Wear? I don't sea itquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:00 schreef Bonzai. het volgende:
Goed dat er nog eens een kwaliteitstopic is.
Englandquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:01 schreef Penisbaard het volgende:
Net als die types die alles uit Amerika en Engeland beter vinden
Do het alleboth, than is it nog een little duidelijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zit erg met een dilemma. Ik heb dus een Twitter, maar ga ik hier in het Nederlands posten of in het Engels?
Nederlands IS ook een lelijke en onlogische taal.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:05 schreef Sapstengel het volgende:
Verder wel enigzins terechte klacht. Maar ik erger me vooral aan mensen die Nederlands een lelijke taal vinden en daarom alles maar in het Engels doen.
ken jou gif argumentation, sir?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nederlands IS ook een lelijke en onlogische taal.
Nederlandse gedichten kunnen ubervet zijn. But dutch songs suck.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, maar het Engels van die Nederlanders is nog veel lelijkerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is dan ook: ik ben erin voordat dit onderwerp gesloten word.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:08 schreef spijkerbroek het volgende:
In voor het slotje klinkt voor geen drol.
In before the lock on the other hand sounds like heaven in a bottle (otherwise known as Yop).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |