Ik herkende Lienekien ook niet direct zonder haar slakquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik moest toch drie keer kijken, hoor.
Maar wel aan haar groene aura toch?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik herkende Lienekien ook niet direct zonder haar slak.
Van wat je dan kwijt bent aan inktcartridges kun je beter een laptop kopen of een kindle.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga internet uitdraaien om mee te nemen op vakantie.
Ik heb al een laptop, maar mobiel internet in den vreemde kost een Godsvermogen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:15 schreef Marble het volgende:
[..]
Van wat je dan kwijt bent aan inktcartridges kun je beter een laptop kopen of een kindle.
Ik bedoelde natuurlijk websites opslaan zodat je ze offline kunt lezen. Komt op hetzelfde neer als printen, alleen sponsor je de inktafpersers niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb al een laptop, maar mobiel internet in den vreemde kost een Godsvermogen.
Niemand hier is op dat idee gekomen. Hm. Denk, denk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:22 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk websites opslaan zodat je ze offline kunt lezen. Komt op hetzelfde neer als printen, alleen sponsor je de inktafpersers niet.
Je vergeet de TomTom.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:38 schreef k_man het volgende:
Wat is er gebeurd?
Een nieuw plaatje, op vakantie gaan... blijft er dan helemaal niks meer bij het oude?![]()
Met een TomTom natuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:37 schreef Marble het volgende:
Vast iets heel avontuurlijks. Liene is in mijn hoofd toch een soort Lara Croft. De Kilimanjaro beklimmen of met een raft de Rio Grande af, zoiets.
En dan zo ongeveer het tegenovergestelde. We gaan lekker truttig naar Yorkshire, Engeland.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:37 schreef Marble het volgende:
Vast iets heel avontuurlijks. Liene is in mijn hoofd toch een soort Lara Croft. De Kilimanjaro beklimmen of met een raft de Rio Grande af, zoiets.
Misschien kan je het werkwoord to relate gebruiken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:29 schreef Claudia_x het volgende:
Mensen, ik heb even een vertaling nodig, en wel van "Wat voor dingen horen bij jou?". Het gaat me met name om "horen". "To belong" duidt in het Engels zo sterk op bezit, terwijl het juist gaat om een identiteitskwestie.
Gebruiken ze daar niet vaak 'to describe' voor?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:29 schreef Claudia_x het volgende:
Mensen, ik heb even een vertaling nodig, en wel van "Wat voor dingen horen bij jou?". Het gaat me met name om "horen". "To belong" duidt in het Engels zo sterk op bezit, terwijl het juist gaat om een identiteitskwestie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |