pff die quest heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:19 schreef emokid het volgende:
Ik kan met de mission waar je de Combat Rifle onderdelen moet vinden niet afmaken. Alle onderdelen zitten in zo'n Bandit outpost met steigers oid, waarvan ik de derde niet kan vinden. :/ Ik sta letterlijk precies in het vakje op beide steigers. Waar zit die?!
google is your friend (voor de volgende keer)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:19 schreef emokid het volgende:
Ik kan met de mission waar je de Combat Rifle onderdelen moet vinden niet afmaken. Alle onderdelen zitten in zo'n Bandit outpost met steigers oid, waarvan ik de derde niet kan vinden. :/ Ik sta letterlijk precies in het vakje op beide steigers. Waar zit die?!
Hij zat op een plek ergens 10 meter van het groene vakje vandaan.![]()
is dat uit me hoofd niet de revolverquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:24 schreef dekkered het volgende:
[..]
google is your friend (voor de volgende keer)
als het goed is staat er een uitgebrand wrak een stukje verder op daar in de stoel ligt het
kan ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:25 schreef leeell het volgende:
[..]
is dat uit me hoofd niet de revolver
Dikke 85 in Metacritic, fuck de PU. Deze game is echt geweldig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:53 schreef Lyzio het volgende:
Matige 75 in de PU... begin nu toch te twijfelen. Wie haalt me over?
De PU geeft ook een 45 voor Dissidia, ik zou me er niet te veel van aan trekkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:53 schreef Lyzio het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:03 schreef DjNivek het volgende:
De PU geeft ook een 45 voor Dissidia, ik zou me er niet te veel van aan trekken
Je kan overal terug naar toequote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:46 schreef emokid het volgende:
Ik heb net de achievement van alle missies in Fyrestone gehaald gekregen. Is het veilig om naar dahl headlands te gaan? Kan ik terug?
de cijfers uit de PU moet je sowieso niet serieus nemenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:53 schreef Lyzio het volgende:
Vooral co-op is geweldigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:53 schreef Lyzio het volgende:
Gast.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:59 schreef SocialDisorder het volgende:
heerlijke game, maar naar mijn gevoel blijf je te lang in het openingsgebied rondhangen. Ik schiet die Skag-hond-rat-dingen nu met één schot uit m'n repeater he-le-maal kapot. Uitdaging is wel een beetje weg zo...
Die is precies hetzelfde. Alleen je zit met meerdere mensen, voor de rest 100 procent gelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:10 schreef Samael het volgende:
Nu level 27 Soldier class. Ik vind het spel best makkelijk tot nu toe...
Ben alleen nog bezig geweest met de SP. Ik wil 'm eerst uitspelen voordat ik de MP ga proberen.
De waarschuwing komt optijdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:31 schreef SocialDisorder het volgende:
Borderlands online spelen blijkt een risico
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |