abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:56:45 #26
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_71412052
graaf gewoon een verkeersbord paal uit...... Ben je in 1 keer klaar
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:03:19 #27
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_71412284
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:56 schreef klusfoobje het volgende:
graaf gewoon een verkeersbord paal uit...... Ben je in 1 keer klaar
Goed plan, beetje strafbaar en wat moeilijk uit te leggen zo'n verbodsbod in je tuin.
Maar ws. wel erg effectief.
pi_71412588
Tegen knikken zou je de buis zelf ook vol kunnen storten met beton.

Wat beton er in gieten, zijkant schuurmachine er tegenaan om het flink te laten trillen en de luchtbellen er uit laten ontsnappen, en je hebt een gehard betonnen paal. Desnoods nog een stuk betonijzer er in steken.

Er uit halen is wel een stuk moelijker, maar als je hem instort met een ingevette plastic zak er omheen (condoom)moet dat niet zo'n groot probleem zijn
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:24:24 #29
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_71412968
Je laatste opmerking begrijp ik niet. Wat moet ik waar uit halen?

Tegen knakken had ik ook bedacht om een dunnere pijp van 33mm(?) diameter in de steiger pijp te steken, maar jou optie kan ook. Ik weet alleen niet of het allemaal te zwaar wordt.
pi_71418748
Ik dacht dat je met 'verwijderbaar' zoiets bedoelde als een droogmolen, die kan je ook weghalen als je hem niet nodig hebt.

Ik was gisteren niet helemaal helder (dag op zee gevist), maar nu schiet mij te binnen dat je ook zo'n droogmolenhouder kan gebruiken, die dingen zijn al prefab met een groot gat, daar kan je de paal dan in steken.
  woensdag 29 juli 2009 @ 09:15:46 #31
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_71418871
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 09:07 schreef Resistor het volgende:
Ik dacht dat je met 'verwijderbaar' zoiets bedoelde als een droogmolen, die kan je ook weghalen als je hem niet nodig hebt.

Ik was gisteren niet helemaal helder (dag op zee gevist), maar nu schiet mij te binnen dat je ook zo'n droogmolenhouder kan gebruiken, die dingen zijn al prefab met een groot gat, daar kan je de paal dan in steken.
Verwijderbaar idd, misschien heb ik je niet goed gelezen. Ik zal je post nog eens nalezen.
Zo'n houder zou ik eens moeten zien, voornamelijk omdat er andere krachten dan die bij een droogmolen opkomen.
  woensdag 29 juli 2009 @ 09:23:37 #32
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_71419004
Correcte term: grondpot
http://www.steiger-shop.nl/grondpot-tbv-verkeersborden.html

Alleen vraag ik me serieus af of dit gaat houden. Is maar 50cm insteek en nog zo'n 30cm als "spies".
pi_71419105
Zo diep mogelijk ingraven, beton er omheen, waterpas stellen, als het beton hard is afzagen, en het enige wat je ziet als de paal weg is, is een klein rondje in de grond.

Waar jij het plaatje van hebt is een houder voor een tijdelijk verkeersbord, die voetsteunen kan je gebruiken om hem de grond in te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')