Ik was ook in me eentje naar STRP festival om aphex twin te zien dusjaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:18 schreef MEKSS het volgende:
Wat is het probleem? Naar muziek luisteren die je goed vind kun je toch net zo goed alleen doen??
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:19 schreef Ypmaha het volgende:
Waarom verwijderd Biogarde mijn verwachte reacties?
Sterf Biogarde!
Porcupine Tree heeft anders veel Pink Floyd-invloeden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS heeft weinig vrienden.
(Logisch, ik zou ook niet met iemand om willen gaan die naar zulke herrie luistert)
See ya next weekquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:19 schreef Ypmaha het volgende:
Waarom verwijderd Biogarde mijn verwachte reacties?
Sterf Biogarde!
Iets zegt me dat je heel hard voor me wegrent zodra je binnen bentquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:22 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil wel mee als je mijn kaartje betaalt.
Och nee, ik vind Porcupine Tree tof, heb alleen geen zin om er geld aan uit te geven.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:24 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je heel hard voor me wegrent zodra je binnen bent
Dat dus. En je staat ook niet de hele avond gezellig te praten met de mensen waarmee je naar een concert gaat; je verstaat elkaar toch niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:22 schreef Griebus het volgende:
Wat is er mis met alleen naar een concert gaan?
Daar komen sowieso mensen die jouw muzieksmaak wél weten te waarderen.
En toch is het leuker.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:41 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dat dus. En je staat ook niet de hele avond gezellig te praten met de mensen waarmee je naar een concert gaat; je verstaat elkaar toch niet.
Da's op mijn verjaardag.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
net als met green day, heb 4 kaartjes maar niemand durft mee
4 kaartenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
net als met green day, heb 4 kaartjes maar niemand durft mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |