik zag Patch staan....quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry, maar volgens mij zit Bilbo niet in the Two Towers... en wel in Return of the King...
dus:![]()
Fluffy Augurk + 1
ja,quote:
goed hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:30 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ah, natuurlijk
Is het goed als ik de volgende vraag rond negen post? Zit nu in de trein naar mn werk en op mn telefoon te internetten, niet echt fijn browsen om een vraag samen te stellen
Patch +1quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:02 schreef Patch het volgende:
Robocop
Zwartboek
HollowMan
Starship Troopers
Basic Instinct
quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik gok op Oscar en Sylvester Stallone. Die eerste twee weet ik niet.
quote:
Nee, geen copland. En nee, ik doel niet op een helikopterongeluk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:01 schreef Patch het volgende:
Maar John Landis heeft copland niet gedaan toch?
Was er nooit eens een flink ongeluk bij een film van John Landis met een helicopter??
owh ja, in die vietnam-scenes toch?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:02 schreef California het volgende:
Ja! Twilight Zone: The Movie was dat.
Ja. Zijn twee kinderen en een acteur (vader van Jennifer Jason Leigh) bij omgekomen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:03 schreef Patch het volgende:
owh ja, in die vietnam-scenes toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |