Ik sta al in de top 50 als het goed isquote:
Daar kan ik nog alleen maar van dromenquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:15 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik sta al in de top 50 als het goed is
ik ook, ales het goed isquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:15 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik sta al in de top 50 als het goed is
Ik net niet.....quote:
Welk werk? Ik ben sinds juni zonder werk.....quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:38 schreef Dopekoe het volgende:
Hoe is het bij jullie op het werk ?
Vervelen jullie je ook zo ?
Was het maar vrijdag dan was ik klaar hier....
Das zuur....quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Welk werk? Ik ben sinds juni zonder werk.....
Soort van.... Onverenigbare karakters meer....quote:
Mooi zo maar jij kan ook wel iets. Ik kan alleen maar mensen op hun bek slaan of schoppen.quote:Ik kreeg half mei te horen dat mijn contract niet verlengd zou worden in augustus...
Ben nu dus met mn laatste weekje bezig en maandag bij mn nieuwe baan beginnen... Ben nu echt mn tijd aan het uitzitten....
Blijf !quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:09 schreef Patch het volgende:
voel me net een jonge puppy die wil plassen en niet uit zijn mand mag...
Naja, ik kan ook niet echt veelquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Soort van.... Onverenigbare karakters meer....![]()
[..]
Mooi zo maar jij kan ook wel iets. Ik kan alleen maar mensen op hun bek slaan of schoppen.
Na-synchronisatie is echt erg, zo kan je toch niet optimaal genieten van een film als duitser zijnde....quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:19 schreef Patch het volgende:
Hebben die jaren dat ik in Duitsland woonde en werkte toch zijn vruchten afgeleverd.
Vond het 1 van de meest interessantste dingen om het met Duitsers / Duitse filmfans over te hebben, over hun nasynschronisatie en vertalen van filmtitels.
Werk je bij een sportschool dan ofzo ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:06 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Auw, flinke verhalen hier
Ik heb pas sinds drie maanden deze baan, en het is ook ontzettend rustig hier inderdaad!
Ben net terug van fitness
Nee, maar ik fitness vlak tegenover mijn werkquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:21 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Werk je bij een sportschool dan ofzo ?
Mislukte vechtsporter.... Ik moet maar weer volop gaan trainen en dan les gaan geven ofzo....quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Naja, ik kan ook niet echt veel
Ben alleen goed in ondersteuning op ICT vlak en een beetje beheer
Heb ik 10 jaar tijd ook al 12 banen gehad
Je bent dus deurwaarder oid geweest ?
Ik heb zoveel met hen erover gepraat, teveel argumenten die zij aanvoeren om hier te posten en teveel tegenargumenten wat zij juist hebben tegen engels gesproken plus ondertitels...quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:21 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Na-synchronisatie is echt erg, zo kan je toch niet optimaal genieten van een film als duitser zijnde....
Zeg maar eens in het duits :
We're gonna need a bigger boat!
Dat klinkt niet, sinds ik die quote een keer in Duitsland hoorde heb ik medelijden met ze
En doe mij er maar eentje zonder kaas erbij.....quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:30 schreef Patch het volgende:
Intre, darf ich vielleicht zwei Punkte haben für die Deutsche Frage statt nur ein Punkt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |