Nee 4 en dan is het genoeg.quote:
Nu is het wachten op die 4 en dan de officiele mededeling dat het genoeg is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 03:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
o, ik begon net enthousiast te worden.
En nu?
Op dit tijdstip?quote:
Het ging deze keer om een Airbus met problemen, maar die niet neerstortte.quote:Op woensdag 29 juli 2009 03:09 schreef OldJeller het volgende:
Maar jongens -- even serieus.
Die blackbox is toch nog steeds niet gevonden, en dus de oorzaak is nog niet bekend. Of wel?
Waar een wil is is een weg, probeer ik maar altijd te denken.quote:
Nieuwe snelheidsmeters welteverstaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 03:11 schreef ondeugend het volgende:
Er heeft zich opnieuw een probleem voorgedaan met de snelheidsmeters van een airbus.
Afgelopen 13 juni welteverstaan
Zucht, ze zijn van Airbus, niet van Thalesquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:51 schreef Netsplitter het volgende:
En heel "toevallig" allemaal van hetzelfde bedrijf, Thales.....
In dit geval waren het al vervangen, nieuwe types, dus als er iets mis mee is, dan moet je toch echt bij airbus zijn en niet AF. (plus het gaat over een A320)quote:Op woensdag 29 juli 2009 03:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoeveel doden moeten er nog vallen omdat Air France probeert te verdoezelen dat de snelheidsmeters van de Airbussen A330 technisch achterhaald zijn?
De betreffende meters, prutser, de meters.quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zucht, ze zijn van Airbus, niet van Thales![]()
Typ dat er dan bij, luizebolquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De betreffende meters, prutser, de meters.
Wie zegt dat het met de meters te maken heeft en niet met de aanwijzers, stroomvoorziening, anti-bevriezingsysteem etc etcquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De betreffende meters, prutser, de meters.
Ik wist niet dat we zoveel snelwegen hadden in Nederlandquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:48 schreef cheqy het volgende:
Het laatste incident was toch met een A320?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we zoveel snelwegen hadden in Nederland
http://wiki.autosnelwegen.nl/index.php/A325_(Nederland)quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we zoveel snelwegen hadden in Nederland
Dat is m'n oprijlaanquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
http://wiki.autosnelwegen.nl/index.php/A325_(Nederland)
Ideaal stukje snelweg voor Jos en Ger om een trajectmeting te houdenquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een snelweg van maar liefst 8,5 km lang
Jos en Gerquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ideaal stukje snelweg voor Jos en Ger om een trajectmeting te houden
Inderdaad, echte bazen zijn dat. Wie van dat duo ontpopt zich steeds vaker als een sociaal zeer bekwaam mens?quote:
Jos toch?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, echte bazen zijn dat. Wie van dat duo ontpopt zich steeds vaker als een sociaal zeer bekwaam mens?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 03:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoeveel doden moeten er nog vallen omdat Air France probeert te verdoezelen dat de snelheidsmeters van de Airbussen A330 technisch achterhaald zijn?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zucht, ze zijn van Airbus, niet van Thales![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:36 schreef Jor_Dii het volgende:
http://www.josengerfanclub.nl/ het is Ger
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:36 schreef Jor_Dii het volgende:
http://www.josengerfanclub.nl/ het is Ger
Goo Goo Good moaning... it is I ...quote:
Nee, een A330.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:48 schreef cheqy het volgende:
Het laatste incident was toch met een A320?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |