quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:49 schreef liefie_ het volgende:[..]
dan nog moet er wel een vlucht gaan
En een vlucht die ik kan betalen
Ik bedoel ik vond micronesie briljant klinken maar ik zie niet in hoe ik daar redelijk snel (ik heb maar een week) en binnen mijn budget moet komen
Check deze;
http://www.ltur.com/nl/vlucht/index.htmIs een duits bureau, betrouwbaar enzo, ben er 2 jaar geleden een keer mee geweest. Je kan kiezen voor alleen vlucht of vlucht&hotel. Tof hier is dat je je startpunt kan selecteren en dan bij bestemming geef je aan 'willekeurig'. Je kiest vervolgens wanneer je op zn vroegst kan vertrekken en wanneer je uiterlijk terug moet zijn. Daartussen geef je aan hoeveel dagen je min en max wil blijven en tadaa.. search geeft alle beschikbare bestemmingen met bijbehorende prijzen.
En de prijzen die dan staan zijn echt de prijzen voor beschikbare reizen binnen door jou opgegeven periode

en niet zoals bij meeste andere kut-sites prijzen ergens in oktober ofzo. ZO fokkin irri is dat, ga je zoeken, staat er JeBestemming vanag 899 en dan klik je door om achter te komen dat er alleen nog vluchten zijn voor 1399 of wel voor 899 maar dan in april volgend jaar
Twee jaar geleden wilde ik op vakantie maar t maakte me niet uit waar, maar wilde value for money. Search gedaan en er kwamen wat bestemmingen uit.. veel standaard shit natuurlijk maar ook een paar aparte bestemmingen waar je normaal niet op zou komen; bijvb Malediven, kon gelijk zien dat het binnen mijn budget viel en dat er reizen beschikbaar waren binnen de tijd die ik had opgegeven..

Je kan zelfs als vertrekpunt 'willekeurig' aangeven als het je niet boeit of je vanaf Amsterdam, Brussel of Dusseldorf gaat..
[ Bericht 7% gewijzigd door spooky1234 op 31-07-2009 02:42:18 ]
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!