quote:LOL!!
080: Hoeveel kinderen wil je: 7, 3 meisjes en 2 jongens
quote:hier heb ik geen woorden voor, maar wel een smiley:
Op donderdag 18 april 2002 11:14 schreef Lurky het volgende:
Nee dit is niet gefotoshopped. Kijk maar in het erste deel van dit topic naar de andere plaatjes.
Of verbaas je hier over:
[afbeelding]
Zij is trouwens nog op weg naar haar ideale taille. !
quote:Met fake bedoelde ik dat degene die deze cu2 pagina gemaakt heeft dit niet echt doet, en deze plaatjes van internet heeft getrokken...
Op donderdag 18 april 2002 11:06 schreef Lurky het volgende:
Die homepage is dus niet fake. IPV mij bij de nachtploeg te melden heb ik nog uren dankzij die link gesurft naar dit merkwaardige mode-fenomeen.
Eigenlijk hoort dit topic in lifestyle maar zolang het in onzin blijft zal het hier op Fok hopelijk geen rage worden.
Ok. het is inmiddels bekend dat baas-over-eigen-lichaam de trent is in de vorm van tatouages, onderhuidse sierraden, piercings, scarrification, brandmerken en het bijvijlen van tanden maar dit slaat alles!
Die meisjes en vrouwen zijn dus echt al een aantal jaar bezig om een wespentaille van 12 inch te krijgen. Ze slapen ermee, ze eten weinig en kopen elk jaar een krapper corset. Bijbehorend zijn kleinere voeten op ballerina-laars-spitsen met superhoge naaldhakken waar ze zelf amper op kunnen lopen. Daartoe gebruiken ze voetvervormers: een soort pijnpankjes waar ze hun voeten snachts in strechen.
Het is ongelooflijk maar waarheid!!!alleen dit ideaalbeeld is fake. Quote:
"Dit plaatje is niet echt, jammer dat het menselijk lichaam dit niet toestaat.."
Lurky zegt: ja, jammer he? Dat je niet uit 2 bijna losse delen kan bestaan die verbonden zijn door een draadje.
[afbeelding]Dit topic is zo curieus dat het even het daglicht in geschopt moest worden.
Kijk zelf op :
http://cu2.nl/Carmena
http://trax.to/spook
http://www.staylace.com/Kijkt en wees verbijstert en blij dat je erom kan lachen!
Pleeesheese moderator mag dit naar lifestyle ?
* Jojogirl vraagt zch af of die mensen hier geen lichamelijke problemen mee krijgen. Kan me niet voorstellen dat je lichaam dat zonder problemen verdraagt.
quote:Ja idd, volgens mij komen al je organen vreselijk in de verdrukking. Dat moet toch heel erg slecht zijn
Op donderdag 18 april 2002 11:24 schreef Jojogirl het volgende:
Pff dit is bizar.* Jojogirl vraagt zch af of die mensen hier geen lichamelijke problemen mee krijgen. Kan me niet voorstellen dat je lichaam dat zonder problemen verdraagt.
quote:Moguh, DeadKennedy! Laten we het hopen.
Op donderdag 18 april 2002 11:22 schreef DeadKennedy het volgende:[..]
Met fake bedoelde ik dat degene die deze cu2 pagina gemaakt heeft dit niet echt doet, en deze plaatjes van internet heeft getrokken...
DR. Ann Beaumont's medische afdeling speciaal voor de getailleerden:
http://www.staylace.com/medicaladvice/medical.htm
Maar dit kan toch helemaal niet, er zitten toch ribben en organen in de weg
Oefening baart kunst.
Overigens vind ik het op die manier helemaal niet mooi, terwijl ik een corset toch wel erg mooi kan vinden, mits het niet overdreven wordt.
Ze nemen eerst een standaard corset uit de lingeriewinkel en dan steeds een maatje krapper en daarna laten ze corsetten op maat maken.
Vrouwen die lang een corset hebben gedragen kunnen nooit meer zonder. Anders verzakken hun opgeduwde ingewanden. Hun ruggegraat is niet meer gewend zelf het bovenlijf te torsen. Bovendien hebben de spieren onder het corset jaren geen dienst meer gedaan.
Die moeten dus tot in het bejaardenhuis met hulp van anderen altijd ingesnoerd blijven worden. De huid onder het corset wordt er ook niet fraaier op: die gaat irriteren en kapot.The markers indicate:
1. Green - Diaphragm
2. Dark Blue - Liver
3. Light Blue - Stomach
4. Red - (transverse) Colon
5. Yellow - Small Intestines.
quote:Een paar keer flink stoten en ze breekt doormidden
Op donderdag 18 april 2002 13:42 schreef blup het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Nee, de overtreffende trap van ENG!!!
Op donderdag 18 april 2002 13:49 schreef SEMTEX het volgende:
De overtreffende trap van Anorexia?
quote:*stoot*stoot*
Op donderdag 18 april 2002 13:44 schreef SanderThomas het volgende:[..]
Een paar keer flink stoten en ze breekt doormidden
Martin
quote:Niet alles wat jij lelijk vindt is walgelijk
Op donderdag 18 april 2002 13:55 schreef Ketel_1 het volgende:
echt ziekwalgelijk
Martin
quote:AAAAAAH Dan ben je dus mentally DAMAGED
Op donderdag 18 april 2002 13:57 schreef kastanova het volgende:[..]