deze heb ik eens ooit geweten, ben driftig aan het graven in mijn brein, maar kom er niet op....quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:49 schreef phileine_ het volgende:
yay!
welke amerikaanse film uit 2006 zou eerst 'venom' komen te heten, maar ging uit eindelijk door het leven onder een andere naam?
Patch + 1!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef Patch het volgende:
[..]
deze heb ik eens ooit geweten, ben driftig aan het graven in mijn brein, maar kom er niet op....
dan maar een gokje op Snakes on a Plane, maar lijkt me van niet
mr_anonimous + 1quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Spiderman
The virgin suicides
Kiki's Delivery service
Elizabethtown
Drop dead Gorgeous
Bring it on
Nee .... dat was deel 3.... in deel 1 is Riggs labiel....quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:23 schreef Patch het volgende:
damn...
zo vaak gezien...
doos hondekoekjes?
hahaha, zou nog best eens kunnen... geen flauw benul ook, en ik kan ze allemaal wel dromen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:23 schreef Patch het volgende:
damn...
zo vaak gezien...
doos hondekoekjes?
zn pistool? zodat ie geen zelfmoord pleegt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee .... dat was deel 3.... in deel 1 is Riggs labiel....
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zn pistool? zodat ie geen zelfmoord pleegt?
owh ja, een kogel toch?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee .... dat was deel 3.... in deel 1 is Riggs labiel....
Die ontploft toch pas later?quote:
Een dum dum die hij speciaal voor zijn eigen zelfmoord heeft.quote:
quote:
Het zwemfeestje van Benno L.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:45 schreef Patch het volgende:
[ afbeelding ]
Welke film kijken de zwembad-bezoekers hier?
SamuelofSEK + 1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |