abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71416372
Het nieuwe soort nieuws.

In het nieuws word altijd gemeld dat er iemand mishandeld/belaagd/beroofd is
opzich is dat wel logisch, en ben het er wel mee eens. Maar er word ook altijd verteld van welke afkomst het persoon in kwestie is en welke leeftijd. (meestal is dat een jong persoon/en)

en wij ''normale'' mensen krijgen daar een slechte naam door.
dus ik vind dat ze in het nieuws/krant niets meer mogen blootgeven over leeftijden/afkomst
None
pi_71416592
huh, wat?

ze geven toch alleen afkomst etc. weer als ze zoeken naar de dader?
in de kranten die ik lees staat nooit "een man van 20 jaar van zwitserse afkomst" oid. of bedoel je woonplaats? "een man van 20 uit rotterdam" dat zie je wel regematig. is dat ook fout dan? dat wij dan denken dat alle rotterdammer cirmineel zijn.

ah ik kan nog wel even door gaan, maar er is zoveel fout aan it topic, nu al.

geef dan op z'n minst aan wat je preciese punt is, en wat je zelf een goede oplossing zou vinden.

want alleen "iemand" "iemand reed vannacht op een gestolen fiets in een plaats in nederland" is ook niet zo spetterend.
pi_71416715
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:48 schreef cemeteryslut het volgende:
huh, wat?

ze geven toch alleen afkomst etc. weer als ze zoeken naar de dader?
in de kranten die ik lees staat nooit "een man van 20 jaar van zwitserse afkomst" oid. of bedoel je woonplaats? "een man van 20 uit rotterdam" dat zie je wel regematig. is dat ook fout dan? dat wij dan denken dat alle rotterdammer cirmineel zijn.

ah ik kan nog wel even door gaan, maar er is zoveel fout aan it topic, nu al.

geef dan op z'n minst aan wat je preciese punt is, en wat je zelf een goede oplossing zou vinden.

want alleen "iemand" "iemand reed vannacht op een gestolen fiets in een plaats in nederland" is ook niet zo spetterend.
ik zal een voorbeeld geven:
in het nieuws was bericht dat er een jonge kerel was die geld jat van mensen die net gepind hadden
het viel me op dat er alleen gepind werd waar in de straal van 30meter geen jong persoon was (wel baby's)
None
pi_71416953
Gewoon een foto van de dader erbij zetten, dan hoeft niemand jou er op aan te kijken.
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2009 @ 02:19:46 #5
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_71416957
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:57 schreef FNM het volgende:

[..]

in het nieuws was bericht dat er een jonge kerel was die geld jat van mensen die net gepind hadden
het viel me op dat er alleen gepind werd waar in de straal van 30meter geen jong persoon was (wel baby's)
  FOK!fotograaf woensdag 29 juli 2009 @ 02:45:11 #6
145146 Andyy
pi_71417189
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:33 schreef FNM het volgende:
en wij ''normale'' mensen krijgen daar een slechte naam door.
dus ik vind dat ze in het nieuws/krant niets meer mogen blootgeven over leeftijden/afkomst
  woensdag 29 juli 2009 @ 03:40:53 #7
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_71417460
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:57 schreef FNM het volgende:

[..]

De reden waarom ''jouw soort'' mensen een slechte naam krijgt kan voornamelijk terug gevonden worden in ''jullie'' beheersing van de gangbare taal.
  FOK!fotograaf woensdag 29 juli 2009 @ 04:01:17 #8
145146 Andyy
pi_71417501
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 03:40 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

De reden waarom ''jouw soort'' mensen een slechte naam krijgt kan voornamelijk terug gevonden worden in ''jullie'' beheersing van de gangbare taal.
Als hij erbij had vermeld dat hij een Marokkaan was was het een stuk duidelijker (alhoewel... dat betwijfel ik.)
pi_71421481
- topic. Hoe onduidelijk kan je dingen uitleggen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_71421502
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 04:01 schreef Andyy het volgende:

[..]

Als hij erbij had vermeld dat hij een Marokkaan was was het een stuk duidelijker (alhoewel... dat betwijfel ik.)
Daarom zette hij 'normale' (bij mensen) ook tussen aanhalingstekens!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_71421979
Dus wij krijgen een slechte naam als we worden beroofd?
pi_71422163
DISCRIMINATIE!!!
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71429437
Idd.
None
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')