Ja, ook pas een jaarquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, Ang3l, vóór je dertigste heb je 75% meer kans. Je bent veilig ondertussen.
Ik heb er toch maar "fijn" huidkanker aan over gehouden, op dit moment is alles wel weg. Maar het was een melanoom, dat zijn niet de minste.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ook pas een jaar
Daarvoor heb ik toch ook gezonnebankt!
Of is het dat je dan 75% meer kans hebt het voor je dertigste te krijgen?
Of is 't als je zonnebankt voor je dertigste heb je later 75% meer kans?
Als 't die eerste is dan ben ik inmiddels veilig
Hoe vaak ging je dan onder dat ding?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:07 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik heb er toch maar "fijn" huidkanker aan over gehouden, op dit moment is alles wel weg. Maar het was een melanoom, dat zijn niet de minste.
Ik heb overal rare plekkies, dus dat schiet niet opquote:Ik zou er toch maar mee opletten en regelmatig je huid controleren op rare plekkies.
Ja wij zijn in grote noodquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:38 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)op-kanker-zeker.html
75%?!
Ik ga dood!
(aan kwikvergiftiging of lood)
Brigittequote:Op woensdag 29 juli 2009 10:13 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ja wij zijn in grote nood
En het bloed kleurt alles rood
Ik ben ziek en jij gaat doodquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:13 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ja wij zijn in grote nood
En het bloed kleurt alles rood
Ik ging er meestal op zaterdag na het werk een uurtje onder, soms nog een tweede keer in de week. Dus 2 keer in de week en misschien 2 jaar lang ofzo. Ik was toen ongeveer 22, 23 ... Pas 3 jaar later zat er een vreemd vlekkie. Hiervoor was ik niet eens bij de huisarts, maar zij zag het en stuurde me door. De dermatoloog vond het maar erg vreemd dat ik met mijn huidtype een melanoom kon 'kweken'.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe vaak ging je dan onder dat ding?
[..]
Ik heb overal rare plekkies, dus dat schiet niet op
(ik ben net MJ, wordt steeds witter)
gefeliciteerd jongen!quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:23 schreef Vlarp het volgende:
Bedankt allemaal... ik moet nog even werken tot een uur of 1
das kut!. Ik ging vroeger ook vaak. De laatste jaren nooit meer. Zelfs zit ik weinig in de zon. Ben ook driekwart van het jaar lijkbleek.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:25 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik ging er meestal op zaterdag na het werk een uurtje onder, soms nog een tweede keer in de week. Dus 2 keer in de week en misschien 2 jaar lang ofzo. Ik was toen ongeveer 22, 23 ... Pas 3 jaar later zat er een vreemd vlekkie. Hiervoor was ik niet eens bij de huisarts, maar zij zag het en stuurde me door. De dermatoloog vond het maar erg vreemd dat ik met mijn huidtype een melanoom kon 'kweken'.
Moet je maar eens goed naar al je rare plekkies kijken, echt diep donkerbruin tot zwarte plekkjes, die een beetje dikker zijn (zoiets als een blaar) dan een gewone moedervlek moet je even in de gaten houden.
Ow en niet meteen in paniek raken, kans dat je nu oooooveral vreemde plekkies ziet. Maar bij twijfel toch even naar een huisarts.
en was hij op dit moment ook lichtjes beneveld net als jij gisteravond/vannacht ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:17 schreef Ang3l het volgende:
*duwt Mexico naar bed*
Tis goddomme een doordeweekse dag!
Ik heb al sinds ik baby baby baykleein ben 3 van die dingen. Van die dikke moedervlekkies.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:25 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik ging er meestal op zaterdag na het werk een uurtje onder, soms nog een tweede keer in de week. Dus 2 keer in de week en misschien 2 jaar lang ofzo. Ik was toen ongeveer 22, 23 ... Pas 3 jaar later zat er een vreemd vlekkie. Hiervoor was ik niet eens bij de huisarts, maar zij zag het en stuurde me door. De dermatoloog vond het maar erg vreemd dat ik met mijn huidtype een melanoom kon 'kweken'.
Moet je maar eens goed naar al je rare plekkies kijken, echt diep donkerbruin tot zwarte plekkjes, die een beetje dikker zijn (zoiets als een blaar) dan een gewone moedervlek moet je even in de gaten houden.
Ow en niet meteen in paniek raken, kans dat je nu oooooveral vreemde plekkies ziet. Maar bij twijfel toch even naar een huisarts.
komt al aangesneldquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:22 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen muñecas![]()
![]()
nu al wakker op een vrije dag. Ik word zeker oud.![]()
koffie graag.
Dat is ie altijdquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en was hij op dit moment ook lichtjes beneveld net als jij gisteravond/vannacht ?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komt al aangesneld![]()
![]()
heb er maar gelijk 2 meegebracht,
je zal het wel nodig hebben
Papyrus.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Net perkament, zoals Donatella V. (je weet wel, wat ze in Afrika aan de deurpost hebben hangen.)
irritant dat iedereen meteen denkt dat je ziek bent als je geen kleurtje hebt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb al sinds ik baby baby baykleein ben 3 van die dingen. Van die dikke moedervlekkies.
1 in m'n nek en een tweeling op mijn heup (voor en achter, exact dezelfde plek). En nee ik raak niet in paniek hoor. Lig sowieso niet iedere week onder dat ding. Maar als ik 't niet doe gata iedereen vragen of ik zien ben (ben heel wit) plus dat mijn huid niet tegen hitte en vocht kan en dan plekjes vormt die (als ze weggaan) ook het pigment meenemen. Dus dan ben ik zo'n bontgevlekte koe... en zonnebanken helpt dat weer egaal te maken
jij wordt ook gewoon veel te veel verwendquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja ik drink best veel koffie. (ik heb begrepen dat je maar 3 kopjes per dag mag)
![]()
Ontbijt wordt ook voor me gemaakt!
morgen en overmorgen feesten we hier nog even door, net als maandagquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:41 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
irritant dat iedereen meteen denkt dat je ziek bent als je geen kleurtje hebt.
zo en nu weer over leuke dingen, het is immers weer een feest dag hier en mijn moeke is ook nog jarig ook vandaag. Haar zal ik straks effe bellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |