ach ja, ik kan een stootje hebbenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die is leuk!
nu nog wie hij speelt... en die "kapitein iglo"
sorry Patch, weer geen punten voor je...
mmmmmmmmmmmmmquote:
Nee, da's Sean Bean, ik geloof dat deze ridder zijn broer ofzo is...quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:04 schreef Patch het volgende:
zijn naam eindigt ook op een -mir volgens mij...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:14 schreef Patch het volgende:
eigenlijk zouden we met halve puntjes moeten gaan werken...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik weet niet precies wie we nog zoeken, maar er was een gekke koning in LotR die gespeeld wordt door John Noble uit Fringe.
Hij sterft in het gevecht voor Minas Tirith in deel 3quote:Op donderdag 30 juli 2009 07:53 schreef Patch het volgende:
Dan zeg ik Lord of the Rings: The Two Towers, volgens mij zat die Bernard Hill niet in het 3e deel
Ja, maar Faramir zit toch in deel 2...quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:13 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Hij sterft in het gevecht voor Minas Tirith in deel 3
Durf het niet met zekerheid te zeggen.. Hij komt voor het eerst in beeld wanneer Frodo en Sam de Haradrim voorbij zien komen en de eerste Mūmakil zien. Volgens mij was dat deel drie pas...quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Ja, maar Faramir zit toch in deel 2...
Volgens de castlist zit ie ook in TTT.quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:19 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Durf het niet met zekerheid te zeggen.. Hij komt voor het eerst in beeld wanneer Frodo en Sam de Haradrim voorbij zien komen en de eerste Mūmakil zien. Volgens mij was dat deel drie pas...
In dat geval hebben we het allebei goed, want dan konden we nooit met zekerheid zeggen welke film het wasquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:21 schreef Patch het volgende:
[..]
Volgens de castlist zit ie ook in TTT.
Maar we kunnen ook wachten op goedkeuring van tombolafan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |