Ik vind juist dat het vor een rouw kantje zorgd, de lezer zal zich wel een hoedje schrkken dus TS moet zich wel af vrage of ze iemand een infart wil bezorgen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
het moet niet te schokkend zijn he.
de gemiddelde leeftijd op dit forum is ongeveer 13/14 dus ze hebben nog niet veel ervaring met het fenomeen seks enzo
Dat gevoel bekruipt mij ook! Iets zegt me dat TS er weer een ontzettend slimme twist in weet te stoppen. Ik zou niet weten hoe zo'n onschuldig gesprek anders mis kan gaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het leuk, ben benieuwd hoe het verder gaat. Je voelt dat het mis zal gaan, maar hoe...!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef Maisnon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |