Jup, CL4P-TP!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:09 schreef UntilMyEnd het volgende:
Is t met die robotregiseur? Die was zo mooi in die previews. [ afbeelding ]
Groot fan van hem! Damn, ik wil m ook spelen....quote:
Twijfel, twijfel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:10 schreef Silv het volgende:
Nog mensen hier die m voor de Xbox halen?
Ik heb m in pre-order voor de xBox. KOmende dagen iedere dag ff checken of ie er niet toevallig is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:10 schreef Silv het volgende:
Ik ga em vanavond maar voor de 360 bestellen, ben nu echt helemaal omquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:10 schreef Silv het volgende:
Heb ik dus ook ja.quote:
En als je hem alleen speelt of met zijn tween zijn die andere 2 dan gewoon cpu?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:31 schreef leeell het volgende:
Heb nu geleveld tot lvl 10 en het spel is GEWELDIG, ik heb mn eerste paarse item al van een baas die ong 15 minuten duurde voordat ie neer was en gereden in een buggy gaat ook erg soepel, voor iedereen die twijfelt: er zijn veel mensen online om te coopen, en zeker het geld waar imo
Volgens mij ben je dan gewoon alleen, maar zijn de vijanden wat zwakkerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En als je hem alleen speelt of met zijn tween zijn die andere 2 dan gewoon cpu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |