abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71417436
Tsja wat de TT dus zegt...
Vorige week woensdag verstandskies eruit wegens te weinig ruimte. Dus ik naar kaakchirurg.
Naja, eerste dag viel alles wel mee. Maar vanaf tweede dag begon het zeer te doen... En de pijn houdt maar niet op.. Het is niet meer dik, het bloedt niet meer, niet ontstoken, gewoon fucking pijn.

verder nog een blaar op toompje bovenlip, doordat ze daar met hechtdraad zijn langsgegaan
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_71417444
Als er voor de rest niets mis is zal die pijn vanzelf wel weggaan.
Offffff, je rot van binnen gewoon helemaal weg.
pi_71417447
Kut voor je... Mijn verstandskies is er vorige week donderdag uit gegaan, en slechts 1 dag last van gehad (meer door het aanhoudende bloeden, dan daadwerkelijke pijn).
Maar goed, zoals al eerder gezegd; als er verder niks mis is, zal de pijn vanzelf wel weer wegtrekken.
pi_71417559
Het kan dat ze een stukje wortel vergeten zijn..
Google is your friend, abuse your friends
pi_71417581
Mja kweenie. Tis net of de pijn alleen maar erger wordt. Het eruit halen ging gewoon vlot. Binnen 5 mins waren ze klaar volgens mij.

maar heb ook het idee dat mijn kiezen daar weer in de goede richting schuiven zeg maar.Want ze waren gedeeltelijk een beetje vreemd gaan staan door de verstandskiezen. Misschien dat die verschuiving nu ook wel drukt op de wond ofzo.. naja ik zie het nog wel even aan..
pi_71418220
Is je kies getrokken of moest ie echt weggesneden worden?
pi_71418446
Mijn verstandskies is er een maandje geleden uitgehaald, was wel bij mijn eigen tandarts en ook zo gebeurd. Heb er totaal geen last van gehad, alleen dan wat bloedverlies op de dag zelf.

Mss wat Metalfrost zegt, dat er een stukje wortel achtergebleven is en nu de pijn veroorzaakt. Moest er - van mijn tandarts - op letten, dat de pijn na max 1 week weg was. Zo niet, dan moest ik terugkomen en gingen ze kijken of er iets niet in orde was.

Ik zou voor de zekerheid gewoon even bellen met je tandarts om te vragen wat er aan de hand kan zijn.

Sterkte ermee!
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
  woensdag 29 juli 2009 @ 09:30:26 #8
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_71419133
Heb je geen pijnstillers meegekregen? Ik kon toen twee weken lang m'n bek niet normaal opentrekken, dus mooi platgegaan aan de ibuprofenpoeder die ik meekreeg
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_71419295
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 09:30 schreef JX het volgende:
Heb je geen pijnstillers meegekregen? Ik kon toen twee weken lang m'n bek niet normaal opentrekken, dus mooi platgegaan aan de ibuprofenpoeder die ik meekreeg
Bij mij zijn de kiezen weggesneden en moest inderdaad ook ruim een week aan de poeder ibuprofen. Was het een keer vergeten mee te nemen toen ik ergens anders sliep. Dat heb ik geweten die nacht!
pi_71422012
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 08:29 schreef Cybey het volgende:
Is je kies getrokken of moest ie echt weggesneden worden?
Weggesneden. Doordat er te weinig ruimte was zat ie scheef. Heb wel bufren, en dan valt t wel mee, maar ik stop liefst zsm met pijnstillers
pi_71422583
haha ik had helemaal geen last. Ook niet gehecht de shit in mijn bek, alleen een gaasje erop gekregen. De dag zelf beetje bloeden maar meer ook niet. Volgende dag ging weer prima. Eten was alleen 2 dagen moeilijk. Over 3 weken de andere kant
pi_71422709
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:18 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Weggesneden. Doordat er te weinig ruimte was zat ie scheef. Heb wel bufren, en dan valt t wel mee, maar ik stop liefst zsm met pijnstillers
Ben twee keer bij de kaakchirurg geweest. Eerste keer werd boven getrokken en onder weggesneden aan de ene kant en de tweede keer hetzelfde aan de andere kant.
Heb beide keren ongeveer een week ibuprofen moeten nemen. Er werd mij verteld dat ik dat gewoon een week moest doen en niet moest wachten tot het pijn ging doen. Bleef toen een keer logeren ergens en was ibuprofen vergeten en diegene had ook niets in huis. Dacht dat het wel zou lukken na 5 dagen ofzo, maar heb vrijwel niet geslapen die nacht
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:15:25 #13
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_71423662
Ik had na afloop meer hoofdpijn dan kiespijn

Maar dat komt dan weer omdat ik na afloop van de "operatie" flauwviel, zo achterover op m'n achterhoofd. 1 dag ibuprofen gehad en verder nergens last van. En je krijgt ook nog zo'n cool touwtje in je bakkes om mee te spelen
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:32:11 #14
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_71424130
Ach, bij mij hebben ze een zenuw geraakt met het zetten van de verdoving.. Nu is een stukje van mijn tong gevoelloos..

Qua pijn had ik er toch wel een dikke week last van, lang leve het ibuprofenpoeder!
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_71426423
Neem een sachet Ibuprofen die je hebt gehad lummel. Die dingen heb je niet voor niets meegekregen.
  woensdag 29 juli 2009 @ 13:45:14 #16
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_71426664
rook je TS?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_71426704
Nee gelukkig niet .
pi_71447610
Naja, het is het hechtdraad ben ik achtergekomen. Mss morgen ff afspraak bij tandarts of hij t eruit wil halen
pi_71448199
Net met mijn tong dat hechtdraad losgedrukt. Wát een verlichting..
pi_71448262
paar weken geleden was ik aan de beurt. ik kon al snel weer normaal eten. ik heb nu alleen een diep gat waar die kies zat. dat moet ik waarschijnlijk de rest van mn leven schoonhouden met zo'n spuitje. irritant als je net iets van brood hebt gegeven.

die hechtingen heb ik er op een gegeven moment zelf maar uitgetrokken met een pincet. was wel cool om te zien. moet je natuurlijk niet doen als het bloed of ontstoken is.

ook een week heerlijk gejunkt met de bijgeleverde ibuprofen en pilletjes
pi_71448293
Ik heb er niet echt een gat zitten.Groeit verder geloof ik vanzelf wel dicht
pi_71448367

ik moet kiezen laten wegsnijden (ze zaten horizontaal), een tand moesten ze eerst een tweeën splitsen.

verder had ik een paar dagen rondgelopen met een dikke, chagrijnige plofkop en ik moest zo'n stuk verband in me bakkes houden. verder deed het 2 a 3 dagen nog pijn. wat een kut ervaring zeg.
pi_71448417
Mijn tandarts heeft mij in september 2008 verzocht een afspraak te maken bij de kaakchirurg voor het verwijderen van de verstandskiezen. Ik heb tot op heden nog geen afspraak gemaakt.

De tandarts vroeg zich onlangs af waarom de verstandskiezen nog niet zijn verwijderd. Vind je het gek na het lezen en horen van al die horrorverhalen.
pi_71448482
mijnes, linksonder, is vandaag getrokken. ben al eerder bij de kaakchirurg geweest voor een ingrijpendere behandeling maar dit deed echt pijn tand was in 3 stukken gezaagd en die zijn er een voor een hardhanding uitgetrokken. voel t nu nog steeds een beetje het klopt ook de hele tijd.

in het foldertje dat ik meekreeg stond overigens dat je rustig aan moet doen de eerste week en niet te laat moet gaan slapen
pi_71448512
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 04:05 schreef jimjim1983 het volgende:
mijnes, linksonder, is vandaag getrokken. ben al eerder bij de kaakchirurg geweest voor een ingrijpendere behandeling maar dit deed echt pijn tand was in 3 stukken gezaagd en die zijn er een voor een hardhanding uitgetrokken. voel t nu nog steeds een beetje het klopt ook de hele tijd.

in het foldertje dat ik meekreeg stond overigens dat je rustig aan moet doen de eerste week en niet te laat moet gaan slapen
Stond niet in de mijne. In de mijne stond alleen wat over bloeden en alcohol...

Maargoed, ik werk 's avonds tot 12uur, mag ik dan s nachts niet een beetje leven en rond 12uur van bed afgaan?

Mijnes is btw ook linksonder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')