nog nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:54 schreef Stroekie het volgende:
Zit iedereen nu alweer aan de voedertrog ?
*lijfstraf instelt*quote:
En ik moet verdoeme vanavond ook nog naar een of andere wijvenfilm met een vriendin van me (het type van die helemaal hysterisch wordt als ze mij tegenkomt en me dan direct moet knuffelen enzoquote:
Flikkerfeeksquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:11 schreef Eustace. het volgende:
[..]
En ik moet verdoeme vanavond ook nog naar een of andere wijvenfilm met een vriendin van me (het type van die helemaal hysterisch wordt als ze mij tegenkomt en me dan direct moet knuffelen enzo). Het is zwaar om homo te zijn op een middelbare school.
theatralequote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:11 schreef Eustace. het volgende:
[..]
En ik moet verdoeme vanavond ook nog naar een of andere wijvenfilm met een vriendin van me (het type van die helemaal hysterisch wordt als ze mij tegenkomt en me dan direct moet knuffelen enzo). Het is zwaar om homo te zijn op een middelbare school.
Nja, ik kan gewoon erg goed met meisjes opschieten. Ook met 'gewone jongens', overigens. Maar meisjes zijn direct altijd zo van 'kom dan gaan we shoppen en dit dat blablablaaa!'.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Flikkerfeeks
Tja jongen. Nou ja. Beter dat dan dat je in elkaar wordt geslagen, lijkt me.
In Iran hebben ze allemaal zand in hun (jongens)poes, dat is anders.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
theatrale![]()
ga even in iran homo zijn, praat dan over zwaar
Ja, dat zeg ik. Een beste vriendin in een jongenslichaamquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:15 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nja, ik kan gewoon erg goed met meisjes opschieten. Ook met 'gewone jongens', overigens. Maar meisjes zijn direct altijd zo van 'kom dan gaan we shoppen en dit dat blablablaaa!'.
Ben overigens nog nooit in elkaar geslagen. Zie ik ook niet snel gebeuren.
En wat voor lichaam.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Een beste vriendin in een jongenslichaam
ben nu aan het etenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee jij niet, jij hebt vast nog niets een je ontbijd achter de kiezen
Côte d'Or truffel puur.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:21 schreef MisterO het volgende:
De grote vraag is natuurlijk: Eustace, wat voor chocola heb je gehad?
nu niet meerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:18 schreef Eustace. het volgende:
[..]
En wat voor lichaam.
[/Diva]
Stroekie, je inbox is vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |