abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 april 2002 @ 04:47:25 #101
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_3897808
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 03:03 schreef -ScuL- het volgende:

[..]

zeker ? .. ik heb 'm van zo'n officiële corset site afgetrokken..

Yep das Caprice......die doet echt zihzelf niet zoiets aan

ik denk dat ik nachtmerries krijg vannacht ALS ik nog in slaap kom

jezus wat een ranzige zooi

Nobody fucks with The Jesus
  zaterdag 20 april 2002 @ 12:14:26 #102
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3898413
Afschuwelijk zeg. Ik vind ronde heupen en een slanke taille best mooi, maar dunner dan bij die Karen moet het echt niet worden hoor!

Overigens leuk om te zien hoe iedereen hier van "walgt". Vroeger was dit dus normaal. Was mode. En over 100 jaar kan het weer net zo goed het modebeeld zijn. Dan wordt er juist gewalgd bij mensen zonder corset.

Wat ik me wel afvraag: als ik nou elke dag te klein ondergoed aantrek, wordt mijn kont dan ook kleiner?

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  zaterdag 20 april 2002 @ 12:28:38 #103
14712 JBravo
Gooi je haar los!
pi_3898491
Ook erg sexy, een banaan fijn prakken met je voeten....

raarrrrr.....

Maak me gek!
  zaterdag 20 april 2002 @ 13:54:34 #104
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3899190
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 23:50 schreef Lurky het volgende:

[..]

Cam! Cam! Kan je laten zien hoe je eruit ziet zonder het corset?

Nee, ik heb geen wepkem, en ook nog geen foto van mijzelf met ontbloot bovenlichaam
quote:
Slaap je er ook mee?
Nee, ik heb dat ding ook niet altijd aan hoor Alleen als ik naar feesten ga, zeg maar één à twee keer id maand
quote:
Heb je ook een partner met corset en kan je die hetzelfde vragen voor ons?
* bewust relatieloos is*
quote:
We kunnen namelijk (nog) geen plaatje vinden van een bloot slank middeltje van een 24/7 corsetlichaam.
Daar kan ik je helaas ook niet aan helpen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zaterdag 20 april 2002 @ 13:54:57 #105
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3899196
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 12:28 schreef JBravo het volgende:
Ook erg sexy, een banaan fijn prakken met je voeten....

raarrrrr.....

Dat heed crushing...
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_3899612
gatverdamme gatverdamme en nog 's gatverdamme
ik walg inderdaad heel erg van dit soort mensen, vreselijk gewoon.
ok, als ze het mooi vinden dan is er nog niks mis mee, maar er zitten wel degelijk complicaties aanvast, waar o waar moeten die organen van die mensen nog ergens zitten?

erg ziek zeg.
mocht het een lange tijd geleden wel mode zijn geweest, waarschijnlijk was het dus ook mode om je verstand in je dikke teen te hebben zitten (of helemaal nergens)

en dat kind van cu2 ziet die mensen nog als voorbeeld? omfg zeg, arm kind.

Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless. - Monty Python
pi_3899673
het is toch echt fotosoep dit.. tenminste de meeste plaatjes
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_3900209
Een eeuw geleden was het zeer onfatsoenlijk geen corset te dragen.
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 15:02 schreef Wisp het volgende:
het is toch echt fotosoep dit.. tenminste de meeste plaatjes
Dit staat in het Londonmuseum en er is voor dat museum geen enkele rede om het te fotoshoppen:

Silk and whalebone corset (1851) by Madame Roxy Anne Caplin, a London staymaker who invented and patented many improvements to stays between 1838 and 1860.
Ze hadden in 1990 een tentoonstelling over hoe het menselijk lichaam door de eeuwen heen veranderde:
quote:
Later on, Victorian fashion shaped the bodies of London women, as style dictated impossibly tight-fitting corsets. On display, you will find an example which produced a waist of just eighteen inches, together with a torso model showing the shocking effect on the body's internal organs.
In de Victoriaanse tijd werd het vrouwenlichaam met extreme strakke corsetten gevormd. Geexposeerd is een voorbeeld van een corset waarmee de taille 18 inch werd en het model van een torso dat laat zien welke schokkende efecten dit had op de ingewanden.

Ook in ons eigen topic hier zien we genoeg verwijzingen naar vervormingen en medische gevolgen om aan te nemen dat wij te maken hebben met extreme verdwazing. Op 2 plaatjes na is wat je hier ziet helaas allemaal echt.
Hier is een vroege foto uit de negentiende eeuw:
In die tijd waren er al vrouwen die erop wezen dat het vrouwenlichaam niet bedoeld was om te worden vervormd waardoor de vitale organen hun "heilige functie" niet goed konden uitvoeren. Een tijdschrift protesteert onder andere tegen de plicht voor meisjes op een kostschool om net zo lang gemarteld te worden tot ze 17 inch taille hadden. De moderverdwazing zou mede tot misvormde kinderen leiden: iets wat in die tijd veel voorkomend was in Amerikaanse steden.
http://www.victoriana.com/library/doors/hpcorset.html

Elders kwam ik de mededeling tegen dat dames in de 19e eeuw bij paardrijden een 21 inch corset aan mochten! Dus de maximale middellijn tijdens de sport, in die tijd was rijden zowat de enige vrouwensport, was 63 cm ongeacht de leeftijd van de paardrijdster!
foto uit 1910
Kijk hier hoe men rond de vorige eeuwwisseling erbij liep:
http://www.costumes.org/pages/timelinepages/1900s1.htm
Dit soort regels zijn rond 1920 overboord gegooid.
Iemand kan best af en toe een 'rijglijfje' aandoen uit schoonheidsoverwegingen maar het insnoeren tot op bepaalde 'ideale' afmetingen is opzettelijk als achterlijk overboord gegooit.

Zouden er in China nu weer meisjes zijn die opzettelijk hun voeten vervormen? Omdat ze het mooi vinden en menen dat het zonde is dat niet iedereen dat weer doet?

Blijft zoeken naar een blootplaatje

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 20-04-2002 16:17]

pi_3900354
dit is toch echt fotosoep lijkt me

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_3900394
plaatje 1 en 4 ja
2 en 3 zijn echt
pi_3900395
Damn!

Wie vallen er nou op dit soort monsters?

.................................................................................................................
pi_3922180
Ik moet zeggen dat ik het wel interessant vind... misschien wel erotisch.. maar het gaat inderdaad wel een beetje 'te' ver...
Maar lieve mensen VERGEET niet dat wij ook geaccepteerde vormen van lichaamvervormen kennen...
Liposuctie... faceliften.. etc..
Ik kan dat ook niet echt gezond noemen...
China waar ze de voetjes van de meisje inbonden.. (gebeurt dat nog steeds )

Funnie z'n topic

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_3922722
Nee dat voeten inbinden gebeurt vrijwel niet meer.
99% v/d vrouwen die dat nog hebben zijn boven de 70 jaar oud. (het zijn trouwens toeristen trekkers geworden)
Gelukkig geen eigenaar van RSI ledematen
pi_3923169
quote:
Op maandag 22 april 2002 16:25 schreef Lopat het volgende:
China waar ze de voetjes van de meisje inbonden.. (gebeurt dat nog steeds )
De zgn. 'Lotus voetjes'.
Ik zag er laatst een docu over op Discovery. Echt bizar dat mensen zichzelf zo dusdanig verminken om maar vooral aan het heersende schoonheidsbeeld te kunnen voldoen.
In 't geval van de lotus voetjes was het zelfs zo extreem dat je als vrouw gewoonweg niet aan de man kwam zonder deze absurd kleine voetjes, waarvan de aanblik voor ongekende erotische gevoelens zorgde bij de chinese man.
Het inbinden van de voeten is sinds jaren (gelukkig) verboden.

En dan de corsetten-manie..
Ik kan maar niet geloven dat er vrouwen bestaan met deze fysieke kenmerken en die dan ook nog in staat zijn een normaal en gezond leven te kunnen leiden.

Het lijkt eerder een poging tot het creëeren van een "vleesgeworden" (photo-shop)fantasie, ontsproten uit e.o.a. vaag mannen-ideaal, dat vervolgens tot in het absurde is doorgevoerd.
Of zoiets..

maandag 22 april 2002 @ 17:22:13 #115
23530 emst
gloeiendegloeiende!
pi_3923302
quote:
Op maandag 22 april 2002 16:52 schreef Dreadknight het volgende:
(het zijn trouwens toeristen trekkers geworden)
getver, ook een vies beroep..
[b]ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert..ik ken een zinnetje dat irriteert[/b]
pi_3923331
quote:
Op maandag 22 april 2002 17:22 schreef emst het volgende:

[..]

getver, ook een vies beroep..

En dat op zo'n leeftijd..

maandag 22 april 2002 @ 21:44:19 #117
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3926160
quote:
Op maandag 22 april 2002 17:13 schreef Meaghan het volgende:

[..]
En dan de corsetten-manie..
Ik kan maar niet geloven dat er vrouwen bestaan met deze fysieke kenmerken en die dan ook nog in staat zijn een normaal en gezond leven te kunnen leiden.

Het lijkt eerder een poging tot het creëeren van een "vleesgeworden" (photo-shop)fantasie, ontsproten uit e.o.a. vaag mannen-ideaal, dat vervolgens tot in het absurde is doorgevoerd.
Of zoiets..

De meeste foto's die ik hier heb gezien zijn authentiek. Okee, die foto van die blondine in dat aluminium corset is waarschijnlijk niet echt, de rest vrijwel allemaal wel.

Dit was vroeger het schoonheidsideaal, een wespetaille. Omdat alles zo strak was ingesnoerd werd de doorbloeding nogal afgeknepen, hetgeen het veelvuldig flauwvallen van de dames verklaart.

Maar er zijn nog veel meer vormen van lichaamsmodificatie (mutilatie zo u wilt)
Voorbeelden?

-tattoo's
-piercings
-liposuctie
-siliconenimplantatie
-klompvoetjes
-scarification
-pocketing
-punthoofden
-brandmerking
-gewichten aan armen, benen en nek (Eiland van de Girafvrouwen)
-wespentaille
etc.

Wat hebben deze allemaal met elkaar gemeen? Het zijn allemaal schoonheidsidealen in een bepaalde cultuur. Buiten die cultuur wordt er maar vreemd tegenaangekeken.

pi_3928522
quote:
Op maandag 22 april 2002 21:44 schreef Elegy het volgende:

[..]

De meeste foto's die ik hier heb gezien zijn authentiek. Okee, die foto van die blondine in dat aluminium corset is waarschijnlijk niet echt, de rest vrijwel allemaal wel.

Dit was vroeger het schoonheidsideaal, een wespetaille. Omdat alles zo strak was ingesnoerd werd de doorbloeding nogal afgeknepen, hetgeen het veelvuldig flauwvallen van de dames verklaart.

Maar er zijn nog veel meer vormen van lichaamsmodificatie (mutilatie zo u wilt)
Voorbeelden?

-tattoo's
-piercings
-liposuctie
-siliconenimplantatie
-klompvoetjes
-scarification
-pocketing
-punthoofden
-brandmerking
-gewichten aan armen, benen en nek (Eiland van de Girafvrouwen)
-wespentaille
etc.

Wat hebben deze allemaal met elkaar gemeen? Het zijn allemaal schoonheidsidealen in een bepaalde cultuur. Buiten die cultuur wordt er maar vreemd tegenaangekeken.

Vele schoonheidsidealen zijn verre van "schoon".
Zo blijft menig schoonheidsideaal niet binnen de grenzen van het haalbare, leiden ze vaak tot verminkingen en/of tasten ze de gezondheid aan en worden ze zelden vanuit een vrije keus gemaakt en is er ook nog eens sprake van (maatschappelijke/culturele)dwang.

In 't geval van de 'Lotus voetjes' en de 'vrouwen van Birma' zou je zelfs kunnen spreken van vrouwen-onderdrukking. Deze vrouwen wordt immers een schoonheidsideaal opgelegd dat door de desbetreffende mannelijke bevolking begeerd wordt. Wie hier als vrouw niet aan voldoet, zal geen partner kunnen krijgen en uiteindelijk buiten de leefgemeenschap vallen om zo letterlijk in de goot te belanden. Vrouwen uit deze culturen zijn min of meer gedwongen om hun uiterlijk aan te passen aan de geldende norm, of dit nu verminking of een handicap tot gevolg heeft is niet eens van belang.

Wij als westerlingen, en dan met name de vrouwen, hebben echter ook zo onze eigenaardigheden.
Zo is er (blijkbaar) de 'Wespen-taille', het slankheidsideaal, grote (nep)borsten, liposuctie, (zonnebank)bruin-kleurtje, spiermassa etc. Echter, met het levensgrote verschil dat deze 'schoonheidsidealen' worden nagestreefd uit vrije wil en er dus sprake is van een individuele keus.
Hierbij kan echter een ander gevaar de kop opsteken; het obsessief nastreven van een ideaal schoonheidsbeeld waarbij operaties en diverse behandelingen niet geschuwd worden met alle mogelijke gevolgen van dien.

pi_3929221
iedereen doet alsof dit gek is, ik vind dat ze er in Afrika (of waar dan ook) er ook wat van kunnen!

Onderlippen waar een deksel van een potje inzit, oren met een gat in je oorlel van 10 cm doorsnede of meer, ringen om je nek totdat je een nek van 40 cm krijgt etc!

dus
pi_3938309
Ik heb de site van Carmena nog even goed doorgelezen, ook de berichtjes eronder, en het blijkt dat deze mejuffrouw Anneloek heet (zie je een paar keer staan) en in Tilburg woont, net als ik . Een beetje navraag gedaan en wat blijkt: een studiegenoot van me kent haar vrij goed. Ze schijnt volkomen normaal te zijn, beetje puberaal, nooit corsetten te dragen en normale schoenen. Dus hoe ze aan deze informatie komt, is mij een raadsel. Gewoon een vreemde fake site dus. Die studiegenoot gaat haar trouwens wel vragen hoe het zit. Ik ben wel benieuwd naar haar motief btw.
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
pi_3938435
Hmm die corsetten zijn vrij ziek....of gesoept
zo kan die wel weer...
pi_3938473
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 19:41 schreef Henk_Westbroek het volgende:
Hmm die corsetten zijn vrij ziek....of gesoept
Niet gesoept (behalve die 2 zwart-rood plaatjes met dat model). Gewoon ziek dus
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
  dinsdag 23 april 2002 @ 20:18:02 #123
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3938948
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 19:43 schreef La_Chatte_Noir het volgende:

[..]

Niet gesoept (behalve die 2 zwart-rood plaatjes met dat model). Gewoon ziek dus

Waarom is alles wat niet conventioneel is meteen ziek?
pi_3940111
Elegy,
Niet alles wat nonconventioneel is is gelijk zo absurd als deze wespetailles.
We hebben het hier over een overdreven uitgegroeide cultuurgewoonte die slecht is voor de gezondheid van vrouwen. Dat is de wespentaille namelijk. Daarom is het geen gewoonte meer. Netzomin als afgebonden voeten nog traditie zijn in China. langzaam maar zekr raken al deze ongezonde gewoonten in onbruik. Dat is maar goed ook.
Het opnieuw en in extreme vorm terugdraaien van de lichamelijke vrijheid: de vrijheid om alles te laten groeien en blubberen zoals de natuur het geschapen heeft is inderdaad geestelijk en lichamelijk niet gezond.
Of het conventioneel is doet er niet toe.
Extreem strakke broeken, te korte truitjes, hoge hakken, blote voeten en pushups zijn (nog) wel conventioneel maar kunnen even goed tot lichamelijke klachten leiden. Als de draagsters afhankelijk zijn geworden van hun modeverdwazing, het lichaam niet meer zonder kan en het een obsessie is geworden is dat onder woorden te brengen met 'ziek'. Dit om een hele omhaal van woorden, zoals ik hier nu gebruik, te besparen.

Elegy, aangezien jij hier als enige opkomt voor de ingesnoerde taille, het rijglijfje en het dwangbuis-corset zou het heel interessant zijn als je uitlegt wat er zo mooi, lekker en goed aan is. Je hebt al verteld dat je het alleen maar afentoe doet en je lichaam ernaar gaat staan. Nog een paar vragen:

-Zou je met de loop der jaren eerder een strakker dan een groter corset kopen.?
-Als je het een paar uur aanhebt snoer je het dan strakker?
-Zou je er meerdere willen hebben?
-Zou je het ook als onderdeel van je ondergoed willen gebruiken?
-Zie je het als romantisch of erotisch?
-is het heimwee naar de 19e eeuwse mode?
-Ken je andere jongeren die een corset dragen?
-Zit het lekker?
-Ben je blij als je het weer uit kan trekken?
-Als je sex zou hebben zou je het dan uitdoen of juist aantrekken?
-Als je het aan zou houden zou je het dan na de sex als je gaat slapen alsnog uit doen waar je partner bij is?
-Als je een vriendin zou hebben die je vraagt of je haar wilt helpen haar corset strakker aan te trekken, windt dat je dan op? Of denk je, 'mens kleed jezelf aan met iets wat je zelf dicht kan krijgen' maar help je zoals iemand die je vraagt of je een rits dicht wilt trekken op haar rug?
-Als ik zou zeggen dat je de komende 3 jaar gratis 3 korsetten mag kopen op andermans kosten en het maakt niet uit hoe duur, welke zou je dan kiezen en in welke taillemaat
?

* Lurky is benieuwd

woensdag 24 april 2002 @ 00:44:15 #125
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3941975
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 21:58 schreef Lurky het volgende:
-text-
Het gaat mij om het feit dat omdat het nu niet meer gebruikelijk is, iets meteen wordt gevonden. Een totaal niet relevant maar illustrerend argument is dat iemand uit de 19e eeuw schande zou spreken mbt de kleding die hier in de zomer wordt gedragen. Ik bespeur hier toch een redelijke mate van cultuurabsolutisme. Die dingen die jij en ik opsomden zijn allen produkten van een cultuur, een Zeitgeist zogezegd. Een cultuur kan je aan de hand van een eenvoudig model structureren, het zogenaamde ui-model. (Ik zal hier verder niet op ingaan) Zaken als wespentailles, klompvoetjes, scarification etc. worden in bepaalde culturen heel gewoon gevonden, iets is niet voor niets een schoonheidsideaal. Er kan nu wel gezegd worden dat het pijnlijk is, en slecht voor het lichaam en waarom zouden vrouwen dat ideaal dan volgen? Wel, omdat ze het misschien ook mooi vinden? Westerse normen en waarden zijn niet universeel. In sommige gevallen is het wat lastig objectief te bekijken, zoals de klompvoetjes, daar dit ook niet altijd vrijwillig gedaan werd.
Ik wil absoluut niet de cultuurrelativist gaan uithangen, maar er wordt gewoon nogal vaak alleen met westerse normen en waarden gekeken. Door de eeuwen heen is het menselijk lichaam overal ter wereld aangepast, versierd en gemodificeerd. Dat de ene aanpassing weerzing wekt bij een andere cultuur, heeft gewoon te maken met cultuurverschillen. Vice versa werkt het natuurlijk ook.
Voorbeeldje: Als je als westerse vrouw in een minirokje en erg luchtige blouse (evt. zonder BH) met opgepopmte borsten door Thailand loopt kom je geen tempel in. Dat soort kleding is daar niet gepast, en zeker niet in zo'n gelegenheid. Men zal je zien als een respectloos, onaangepast en bizar figuur, en zij zullen op jou (neem dit nou niet persoonlijk hè...)

Goed, voor zover een stukje cultuuronderricht en nu: De vragen

Elegy, aangezien jij hier als enige opkomt voor de ingesnoerde taille, het rijglijfje en het dwangbuis-corset zou het heel interessant zijn als je uitlegt wat er zo mooi, lekker en goed aan is. Je hebt al verteld dat je het alleen maar af en toe doet en je lichaam ernaar gaat staan. Nog een paar vragen:

-Zou je met de loop der jaren eerder een strakker dan een groter corset kopen.?
Ik kan niet uit ervaring spreken, wel uit opgedane kennis: Naarmate je langer een corset draagt zal het strakker kunnen. Dientengevolge zal je hoogstwaarschijnlijk geen groter corset kopen, omdat je lichaam zich aanpast aan het model. Goed, als je plotseling zou groeien oid. is het natuurlijk een ander verhaal. Erg veel kleiner zou een corset niet worden hoor, waarschijnlijk een paar inch. Nog waarschijnlijker is het laten maken van een corset op maat,

-Als je het een paar uur aanhebt snoer je het dan strakker?
Ja, je lichaam went eraan.

-Zou je er meerdere willen hebben?

Heel graag, maar goede corsetten zijn erg duur. Als ze goed zijn zitten er iig vier (twee voor, twee achter) stalen of (kunst)benen balijnen in. Een erg goed merk is Vollers, ik heb er ook één, een lakcorset

-Zou je het ook als onderdeel van je ondergoed willen gebruiken?
Hmz, moeilijke vraag. Aan de éne kant wel, aan de andere kant is het nogal onpraktisch op school, op de fiets etc. Vergeet niet dat de dames vroeger die zo'n corset droegen vrijwel niets hoefden uit te voeren de hele dag.

-Zie je het als romantisch of erotisch?
Dat hangt van het materiaal af. Een satijnen/katoenen/fluwelen corset vind ik erg romantisch/erotisch (als in: mooi erotisch/lief/elegant). Is het van pvc/lak/metaal/rubber, dan straalt het meer erotiek uit, wat ruigers en kinky.

-is het heimwee naar de 19e eeuwse mode?
Wellicht enigzins ja. Ik vind die kledingstijl erg mooi, de vrouwen in japonnen en jurken, mannen in mooie pakken met capes, en hoeden
Naar mijn mening werd kleding toen eleganter gedragen, met een zweem van romantiek, etiquette en speciale regels. ja, soms ben ik hopeloos romantisch

-Ken je andere jongeren die een corset dragen?
Ik neem aan dat je op jongeren doelt, dus ook meisjes? Wel, ik ken er een stuk of vier bij naam. Verder zie ik wel eens anderen op feesten in corset, maar dan ken ik ze niet

-Zit het lekker?
Ik vind van wel. In het begin is het moeilijk bewegen en ademen (hoesten of niezen is helemaal een crime ) en ook als het corset te laag zit (op het bekken) of te hoog (lastig ademen) is het niet prettig, maar als het op de juiste plaats zit voelt het best lekker. In het begin zit het minder strak dan later op de avond.

-Ben je blij als je het weer uit kan trekken?
Ja, uittrekken van zo'n ding is ook een lekker gevoel

-Als je sex zou hebben zou je het dan uitdoen of juist aantrekken?
Ik heb nooit sex... Maar ik zou het uittrekken, ben ik veel wendbaarder Bovendien kan je daar ook nog wel een "voorspel" van maken

-Als je het aan zou houden zou je het dan na de sex als je gaat slapen alsnog uit doen waar je partner bij is?
Zie het antwoord hierboven

-Als je een vriendin zou hebben die je vraagt of je haar wilt helpen haar corset strakker aan te trekken, windt dat je dan op? Of denk je, 'mens kleed jezelf aan met iets wat je zelf dicht kan krijgen' maar help je zoals iemand die je vraagt of je een rits dicht wilt trekken op haar rug?
Ik heb ook nooit een vriendin...
maar ik heb wel een goede vriendin die ook vaak een corset naar feesten draagt (mooi zwart satijn). Ik rijg haar dan in ja, en het voelt wel een beetje, euh, nou ja, je snapt het wel
Een corset zorgt voor een mooi elegant figuur, en daarmee doel ik niet uitsluitend op de taille, maar het hele voorkomen: rug recht, rechtop lopen, mooie houding.
Dit is haar corset:

-Als ik zou zeggen dat je de komende 3 jaar gratis 3 korsetten mag kopen op andermans kosten en het maakt niet uit hoe duur, welke zou je dan kiezen en in welke taillemaat?
Oei, moeilijk hoor. Bijkomend probleem is dat ik geen borsten heb, dus er valt heel wat moois af

Deze vind ik erg mooi:

* Lurky is benieuwd
Enigzins bevredigd?

[Dit bericht is gewijzigd door Elegy op 24-04-2002 01:01]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')