Het begon allemaal een aantal dagen geleden. Ik en wat vrienden waren op het kerkhof omdat één van hun wat bloempjes op het graf van een dood familie-lid wou leggen, die was dood. Ik besloot een eindje te lopen en wat graven te kijken, want zijn gehuil begon me een beetje te vervelen. Op een gegeven moment kwam ik langs een vreemd uitziend graf. Dat steen-ding was beslist een heel stuk ouder dan de rest van de stenen op dat kerkhof en er lagen zwarte rozen-kransjes omheen. Enfin, die vriend riep dat ie naar huis wilde en ik besloot een kransje mee te nemen omdat ze best mooi waren, en ik liep tegen en struikelde tegen die grafsteen, omdat ik achterom keek omdat ik dacht dat ik een andere stem hoorde, dicht bij mij in de buurt, hoewel er niemand was.
Maar nu.... het is alweer een paar dagen later.... en doden, overal om mijn huis heen. Ze lopen, ze kruipen, ze krassen en bonken tegen mijn inmiddels dicht gespijkerde ramen en deuren.
Ik heb het idee dat het meenemen van dat kransje niet een erg goed idee was en dat meneer Torwin Laplace boos is geworden en zijn vriendjes heeft opgetrommeld om mij te straffen..
Wat moet ik doen ? Ik kan geen kant op, help !
ew
gwyg3 3o3y9 3j3qnaaewfd
Samenvatting:: dooie boos gemaakt door zijn krans te jatten en nu staat ie voor de deur met z'n knokploeg
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop