Ehm nee. Er stond een of andere idioot, jij dus, voor haar deur.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:59 schreef hiephierhoera het volgende:
Ze heeft enkel de politie gebeld omdat ze me niet te woord wilde staan.
Op de openbare weg, had nog niet aangebeld of moeders had me al weggedirigeerd. Waarop ik dus zij dat niet te gaan doen, maar het wel deed dus.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ehm nee. Er stond een of andere idioot, jij dus, voor haar deur.
als je op de openbare weg staat...en niets doet wat niet mag...lijkt me dat nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:05 schreef hiephierhoera het volgende:
[..]
De vraag is en blijft, moet ik naar die agenten luisteren. Kunnen zij mij na een melding wel vorderen om weg te gaan?
Jij bent zo te horen heel wat van plan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:05 schreef hiephierhoera het volgende:
[..]
Op de openbare weg, had nog niet aangebeld of moeders had me al weggedirigeerd. Waarop ik dus zij dat niet te gaan doen, maar het wel deed dus.
De vraag is en blijft, moet ik naar die agenten luisteren. Kunnen zij mij na een melding wel vorderen om weg te gaan?
Een stalker in de zin van iemand die iets uitgepraat wilt hebben ja. Maar als je ruzie hebt, kun je dus de poltie altijd even bellen teneinde iemand in de politiecomputers te krijgen. Valselijk ebschuldigen maakt niet uit, dat er neits gebeurd is maakt ook niet uit.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:03 schreef NotYou het volgende:
Oeh! Een help de (anonieme) stalker bij zijn bezigheden topic! Weer eens iets anders dan topics waarin de slachtoffers om hulp/advies vragen.
Enigzins correct ja. Ik had eigenlijk in discussie willen gaan met die agenten, maar er was een ander meisje bij. Zij vond het dus ook allemaal zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij bent zo te horen heel wat van plan.
Precies, daarom wil ik het dus weten. Bedoel, als ze een spelletje wilt spelen, wil ik best meespelenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:09 schreef iFries het volgende:
Word een beetje om de vraag geen gedraaid, maar even een tvp, ben ook wel benieuwd wat de rechten van de agent op dat moment zijn.
Ik denk dat je best een goede kans had gemaakt als je die agent tot het uiterste had laten gaan om je uit de buurt van die vrouw weg te krijgen. En als je haar wilt helpen aan te tonen dat je haar stalkt lijkt me dat een uitstekende methode.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:05 schreef hiephierhoera het volgende:
Dat laatste heb ik al overwogen.. alsmede een aangifte wegens belediging.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:33 schreef joers1 het volgende:
Je doet wel héél erg je best om die chick de schuld van vanalles te geven....maak je niet zo druk, bel morgen de politie en vraag het, ben je direct aan het goede adres.
OF doe aangifte wegens smaad.....direct hard aanpakken, die bitch, met haar eigen middelen
Ja, dat moet je, want ze zijn politie.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:05 schreef hiephierhoera het volgende:
dat dus, en aan je opgefokte reacties te zien (meteeen Fiets een sukkel noemenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind dit toch aardig stalkerig klinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |