Na Paris Hilton en Kim Kardashian hebben we dus de home movie van Wyccie en Patch.....quote:
Bedankt dat je me onder de categorie Paris Hilton en Kim Kardashian schaart. Over nietsnutten gesproken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Na Paris Hilton en Kim Kardashian hebben we dus de home movie van Wyccie en Patch.....
Maar dan is Falco's poster toch meteen een spoiler?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat bij de Mr A gruppe ook nog :
Machine Gun Mike, Blood and Gorro, super sniper SaintofKillers en onze nieuwste aanwinst Phileine_ moeten rekenen.... En TM natuurlijk......
En Falco the traitor verdient een eigen poster....
owh?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:32 schreef wyccie het volgende:
Trouwens....ik was vanmorgen Eigen Huis en Tuin aan het kijken. Echt waar.
En Patch lijkt meer op die klusjesman dna op Johnny Depp.
Hey, jij was het die gister ruzie aan het zoeken was met Mr. A om het daarna weer goed te maken... Niet ikquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:17 schreef Patch het volgende:
[..]
jij een lelijke tarzan?
Ja, ik heb niet zoveel verstand van aantrekkelijke mannen, maar dacht dat jouw foto wel goed zou zijn om zowel vrouwelijke als mannelijke bezoekers te trekken....
Moet ik weer wegrennen.....quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bedankt dat je me onder de categorie Paris Hilton en Kim Kardashian schaart. Over nietsnutten gesproken.
hehehequote:Op woensdag 29 juli 2009 18:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hey, jij was het die gister ruzie aan het zoeken was met Mr. A om het daarna weer goed te maken... Niet ik
Dus, zullen we even van foto ruilenquote:
dat was wel een enorme open deur....quote:
Wyccie is een Pokemon!quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, want ik kom je achterna met een deegroller. [ afbeelding ]
neejequote:Op woensdag 29 juli 2009 18:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus, zullen we even van foto ruilen
Maar dan moet het kapsel van de rechter erop en de sik zwarter / dikkerquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nee, die nieuwe bedoel ik.
[ afbeelding ]
Links.
Patch met Wyccie en Dopekoe!quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nee, die nieuwe bedoel ik.
[ afbeelding ]
Links.
Nee het is SuperMarioquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:42 schreef wyccie het volgende:
Dat is geen Pokemon, het is meer een Keroppi.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Na Paris Hilton en Kim Kardashian hebben we dus de home movie van Wyccie en Patch.....
Patch wat is je haar blond....quote:
quote:Een groep vrienden, die elkaar heeft leren kennen op Fok!, is op vakantie in een Center Parcs park in Duitsland. De tv staat aan, maar ze zijn al aan het inpakken. Niemand luistert of kijkt naar de tv. Ze staan op het punt om te vertrekken. Daarom missen ze het belangrijke nieuws. BBC kondigt aan dat Nederland in quarantaine is gezet. De grenzen worden bewaakt en iedereen die Nederland verlaat wordt "shot on sight". Tijdens de vakantie van deze groep Fok!ers is in Nederland het varkensgriepvirus gemuteerd naar een dodelijke variant van het Augurkengriepvirus. Het bleek dat wanneer iemand die besmet is met het varkensgriepvirus een augurk eet, deze groene vlekken in zijn of haar gezicht krijgt, verandert in een agressieve slaapwandelaar die terminaal ziek is. Daarbovenop is het virus extreem besmettelijk en wordt het via de lucht verspreid. De groep vrienden stapt in het busje terug naar Nederland en rijdt onbezorgd het land in, langs een controlepost van de Duitsers. Deze roepen de bus nog terug, maar de groep merkt het niet en rijdt verder. In Nederland komen ze erachter dat ze een grote fout hebben gemaakt, en ze mogen het land niet meer uit. Hun rest een strijd om te overleven, waarin ze alle soorten wapens gebruiken die ze maar tegenkomen....
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 | 1 INT. CENTER PARCS HUIS DUITSLAND Er lopen verscheidene mensen door het huisje met tassen en spullen. Ze zijn aan het inpakken om richting Nederland terug te gaan. De TV staat aan met laag volume, BBC staat op met een extra nieuwsuitzending. BBC-NIEUWSLEZER We interrupt this program for this extra news bulletin. The United Nations have confirmed our earlier rumours that the Netherlands is now officially in quarantine. This effectively means that any attempts to leave the country will be stopped; and those that do cross the border will be shot on sight. A United Nations spokesman said it is a terrible tragedy these measures have to be taken, but it is vital in ensuring the survival of the human race in the light of the pickleflu virus which has risen to epidemic proportions within such a short period of time. DOPEKOE zet de TV uit. Iedereen behalve hij heeft het huisje al verlaten. Hij loopt de kamer uit en verlaat het huisje, waarna hij de deur op slot doet. 2 EXT. LANDWEG NABIJ DE NEDERLANDSE GRENS Er rijdt een BUSJE op de weg waar harde muziek uit klinkt. De weg is verder verlaten. De muziek is te herkennen als BILLY JEAN van Michael Jackson. 3 INT. IN HET BUSJE OP DE WEG De bus zit vol met mensen. Hierin zitten Dopekoe, PATCH, WYCCIE, INTREPEDIVITY, TOMBOLAFAN, MR_ANONIMOUS en HORNAGE. Er hangt een rokerige walm. De muziek klinkt hard, de Fok!ers zingen vrolijk mee op de melodie van Billy Jean. PATCH Ik ben nu clean, al twee dagen! TOMBOLAFAN Ik moest ook wel, Coke is zohoo erg duur! MR_ANONIMOUS Maar stoppen is zo zuur! HORNAGE Coke is zohoo erg duur! INTREPEDIVITY Maar stoppen is zo zuur! Alle Fok!ers lachen hard en hebben niet door dat ze op een Duitse controlepost afrijden. 4 EXT. CONTROLEPOST DUITSERS Een DUITSE MILITAIR staat te plassen tegen een boom. Hij merkt te laat dat er een busje van achter hem vandaan komt richting de grens. MILITAIR Halt! Halt! De bus rijdt door. Bij de grens zigzagt de bus door de hekken heen en rijdt door. De militair rent erachter aan. MILITAIR HALT! Het heeft geen nut, niemand hoort iets. De militair zucht. MILITAIR (in het Duits) Rijd maar door, het is je eigen ondergang! Idioten! De bus rijdt in de verte Nederland in, terwijl de Fok!ers nog altijd van niets weten. |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |