abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3887394
Jojogirl en Tiim hebben gelijk. Het is ook echt Nikki.
De leergehulde 'tante' met wespentaille heet Sabina, heeft een middelmaatje van 16 1/2e inch en de foto is genomen op een corsettendraagstersbal in Schloss Hotel Wolfsbrunnen in 2000. Hier een feestgenoot, Karen:

Door op de Eigenschappen van de foto's te klikken blijkt die CU2-site inderdaad 'fake' maar het fenomeen des al niet te min echt. Misschien wil de CU2-dame Carmena eigenlijk dit soort mensen in haar omgeving en creert ze een fantasievriendenclubje. Of het is een grote grap. Een soort journalistiek topic als dit hier maar dan 'verpakt' als 'profiel' om op CU2 te kunnen staan.
In elk geval is de satanist op sokken waarmee dit topic opent iemand die Hanni heet en niet haar lieve vriend Michel zoals 'Carmena' op haar pagina beweert. Sabina zal dus ook wel haar tante niet zijn.
De man met bril die 'Carmena' zo mooi vindt heet Bernhard Foltz en woont in de buurt van Munchen. Hier is meer van deze 'hunk'

Speciaal voor liefhebbers van de heren-erotiek ook een van achteren:

De overige kerels zoek je zelf maar op http://www.staylace.com/gallery/gallery16/index.html ikzelf vind het corsettrainingsprogramma van de heren nogal aandoenlijk en onsmakelijk wat misschien komt door de amateuristische fotootjes gemaakt met zelfontspanners.

Verder is mij duidelijk geworden dat men moet beginnen met een corset dat 10 cm te klein is kwa tailleomvang. Je mag ze niet wassen, niet uitlaten en niet uitlenen. Zodra dat na een paar maanden met veel wurgen helemaal sluit wordt dat het slaapcorset en bestelt men elk half jaar weer een corset dat een paar centimeter te strak is. Die dingen kosten een paar honderd dollar. De corsettensite speelt uitgebreid in op deze enorme bron van inkomsten.

Nog steeds geen blootplaatje gevonden van de gesteldheid van het lichaam onder zo'n corset.

* Lurky heeft er honger van gekregen en gaat haar allengs peervormiger wordende romp verder in vorm brengen met een stapeltje boterhammen.

vrijdag 19 april 2002 @ 12:15:50 #77
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_3887455
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 12:10 schreef Lurky het volgende:

Nog steeds geen blootplaatje gevonden van de gesteldheid van het lichaam onder zo'n corset.

En daar ben ook ik eigenlijk wel erg nieuwsgierig naar. Zou zoiets nou nog weer goed komen als je er mee stopt? Of wordt dat al snel onmogelijk omdat alle spieren zo verzwakt worden door het dragen?
pi_3887660
GATVERDAMME!
Ik vind corsetten heel mooi maar ik wist niet dat er echt van die sicco's waren die er dit mee deden! Ik bedoel, een beetje slanker kan ik nog wel inkomen maar dit gaat echt te ver dit is echt zo walgelijk
pi_3887668
Shit Jojo', ik wou net die rare site dichtklikken om mijn stapel brood ter groote van de 'ideale' tailleomgang te gaan wegwerken.

Nee als het dwaze vormen heeft aangenomen moet het dag en nacht de boel blijven ondersteunen. Zie medische afdeling corsettensite. Ook het zwangerzijn gaat met speciaal corset en anders moet je in bed blijven liggen.
Hoe een kindje in je te dragen als corsetdraagster:

En hoe ze dat in de 19e eeuw oplosten:

Maar weeeeeer geen blootplaatje gevonden, noch doorsnede van de vervormde buik met foetus erin. Daarvoor zal je echt naar een medische 'freaksite' moeten Jojo'. Zoek s op Google bij Foetus +corset enzo of corset +skin...

vrijdag 19 april 2002 @ 12:38:35 #80
3878 Vork
Manisch creatief
pi_3887729
knak!
  vrijdag 19 april 2002 @ 12:59:57 #81
25284 jra2k
Maar Grote Smurf zegt...
pi_3888020
Hey !!..........................wacht op mij !!!
pi_3888836
Een slanke taille vind ik mooi, maar wat ik hier zo heb gezien.....eng.
Live fast, die young...
pi_3890130
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 12:33 schreef Lurky het volgende:
Ook het zwanger zijn gaat met speciaal corset en anders moet je in bed blijven liggen.
Hoe een kindje in je te dragen als corsetdraagster:

Deze "corsetten" worden ook wel door andere zwangeren gedragen cq voorgeschreven door artsen. (Heb zelf een iets smallere voorgeschreven gekregen). En nee ik doe niet aan gedwongen middelafname.
  vrijdag 19 april 2002 @ 15:33:51 #84
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_3890839
Heftig zeg!

De 'maakbaarheid' van het lichaam is hier wel erg ver doorgeschoten!

Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_3891041
zou je dit ook weer terug kunnen draaien denk je ? Gewoon steeds weer een iets ruimer corset nemen ofzo zodat het langzaam weer goed gaat groeien?
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_3891048
Na post-stilte wegens verdwaald raken op sites die via Google korsett & hautproblemen direct linkten in de katacomben van het SMwereldje en met name de irritatie die 24/7 kuisheidsgordels teweeg brengen (!), ook al zo'n raar zelfkastijdings stukje onder'mode', ben ik weer terug bij af.
De zoekopdracht in het Nederlands leverde slechts huidproblemen op door medische corsetten van kunststof aangepast wegens serieuze aangeboren en door ongelukken gekregen rugwervelkwalen.
Door hetzelfde te zoeken in het engels kwam ik terug op de corsettensite. De in ons eigen topic inmiddels bekende graatmagere Spook met haar taille van 30 cm (12") stelt daar in een forum een paar vragen over haar huidproblemen:
quote:
From: Spook (Pinup #3)Date: 14 Mar 99
The most problems i've had with skin problems under the corset is around the navel and a little at the side. Mostly i think this is caused by air not getting to the skin to let it dry persperation and breathe and all that. The navel however i think is caused by the skin around it being pushed in and rubbing together, though i'm not sure. My b/f and i have solved this by changing the lining under the corset frequently (obviously) and if such spots arise placing medical tape over them with a bit of neosporin or other antiseptic cream. The medical tape doesn't stick to the wound and allows air to pass through to it. The neosporin of course helps to heal it and kill any bacteria that may be clustering there. It works very well. i hope this helps.
Samenvatting: Ze had dus de meeste problemen rond de navel en in haar zij omdat haar huid niet kon zweten en ademen. Rond haar navel omdat de huid samengedrukt werd en tegen elkaar wreef. Bacteriën konden daar ophopen. Ze behandelde het met antisceptische creme en pleisters en probeerde haar onderhemdje vaker te verwisselen. corsetten mogen nooit gewassen worden anders verliezen ze hun vorm
Een andere niet-pinup is wat duidelijker:
quote:
From: Bobbi Date: 5 Mar 99
The biggest, ongoing problem for me is the management of the skin around the waist. I don't know what's next: Sometimes it's 1 or 2 very red and sore lines about 2" long (right side only), sometimes 1/2" round flat red spots, and 2 vertically egg shaped hollows 1" high 5" either side of the navel. The navel! Lots of things; generally, just skin comes off, sometimes a little radial cut, or minor discharge which may stain a corset. These are aggravated with extra tight lacing and hot, humid weather, resulting in, sometimes only one, or none of the above! I can't figure! My solutions include a shower each day when any dried skin is rubbed off with a finger under the water flow. Vitamin E skin cream follows on waist, chest, arms........I put a little Betatine on the raw bits and THEN, lots of non-perfumed powder followed by a lycra corset liner.There has been some excellent advice given which I endevour to apply where possible. I'm sure there are some very good ideas and products that are available that I (and all of us) don't know about as yet!! Please, share your concerns and importantly the cures.
Vertaling:"Het grootste probleem is rond mijn middel en ik weet niet wat er nog meer gaat gebeuren: soms heb ik 5 cm lange zeer rode en pijnlijke lijnen in mijn zijden, soms 1 cm grote ronde rode vlekken en eiervormige verticale holten van 2,5 tot 12 cm hoogte aan weerskanten van mijn navel. Soms laat de huid los, soms zijn er echte sneden of kloven die vlekken kunnen geven op mijn corset. Dit wordt erger bij extra insnoeren en warm en vochtig weer maar soms ook niet. Ik begrijp er niks van! Mijn oplossing is elke dag te douchen en de droge dode huid er met mijn vingers af te wrijven. Dan mij in te smeren met vitamineE-creme en wat betadine op de gewonde plekken en daarna met ongeparfumeerde poeder een lycra binnencorset aan te trekken (soort onderhemdje). Ik heb veel advies gehad en weet zeker dat er betere producten voor ons zijn dus geef ons asjebblieft raad."
Antwoord van de redactie:
quote:
One problem is "hot spots", which can plague even the most experienced corsetter, wearing the most finely-fitted stays. From you drug store, obtain a product called "Tegaderm." This surgical dressing, while expensive (about $2. apiece), can be worn for days and, placed over the offending area, will provide relief.
"De rode plekken zijn zelfs voor ervaren corsetdraagsters een probleem. Plak er tegadermpleisers van de drogist op. Ze zijn vrij duur 2 dollar per stuk maar je kan ze dagen laten zitten!"

Willen we daar plaatjes van zien?

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 19-04-2002 15:47]

vrijdag 19 april 2002 @ 15:44:21 #87
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_3891056
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 15:43 schreef Pietjuh het volgende:
zou je dit ook weer terug kunnen draaien denk je ? Gewoon steeds weer een iets ruimer corset nemen ofzo zodat het langzaam weer goed gaat groeien?
Dan zou je een soort van omgekeerd corset in je ingewanden moeten hebben.... *ril*
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_3891706
quote:
Op donderdag 18 april 2002 13:57 schreef kastanova het volgende:

[..]

Niet alles wat jij lelijk vindt is walgelijk
Ik krijg er namelijk een behoorlijke stijve van

Martin

vrijdag 19 april 2002 @ 18:19:52 #89
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_3893018
Ik maak meestal een schatting van wanneer ze gaan flauwvallen als ik er een zie...

(is dus echt SUPERongezond)

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  vrijdag 19 april 2002 @ 18:45:23 #90
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3893275
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 00:30 schreef Lurky het volgende:

[..]

Als man?
* centimeter pakt

*edit
1 " = 2,5 cm dus omvang van 50 cm?

Nou, als het helemaal dicht is vastgesnoerd is het het theoretisch mogelijk. Maar omdat er nog een ruimte tussen de twee helften op de rug (het vetergedeelte) zit kom ik op een middel van ongeveer 63/65 cm. Naar mate ik het ding langer aan heb kan het ook strakker. Vroeg op de avond meestal minder strak dan later op de avond, je lichaam gaat zich er ook naar vormen, bovendien heb ik van nature al een omgekeerde driehoek als bovenlichaam.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_3894279
En toch ben ik benieuwd naar foto's van mensen die dit doen maar dan zonder corset..
(Volgens mij ga je dan dood door de verzakking van je organen maargoed.. ben benieuwd )

check deze dan:

(zonde van zo'n mooie meid )

zou je overigens geen spijsverteringsproblemen krijgen door zo'n geval het lijkt me dat je veel moeilijker kan eten of dat je darmen trager gaan werken door dat de doorgang naar onder nauwer is.. weer een medisch vraagteken

[Dit bericht is gewijzigd door -ScuL- op 19-04-2002 20:26]

pi_3894337
ik kan hier alleen maar op reageren met een kotssmile

٩๏̯͡๏)۶
pi_3894359
rofl
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_3896172
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 18:45 schreef Elegy het volgende:

[..]

Nou, als het helemaal dicht is vastgesnoerd is het het theoretisch mogelijk. Maar omdat er nog een ruimte tussen de twee helften op de rug (het vetergedeelte) zit kom ik op een middel van ongeveer 63/65 cm. Naar mate ik het ding langer aan heb kan het ook strakker. Vroeg op de avond meestal minder strak dan later op de avond, je lichaam gaat zich er ook naar vormen, bovendien heb ik van nature al een omgekeerde driehoek als bovenlichaam.

Cam! Cam! Kan je laten zien hoe je eruit ziet zonder het corset? Slaap je er ook mee?
Heb je ook een partner met corset en kan je die hetzelfde vragen voor ons?
We kunnen namelijk (nog) geen plaatje vinden van een bloot slank middeltje van een 24/7 corsetlichaam.
pi_3896983
Wat ik me nou afvraag is hoe douchen ze. Er wordt gezegd dat die hele dunne tailes eik niet meer zonder corset kunnen. Want dan zakt de hele boel in, logische. Denk bv ook aan de longneckwomen. Deze vrouwen dragen ringen om hun nek om deze op te rekken. En kunnen deze ook niet meer af doen na verloop van tijd want dan knakt hun nek.

Maar zouden ze het corset dan wel een half uurtje af kunnen doen om te douchen, of kunnen ze dat alleen zittend? Want neem niet aan dat deze vrouwen/mannen ff een uurtje onder de douche kunnen staan met zo een taille.
Maar zo een corset mag niet nat worden en gewassen worden.

pi_3897145
Wat ik er van begrijp doen ze hem wel af met douchen. Alleen moeten ze dit met uiterste voorzichtigheid/langzaam aan doen. Zodat het lichaam de tijd krijgt om zich min of meer ietwat te herstellen/wat ruimte krijgt. (organen die hier en daar weg zakken, longen die meer capaciteit krijgen.)
  zaterdag 20 april 2002 @ 02:37:25 #97
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_3897626
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 20:15 schreef -ScuL- het volgende:
(zonde van zo'n mooie meid )
Die foto is gephotoshopt
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_3897698
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:37 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Die foto is gephotoshopt

zeker ? .. ik heb 'm van zo'n officiële corset site afgetrokken..
  zaterdag 20 april 2002 @ 03:09:25 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_3897704
En dit soort mensen lopen los op deze wereld.

Je zal het maar tegen komen

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_3897710
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:37 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Die foto is gephotoshopt

Volgens mij alles
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')