Bij mij zijn de kiezen weggesneden en moest inderdaad ook ruim een week aan de poeder ibuprofen. Was het een keer vergeten mee te nemen toen ik ergens anders sliep. Dat heb ik geweten die nacht!quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:30 schreef JX het volgende:
Heb je geen pijnstillers meegekregen?Ik kon toen twee weken lang m'n bek niet normaal opentrekken, dus mooi platgegaan aan de ibuprofenpoeder die ik meekreeg
Weggesneden. Doordat er te weinig ruimte was zat ie scheef. Heb wel bufren, en dan valt t wel mee, maar ik stop liefst zsm met pijnstillersquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:29 schreef Cybey het volgende:
Is je kies getrokken of moest ie echt weggesneden worden?
Ben twee keer bij de kaakchirurg geweest. Eerste keer werd boven getrokken en onder weggesneden aan de ene kant en de tweede keer hetzelfde aan de andere kant.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Weggesneden. Doordat er te weinig ruimte was zat ie scheef. Heb wel bufren, en dan valt t wel mee, maar ik stop liefst zsm met pijnstillers
Stond niet in de mijne. In de mijne stond alleen wat over bloeden en alcohol...quote:Op donderdag 30 juli 2009 04:05 schreef jimjim1983 het volgende:
mijnes, linksonder, is vandaag getrokken. ben al eerder bij de kaakchirurg geweest voor een ingrijpendere behandeling maar dit deed echt pijntand was in 3 stukken gezaagd en die zijn er een voor een hardhanding uitgetrokken. voel t nu nog steeds een beetje
het klopt ook de hele tijd.
in het foldertje dat ik meekreeg stond overigens dat je rustig aan moet doen de eerste week en niet te laat moet gaan slapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |