haha lastig, kan je hierbij helaas niet verder helpen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:44 schreef ShadyLane het volgende:
Bij die ander bleek dat er gewoon een of andere code ingevoerd moest worden meen ik me te herinneren. Maar het boekje met alle info ligt uiteraard thuis, aan de andere kant van de oceaan
Misschien wel handig om te vertellen in welk "Buitenland" je zitquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:40 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb een gratis Postbankmobiel (Samsung nogwat) en bel prepaid via Telfort. Die lijkt nu ik in het buitenland zit compleet geblokkeerd te zijn: mensen die proberen te bellen krijgen een voicemail-achtig iets en smsjes komen niet aan. Als ik zelf iets probeer krijg ik een foutmelding of iets als 'geen netwerk'.
Iemand enig idee? Een paar jaar terug was ik op vakantie met iemand die hetzelfde had en dat is toen door iemand verholpen en bleek heel simpel te zijn. Misschien is dit dus ook wel heel simpel te verhelpen?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:19 schreef DutchTrain het volgende:
En sommige prepaid telefoons moet je inderdaad activeren voor gebruik in het buitenland en moeilijke codes voor ieder telefoonnummer intoetsen, maar dat staat in de handleiding.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:44 schreef ShadyLane het volgende:
Bij die ander bleek dat er gewoon een of andere code ingevoerd moest worden meen ik me te herinneren. Maar het boekje met alle info ligt uiteraard thuis, aan de andere kant van de oceaan
Dat weet ik wel zeker dat het komt door de verschillende frequenties.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:41 schreef ShadyLane het volgende:
Jajaja, domdomdom, that's meIn Duitsland werkte het vorige maand in elk geval allemaal nog prima, maar in de USA blijkbaar niet. [...]dus ik denk dat het inderdaad met de andere frequentie te maken heeft [...]
Dit dus.quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:19 schreef DutchTrain het volgende:
Aan de andere kant van de oceaan (VS, Mexico etc) hebben ze een andere GSM frequentie, dus als je een gewone Europese dualband 900/1800Mhz telefoon hebt, dan zal die niet werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |