Yep, hij ging er van uit dat ik thuis zat. HIj had mij ook nergens voor nodig ofzo, dus hij controleerde ook niet of ik uberhaupt wat uitvoerde...quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:03 schreef boskameel het volgende:
Je leidinggevende weet niet dat je vakantie hebt?
quote:
Alsjeblieft zegquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:10 schreef jagga het volgende:
[..]
moest jij niet een rondje rijden in je mooie smart forfour?
Dat, maar z'n "leidinggevende" moet helemaal weten dat TS met vakantie is.quote:
Whehe, staat je bmw bij de garage dan ofzo?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg
Van alle auto's die ik de afgelopen 7 jaar gereden heb ik deze met afstand de allerkutste. Wat een kut auto
Ja, de voorruit is gescheurd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:16 schreef jagga het volgende:
[..]
Whehe, staat je bmw bij de garage dan ofzo?
Zoja, waarom krijg jij dan in godsnaam zon auto, die het woord kanker gewoon niet eens waard is, mee als vervanging?
Doen ze bij jou niet aan gelijkwaardig / beter?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat, maar z'n "leidinggevende" moet helemaal weten dat TS met vakantie is.
Geef jij leiding?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:18 schreef jagga het volgende:
[..]
Idd, de mensen waaraan ik leiding geef, weet ik precies wie wanneer naar toe gaat. Tandarts afspraken, vrije dagen, uren vrij om wat voor reden dan ook.
Dat behoort een leidinggevende gewoon te weten.
en je was zeker bezopen toen de memo langs ging, dat er vanaf nu met het oog op de kosten smarts worden uitgeleend ter vervanging van alle wagens?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, de voorruit is gescheurd.
Ja, eeuh, geen idee. De laatste keer kreeg ik een Astra station mee. Ik heb die memo gemist denk waarin werd verteld dat Opels gelijkwaardig zijn aan BMW
eh, ja? Wist je dat niet?quote:
Oh, ergens in Januari al, en die staat ook daadwerkelijk in de planning.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:10 schreef boskameel het volgende:
Wat een kutkneuzen dan. Je hebt toch je vakantie opgegeven van tevoren?
Geen idee, maar zolang er over de gehele 'lengte' autotaalglas staat weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:20 schreef jagga het volgende:
[..]
en je was zeker bezopen toen de memo langs ging, dat er vanaf nu met het oog op de kosten smarts worden uitgeleend ter vervanging van alle wagens?
Een 'hoofd'palletsorteerder die aan de andere idioten vertelt welke pallets ze vandaag weer op naam gaan sorteren noemt zich ook al leidinggevendequote:
Lekker is dat, als leidinggevend effe de privacy van je werknemers schenden!quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:18 schreef jagga het volgende:
[..]
Idd, de mensen waaraan ik leiding geef, weet ik precies wie wanneer naar toe gaat. Tandarts afspraken, vrije dagen, uren vrij om wat voor reden dan ook.
Dat behoort een leidinggevende gewoon te weten.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:23 schreef Kwakkeltje het volgende:
[..]
Lekker is dat, als leidinggevend effe de privacy van je werknemers schenden!
Je moet enkel weten DAT ze verlof nemen (als je het goedkeurt). Niet waar ze naartoe gaan, of waarom ze verlof willen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |