abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71398804
Jullie ervaren reizigers kunnen mij vast wel aan het volgende helpen: een site zoals cheaptickets zeg maar, maar waar ik niet bij op hoef te geven waar ik heen wil!
Ik wil gewoon weg, heb al uitgezocht op welke dag (ongeveer, de dag er voor of na is ook goed maar veel meer speling heb ik niet) en wat mijn budget is en zo
Ik heb alleen weinig zin om alle combinaties (vanaf brussel of dusseldorf vliegen of zo is ook geen probleem) van zo ongeveer alle landen die ik ken in te gaan zitten voeren

Alvast bedankt!
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:56:34 #2
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_71398901
Niks boeken. Gewoon naar het vliegveld gaan en het eerste vliegtuig pakken.
Lang leve mij! *O*
pi_71399006
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:56 schreef Echo99 het volgende:
Niks boeken. Gewoon naar het vliegveld gaan en het eerste vliegtuig pakken.
Dan ben ik bang dat we het risico lopen niets te vinden wat in ons budget past (en heb je het risico dat de vlucht die je aanspreekt pas 8 uur later gaat of zo, moet je allemaal rondhangen en zo)

Vroeger had je wel zo'n toffe telefoonlijn van klm geloof ik, daar kon je dan naar bellen en dan gaven ze aan welke vliegtuigen ze nog graag vol kregen zeg maar voor de volgende dag
kon je heel goedkoop op leuke bestemmingen komen, maar die bestaat niet meer helaas
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:00:43 #4
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_71399054
Wanneer wil je weg?
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_71399157
ongeveer van 24 oktober tot 31 oktober
De herfstvakantie dus
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:09:14 #6
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_71399321
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:04 schreef liefie_ het volgende:
ongeveer van 24 oktober tot 31 oktober
De herfstvakantie dus
Ik check dan altijd de overzichtskaartjes van de maatschappijen.
Bijvoorbeeld: Ryanair vanaf Weeze of Wizzair

-edit- Ga bijvoorbeeld naar Praag voor 39,98 all inn

[ Bericht 11% gewijzigd door NMGN23 op 28-07-2009 16:16:55 ]
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_71399889
Skyscanner.net does the trick

Of zie de bestaande topics over goedkoop reizen, aanbiedingen en vragen over vliegen.
pi_71400020
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:09 schreef NMGN23 het volgende:

[..]

Ik check dan altijd de overzichtskaartjes van de maatschappijen.
Bijvoorbeeld: Ryanair vanaf Weeze of Wizzair

-edit- Ga bijvoorbeeld naar Praag voor 39,98 all inn
Zo goedkoop hoeft het nou ook weer niet
En ik ben al eens in praag geweest
Maar toch bedankt!
pi_71400075
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:24 schreef DutchTrain het volgende:
Skyscanner.net does the trick

Of zie de bestaande topics over goedkoop reizen, aanbiedingen en vragen over vliegen.
Oke tnx!

Maar het punt is niet dat het budget moet hoor (hoewel aruba er niet in zit gok ik maar toch)
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:38:53 #10
19840 Libris
Live from Singapore
pi_71400371
Hang een landkaart op en gooi een pijltje..
pi_71400703
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:38 schreef Libris het volgende:
Hang een landkaart op en gooi een pijltje..
dan nog moet er wel een vlucht gaan
En een vlucht die ik kan betalen
Ik bedoel ik vond micronesie briljant klinken maar ik zie niet in hoe ik daar redelijk snel (ik heb maar een week) en binnen mijn budget moet komen
  vrijdag 31 juli 2009 @ 02:34:08 #12
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_71479314
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:49 schreef liefie_ het volgende:

[..]

dan nog moet er wel een vlucht gaan
En een vlucht die ik kan betalen
Ik bedoel ik vond micronesie briljant klinken maar ik zie niet in hoe ik daar redelijk snel (ik heb maar een week) en binnen mijn budget moet komen
Check deze;

http://www.ltur.com/nl/vlucht/index.htm

Is een duits bureau, betrouwbaar enzo, ben er 2 jaar geleden een keer mee geweest. Je kan kiezen voor alleen vlucht of vlucht&hotel. Tof hier is dat je je startpunt kan selecteren en dan bij bestemming geef je aan 'willekeurig'. Je kiest vervolgens wanneer je op zn vroegst kan vertrekken en wanneer je uiterlijk terug moet zijn. Daartussen geef je aan hoeveel dagen je min en max wil blijven en tadaa.. search geeft alle beschikbare bestemmingen met bijbehorende prijzen.

En de prijzen die dan staan zijn echt de prijzen voor beschikbare reizen binnen door jou opgegeven periode en niet zoals bij meeste andere kut-sites prijzen ergens in oktober ofzo. ZO fokkin irri is dat, ga je zoeken, staat er JeBestemming vanag 899 en dan klik je door om achter te komen dat er alleen nog vluchten zijn voor 1399 of wel voor 899 maar dan in april volgend jaar

Twee jaar geleden wilde ik op vakantie maar t maakte me niet uit waar, maar wilde value for money. Search gedaan en er kwamen wat bestemmingen uit.. veel standaard shit natuurlijk maar ook een paar aparte bestemmingen waar je normaal niet op zou komen; bijvb Malediven, kon gelijk zien dat het binnen mijn budget viel en dat er reizen beschikbaar waren binnen de tijd die ik had opgegeven..

Je kan zelfs als vertrekpunt 'willekeurig' aangeven als het je niet boeit of je vanaf Amsterdam, Brussel of Dusseldorf gaat..

[ Bericht 7% gewijzigd door spooky1234 op 31-07-2009 02:42:18 ]
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_71482050
tnx! dat is precies wat ik zoek!
Waar ben jij toen terrecht gekomen?
pi_71482434
Hmm ik krijg echt maar 4 bestemmingen of zo
Door mijn eigen gespeur heb ik er al veel meer, en geen van die ik gevonden heb staan er tussen...
Vreemd
  vrijdag 31 juli 2009 @ 16:01:06 #15
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_71492715
Malediven.. was echt top!

Hoe zoek je dan precies? Probeer anders als vertrekpunt Dusseldorf te selecteren?
Alleen vliegticket of incl hotel? Eventueel alleen uiterste vertrek en tergkomstdatum invullen en zonder restrictie van min en max verblijfsduur?

Als ik zoek komen meestal 15+ bestemmingen... maar als je heel krap zoekt qua periode..
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_71493250
Ik heb beide al geprobeerd (alleen vlucht en in combi met hotel) en alle vliegvelden
Maar ik zit idd vast aan een bepaalde week en kan ook alleen die week wegblijven

Verder vond ik de bestemmingen juist erg standaard (de maladiven zijn ook nogal een standaard vakantie bestemming, daarom niet meer mooi hoor! maar meestal ben ik al geweest op de plekken die dan aangeboden worden)

Maar ik geloof dat ik er al uit ben hoor, heb gewoon een lijst gemaakt met landen en mijn vriend laten kiezen haha
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 04:23:01 #17
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_71508486
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 16:20 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb beide al geprobeerd (alleen vlucht en in combi met hotel) en alle vliegvelden
Maar ik zit idd vast aan een bepaalde week en kan ook alleen die week wegblijven

Verder vond ik de bestemmingen juist erg standaard (de maladiven zijn ook nogal een standaard vakantie bestemming, daarom niet meer mooi hoor! maar meestal ben ik al geweest op de plekken die dan aangeboden worden)

Maar ik geloof dat ik er al uit ben hoor, heb gewoon een lijst gemaakt met landen en mijn vriend laten kiezen haha
Standaard bestemmingen? Ja die heb je altijd wel in zo een lijst maar deze vind ik niet zo standaard;
- Seychellen
- Malediven
- Oman
- Tanzania
- Kenia
- Barbados
- Costa Rica
- Mauritius

Hoeveel van bovenstaande ben je al geweest?
Deze krijg ik onderandere als ik gewoon zoek op willekeurig binnen Augustus. En dan heb je nog iets van 30 andere meer standaard europese bestemmingen en grote (zuid)amerikaanse en aziatische landen.

En nu weten we nog niet waar je heen zal gaan?
pi_71509986
ik vind dat best standaard ja
dat zijn juist grote vakantielanden met enorme resorts

Ik denk meer aan jordanie en syrie, landen met veel cultuur en historie en weinig rijke russen in speedo's
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:43:02 #19
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_71519869
Haha tja die rijke en onbeschofte russen in speedo's kom je tegenwoordig vrijwel overal tegen

enne kom op, Oman is toch heen standaard bestemming Kan me niet voorstellen dat je daar tussen de Ruski's zit
pi_71520350
Oman is dan ook de enige bestemming tussen die jij noemt die niet volgebouwt is met resorts
Ik kreeg maar 5 bestemmingen en die spraken mij allemaal niet aan Dus ik vond het nogal een magere opbrengst ja

En die russen zitten echt niet overal hoor
Je moet alleen niet settlen voor de dingen die neckerman reizen aanbied
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')